AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik merk dat mijn adrenaline m'n planning tijdens het gevecht vertroebelt, dan ben ik niet goed bezig. Frequent vechten is de boodschap. Als je her en der uitgaat, dan kom je wel genoeg lambekken tegen die als boksbal kunnen dienen.

Jij bent de eindbaas van Belgie zeker?

Als ik merk dat mijn adrenaline m'n planning tijdens het gevecht vertroebelt, dan ben ik niet goed bezig. Frequent vechten is de boodschap. Als je her en der uitgaat, dan kom je wel genoeg lambekken tegen die als boksbal kunnen dienen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ubermensch/geep

Wel,als je het speciaal gaat opzoeken hoop ik dat je ooit eens goed kunt betalen. Vechten tijdens het uitgaan is dikwijls voor de meest belachelijke redenen + het kan snel omslagen,je kunt er serieuze dingen aan overhouden.

Wat een haat. :roflol:
Mogelijk zelf klappen gekregen ?

Als je niet kunt vechten, dan houd je natuurlijk ook gewoon je bek. Als je anderen uitdaagt, dan mag je tikken verwachten. Tis geen rocketscience. 'ok' :)

@ Bartman: Je komt tijdens het uitgaan wel genoeg mensen tegen die het gewoon verdienen, dus dan ga je er snel tegenop. Het blijft risky, maar niet vechten is ook wel teringhard gay natuurlijk. Als je een gevecht altijd gaat vermijden, dan zal je ook op andere situaties overkomen als een pushover. Totdat je op een gegeven moment doorslaat en je adrenaline het overneemt. Dan maak je waarschijnlijk nog meer kans om fout toe te slaan ipv beredendeerd vechten.

Laatst bewerkt:

Als je niet kunt vechten, dan houd je natuurlijk ook gewoon je bek. Als je anderen uitdaagt, dan mag je tikken verwachten. Tis geen rocketscience. 'ok' :)

@ Bartman: Je komt tijdens het uitgaan wel genoeg mensen tegen die het gewoon verdienen, dus dan ga je er snel tegenop. Het blijft risky, maar niet vechten is ook wel teringhard gay natuurlijk. Als je een gevecht altijd gaat vermijden, dan zal je ook op andere situaties overkomen als een pushover. Totdat je op een gegeven moment doorslaat en je adrenaline het overneemt. Dan maak je waarschijnlijk nog meer kans om fout toe te slaan ipv beredendeerd vechten.

Hebben vieze mannen jou proberen te verkrachten ofzo?
Anders zou ik namelijk echt niet weten waarom je een gevecht zou moeten beginnen.

jij bent echt kk stoer man!
ik ga een gevecht ook het liefst uit de weg, maar met mijn kickbokservaring weet ik wat ik moet doen als het nodig is.

Jij bent zeker zo een koekwaus die 2 maanden kickbokst en nu stoer gaat doen tijdens het uitgaan.

*fail*

Ik doen mijn best 'marvin17'. Hoe gaat het nog met je 'kickbokscarriere' ?

Ik doen mijn best 'marvin17'. Hoe gaat het nog met je 'kickbokscarriere' ?

Hoi 'keito'

Met mijn kickbokscarriere gaat het stukken beter dan met jouw leven denk ik.
Hoe voelt dat nu? om je gerief en status te moeten halen uit ruziemaken in kroegjes? Voel je je dan gewaardeerd?
nooit liefde gekregen van je ouders?

Epic psychological knowledge. Ga een ander lastigvallen jochie.

Epic psychological knowledge. Ga een ander lastigvallen jochie.

het heeft niets met 'lastigvallen' te maken.
Ga jij lekker ergens anders stoer doen dan?
Wat doe je eigenlijk online nu? moet je niet de Badr Hari uit gaan hangen in de kroeg vanavond?

Als iemand op me teen staat maai ik hem ook gelijk knockout, niet focken je weet.

• Like
Waarderingen: Roth
Begrijp dan gewoon eens dat het van die pestjongens als jij zijn die uitgaan voor veel mensen verzieken. Zo'n typisch dom kankerjong die erop los slaat wanneer iemand per ongeluk tegen je aan loopt.

Enkel in de weekends. Nou ja, vrijdag en zaterdagavond kom je de meeste mong*len tegen maar occasionally tijdens de week ook.

Heeft u nog vragen, 'marvin17' ?

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Begrijp dan gewoon eens dat het van die pestjongens als jij zijn die uitgaan voor veel mensen verzieken. Zo'n typisch dom kankerjong die erop los slaat wanneer iemand per ongeluk tegen je aan loopt.

Oorzaak nr uno is altijd achterlijk gedrag. Ik zal nooit iemand toetakelen die gewoon tegen mij botst. Ik snap niet goed hoe jij tot die info komt adhv mijn posts ? Ik heb toch nergens zoiets gezegd ? Irl zou ik dus je hiervoor mogelijk een toek op je kop geven, omdat je uit je nek lult. Dat dan weer wel :)

Enkel in de weekends. Nou ja, vrijdag en zaterdagavond kom je de meeste mong*len tegen maar occasionally tijdens de week ook.

Heeft u nog vragen, 'marvin17' ?

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Oorzaak nr uno is altijd achterlijk gedrag. Ik zal nooit iemand toetakelen die gewoon tegen mij botst. Ik snap niet goed hoe jij tot die info komt adhv mijn posts ? Ik heb toch nergens zoiets gezegd ? Irl zou ik dus je hiervoor mogelijk een toek op je kop geven, omdat je uit je nek lult. Dat dan weer wel :)

pics or it didnt happen!

haters-gonna-hate.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven