TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben vroeger altijd gepest op school door een vast groepje aso jongeren(tegenwoordig lopen ze bij huis met strafbladen) vanaf groep 5 tot aan de 4e klas..
Van in elkaar slaan, bedreigen, schelden enz enz.. zelfs hebben ze mijn zusje geslagen..
ik deed wel eens wat terug maar kreeg het 9vd 10x net zo hard terug.. toen werd ik 16, was wat uit de kluiten gewassen en ben begonnen met trainen!
in sterksteman/krachtsport en freefight/cagefight.. want wilde van dat grote brede jongens maar toch mietje imago af..
op mijn 18e kwam ik ze tegen tijdens een feest in mijn dorp, met 5 man drukten ze me tegen de muur, dan mag ik nog wel zon grote kerel en beetje sterk zijn.. maar 5 man is me teveel, dus heb 1 slag weg gegeven en 2 trappen en toen weg gerend, ben achterna gezeten door 2 van hun.. hebben mij gelukkig niet te pakken gekregen.
Nu achteraf hoorde ik dus degene die ik sloeg, kaak verbrijzeld en degenen die ik trapte de ene had 2 gebroken 3gekneusde ribben en de ander liep een goeie week mank..
Sindsdien als ik ze tegen kom lopen ze met een boog om me heen, en durven ze me niet meer aan te kijken..
verder.. de emotionele schade van die tijd blijft.. maar paybacks a b*ch sometimes![]()
Hier herken ik me wel in. Ik werd vroeger ook altijd veel gepest, ik kon alleen niet erg veel beginnen ik stond er altijd alleen voor. Het was ongeveer vanaf groep 3 tot de 1e van het MBO. Maar het waren dezelfde en soms voegde anderen mensen zich erbij. Ik ben alleen nooit heel erg in elkaar geslagen, wat blauwe plekken en vast wat gekneusde ribben alleen ben ik er nooit mee naar de dokter geweest omdat ik het nooit iemand vertelde.
Hoe ik erop reageerde ja op een hele enkele keer na aggressief maar nooit een woedeuitbarsting omdat ik er gewoon aan gewend was. Wat ik later pas besefte was dat mijn zelfbeeld totaal naar de knoppe was.
Nu daarintegen durft niemand meer wat dus echt terugpakken komt er niet van.
Laatst kwam ik van een uitgaansgelegenheid weer met een bus ik moest de laatste halte hebben dus al mijn kameraden waren al weg. Toen stonden toevallig een paar jongens die ik kende van vroeger die ook enigzins vervelend waren geweest. Ik zag het al aankomen hun waren met zen 10-15en en ik was alleen. Maar ik liep er dus maar tussendoor ik had geen zin om om te lopen maar ze deden niks, ik hoorde wel wat waar ik uit kon concluderen dat ze niks van plan waren. Maar dat typ ik maar niet dat klinkt zo macho

Laatst bewerkt:

) en dan toch maar 1tje gedronken. Daarna toch besloten om snel 3 bier te drinken om wat losser te zijn en het daarbij te laten. Maar eens ik een beetje tipsy ben, kan ik het onmogelijk daar bij laten.

, jij en ik naar buiten, mag je daar es tonen man tegen man wat je waart bent"
van 20cm op 20 op de zijnkant van mn bovenbeen zeker 2 weken blijven staan is,maar anders viel het wonderwel mee voor een charge v 1 a 2 minuten door 8 man
!!