XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben is op mijn bek geslagen met een boksbeugel, mijn reactie daarop was hem helemaal de t*ring in slaan/schoppen. die kl***zak stond stijf van de drug en had de verkeerde te pakken.

idd, je zou eens een opgefokte BB'er tegenkomen.

Ik denk serieus niet dat ik mezelf kan tegenhouden als iemand mij met een boksbeugel op mn gezicht heeft geraakt. Zou echt verkeerd aflopen. Goed dat ik nooit in zulke situaties terecht kom..

Bij een goede stoot op de kin gaan de lichten sowieso al uit, laat staan met een boksbeugel. Je mag dan al blij zijn als je er zonder blijvend letsel vanaf komt.

Bij een goede stoot op de kin gaan de lichten sowieso al uit, laat staan met een boksbeugel. Je mag dan al blij zijn als je er zonder blijvend letsel vanaf komt.

daarom juist. Kan me echt niet voorstellen dat ik die gozer dan nog levend laat na zoiets.

Dat er ook nog mensen zijn die in discussie gaan met Keito :roflol:
Met die gast kom je er toch niet uit.

Nog nooit buiten de sportschool/dojang/dojo, komt waarschijnlijk door mijn verbluffend buffe verschijning...;)

skater op middelbare school goeie klap gegeven liep die daar met blauwe oog en ik geschord :) achteaf spijt
zelf 1x me arm gebroken door slecht afweren van de val.

Keito zou is helemaal in elkaar gebeukt moeten worden :roflol:

Keito, je hebt helemaal gelijk!

Naast het feit dat geweld tegen de wet ingaat....
En geweld immoreel is...

Maar los daarvan....

:thumbs: Goed bezig!

aah oke, nou daar ben ik al een stuk minder bang voor :D

Ok, Karma -10000000000000000 :)

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Het leukste is nog dat iedereen erop in gaat en dat niemand doorheeft dat het een e-held is...

Idd, het sop is de kolen niet waard, oftewel, beter een deftige discussie voeren dan jezelf oeverloos herhalen in een poging iets duidelijk te maken aan iemand die het gewoon niet wil horen. Negeren is't beste wat een mens kan doen in dat geval :)

Ok, dan heb ik je post eerder verkeerd geïnterpreteerd. Dus we hebben het over praten/argumenteren met als doel om een gevecht te vermijden. Ik ken weldegelijk het verschil tussen beiden, ik heb die verschil zelf in m'n eerste post al duidelijk gemaakt:

Goed, jij hebt het verschil uitgelegd tussen non agressief verbaal gedrag en agressief verbaal gedrag. Ik verwerp beide vormen afhankelijk in welke situatie ik ben. Ik leg geen causale link tussen intelligentie en agressie. (juist omdat mijn intuitie dat verwerpt en omdat ik geen enkel studie las dat evidentie bood aan die stelling).

Zo'n dure taal en dan zo'n fout? Haha, fail!

Vechten omdat iemand je verkeerd aankijkt/aanspreekt, je biertje omstoot of tegen je aanloopt is ontzettend kansloos en totaal nutteloos. Je komt vanzelf een keer de verkeerde tegen, die prikt je een mes in je rug en dan ben je klaar.

Het wordt anders wanneer een ander daadwerkelijk jouw vrijheden schendt dmv mishandeling, inbraak of roof. Deze lieden mag je van mij gerust onder de grond schoppen.

Naast het feit dat geweld tegen de wet ingaat....
En geweld immoreel is...
Nou, dat gaat me dan ook weer te ver. Ja, het is tegen de wet in de meeste situaties. Teveel situaties zelfs, aangezien ik het niet eens ben met het geweldsmonopolie van de staat. Maar immoreel? Gebaseerd waarop?

Nou, dat gaat me dan ook weer te ver. Ja, het is tegen de wet in de meeste situaties. Teveel situaties zelfs, aangezien ik het niet eens ben met het geweldsmonopolie van de staat. Maar immoreel? Gebaseerd waarop?

Ik drukte mij verkeerd uit:

IK VIND geweld immoreel in veel van bovenstaand genoemde gevallen. Blijf het een vorm van zwakte vinden, ook al gaat dat er bij sommigen hier er niet in.
Dat was mijn bijdrage,
doei!

ik weet niet of Kietel ofzoiets het nept. Niemand kan zoiets stoms verzinnen:

'Ik haal het recht vandaan op een moment dat ik voor mezelf uitmaak dat ik die recht verdien'

Of het is zo geniaal dat ik er niet bij kan. Als Boedhisten de 'verlichting' bereiken, is dit dan wat ze al die jaren hebben geprobeerd te snappen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven