- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Zelfs één tegen één zou het vééééééél te tricky worden voor je (denk maar ff terug aan mijn specialiteit)
Nooooo not the ballls!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs één tegen één zou het vééééééél te tricky worden voor je (denk maar ff terug aan mijn specialiteit)

Ik had het eigenlijk over mijn vermogen om een man op intellectueel vlak schaakmat te zetten 

Ben is op mijn bek geslagen met een boksbeugel, mijn reactie daarop was hem helemaal de t*ring in slaan/schoppen. die kl***zak stond stijf van de drug en had de verkeerde te pakken.
Ik had het eigenlijk over mijn vermogen om een man op intellectueel vlak schaakmat te zetten
![]()

Bij een goede stoot op de kin gaan de lichten sowieso al uit, laat staan met een boksbeugel. Je mag dan al blij zijn als je er zonder blijvend letsel vanaf komt.
Keito zou is helemaal in elkaar gebeukt moeten worden![]()
Het leukste is nog dat iedereen erop in gaat en dat niemand doorheeft dat het een e-held is...
aah oke, nou daar ben ik al een stuk minder bang voor![]()

Het leukste is nog dat iedereen erop in gaat en dat niemand doorheeft dat het een e-held is...

Ok, dan heb ik je post eerder verkeerd geïnterpreteerd. Dus we hebben het over praten/argumenteren met als doel om een gevecht te vermijden. Ik ken weldegelijk het verschil tussen beiden, ik heb die verschil zelf in m'n eerste post al duidelijk gemaakt:
Goed, jij hebt het verschil uitgelegd tussen non agressief verbaal gedrag en agressief verbaal gedrag. Ik verwerp beide vormen afhankelijk in welke situatie ik ben. Ik leg geen causale link tussen intelligentie en agressie. (juist omdat mijn intuitie dat verwerpt en omdat ik geen enkel studie las dat evidentie bood aan die stelling).
Nou, dat gaat me dan ook weer te ver. Ja, het is tegen de wet in de meeste situaties. Teveel situaties zelfs, aangezien ik het niet eens ben met het geweldsmonopolie van de staat. Maar immoreel? Gebaseerd waarop?Naast het feit dat geweld tegen de wet ingaat....
En geweld immoreel is...
Nou, dat gaat me dan ook weer te ver. Ja, het is tegen de wet in de meeste situaties. Teveel situaties zelfs, aangezien ik het niet eens ben met het geweldsmonopolie van de staat. Maar immoreel? Gebaseerd waarop?