XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, dan zocht je verkeerd :o :D
Volgende week zit ik weer op een chirofuif in Waregem normaalgezien... (als ik niet te moe ben van donderdag Overpoort).

Nuja ik moet zondag werken dus dan ga ik de zaterdag zowieso niet uit :').

Mrjah ik moet nu imo wel oppassen , maar normaal gezien heb ik altijd genoeg maten mee. Hij zou me alleen kunnen pakken met een bende als ik uit de gym kom.

Heb imo echt geen zin in al die shit , maar die gast maakt problemen tegen iedereen voor niets ,hij zou gewoon eens op zijn plaats moeten worden gezet.

Nuja ik moet zondag werken dus dan ga ik de zaterdag zowieso niet uit :').

Mrjah ik moet nu imo wel oppassen , maar normaal gezien heb ik altijd genoeg maten mee. Hij zou me alleen kunnen pakken met een bende als ik uit de gym kom.

Heb imo echt geen zin in al die shit , maar die gast maakt problemen tegen iedereen voor niets ,hij zou gewoon eens op zijn plaats moeten worden gezet.

Dan zou dit idd eens moeten gebeuren...

Had je dat btw al niet eens voorgehad? Als je uit de gym kwam (of was dit iemand anders hier :p)

Dan zou dit idd eens moeten gebeuren...

Had je dat btw al niet eens voorgehad? Als je uit de gym kwam (of was dit iemand anders hier :p)

Misschien dat je em zelfs kent :').

Neenee , dit is nog altijd maar mijn 2de gevecht ooit :'), heb nog nooit problemen gehad als ik uit de gym kwam :P.

Misschien dat je em zelfs kent :').

Neenee , dit is nog altijd maar mijn 2de gevecht ooit :'), heb nog nooit problemen gehad als ik uit de gym kwam :P.

Nee waarschijnlijk niet... Ken totaal geen mensen uit die kanten. Ben zelf van Gavere-Oudenaarde. Kom gewoon regelmatig eens in Waregem om uit te gaan.

Hmm, iemand had hier al eens gepost dat hij werd aangevallen door een paar gasten als hij uit de gym kwam. Dacht dat jij het was :D

Je snapt niet echt dat iedereen dit filmpje dus al kent en mensen die zeggen dat ze het niet kennen je in de maling nemen? ...

Je snapt niet echt dat iedereen dit filmpje dus al kent en mensen die zeggen dat ze het niet kennen je in de maling nemen? ...
Nee want ik kan toch geen KLEMTONEN LEZEN jo,beetje gestoord als mensen dingen zeggen terwyl ze het tegenover gestelden bedoelen,maar ach kinderen blijven eenmaal kinderen toch.

Veel agressieve mensen zeg bij die carnaval :o

Kwam opeens in een dik gevecht terecht, maar echt droog hoe slecht sommige mensen kunnen slaan. :P

En daarna ruzie met iemand gaf die mij een beuk ik beuk terug kwamen er 5 gaste van echt 19-20 aan. Ben ik maar weggelopen (goed he! :D)

Vanavond weer carnavallen =]

was voor een paar jaar terug als de hulk naar een carnavals feest gegaan. en ja ik ging natuurlijk als de hulk mezelf helemaal groen.gesmink van kop tot teen.was heele avond heel leuk een meisje gescoord. en op eens een paar min later werd ik tegen de grond geslagen toen lag de hulk over de grond hahaha.wat was er nou gebeurt dat meisje was helemaal groen in haar gezicht en ik was de eenige.die groen was wist ik dat zij een vriend had hahahah wel gelachen later .:roflol::roflol:

haha die is t*ring mooi@johannes b.

Jezus ik dacht laat ik dit topic na zoveel maanden weer eens lezen, kijken of er nog leuke verhalen bijgekomen zijn maar ik zie alleen maar mong*len die zichzelf vol enthousiasme uitdrukken met behulp van smilies en andere niet te verteren internet uitdrukkingen, gauw wegwezen weer!

een paar keer, nooit iets terug gedaan omdat ik altijd plots verkramp terwijl ik meestal zonder moeite mezelf zou moeten kunnen verdedigen.
laatste keer was vorig jaar toen iemand me op school in mn hals wou steken. ik heb de heletijd t mes uit mn buurt kunne houden maar uiteindelijk hebk wel een paar slagen en kopstoten gehad waar ik eigelijk niet veel van voelde ...

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik merk dat mijn adrenaline m'n planning tijdens het gevecht vertroebelt, dan ben ik niet goed bezig. Frequent vechten is de boodschap. Als je her en der uitgaat, dan kom je wel genoeg lambekken tegen die als boksbal kunnen dienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven