XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vroeger altijd gepest op school door een vast groepje aso jongeren(tegenwoordig lopen ze bij huis met strafbladen) vanaf groep 5 tot aan de 4e klas..

Van in elkaar slaan, bedreigen, schelden enz enz.. zelfs hebben ze mijn zusje geslagen..
ik deed wel eens wat terug maar kreeg het 9vd 10x net zo hard terug.. toen werd ik 16, was wat uit de kluiten gewassen en ben begonnen met trainen!:)

in sterksteman/krachtsport en freefight/cagefight.. want wilde van dat grote brede jongens maar toch mietje imago af..

op mijn 18e kwam ik ze tegen tijdens een feest in mijn dorp, met 5 man drukten ze me tegen de muur, dan mag ik nog wel zon grote kerel en beetje sterk zijn.. maar 5 man is me teveel, dus heb 1 slag weg gegeven en 2 trappen en toen weg gerend, ben achterna gezeten door 2 van hun.. hebben mij gelukkig niet te pakken gekregen.

Nu achteraf hoorde ik dus degene die ik sloeg, kaak verbrijzeld en degenen die ik trapte de ene had 2 gebroken 3gekneusde ribben en de ander liep een goeie week mank..

Sindsdien als ik ze tegen kom lopen ze met een boog om me heen, en durven ze me niet meer aan te kijken..

verder.. de emotionele schade van die tijd blijft.. maar paybacks a b*ch sometimes:)

Hier herken ik me wel in. Ik werd vroeger ook altijd veel gepest, ik kon alleen niet erg veel beginnen ik stond er altijd alleen voor. Het was ongeveer vanaf groep 3 tot de 1e van het MBO. Maar het waren dezelfde en soms voegde anderen mensen zich erbij. Ik ben alleen nooit heel erg in elkaar geslagen, wat blauwe plekken en vast wat gekneusde ribben alleen ben ik er nooit mee naar de dokter geweest omdat ik het nooit iemand vertelde.

Hoe ik erop reageerde ja op een hele enkele keer na aggressief maar nooit een woedeuitbarsting omdat ik er gewoon aan gewend was. Wat ik later pas besefte was dat mijn zelfbeeld totaal naar de knoppe was.

Nu daarintegen durft niemand meer wat dus echt terugpakken komt er niet van.

Laatst kwam ik van een uitgaansgelegenheid weer met een bus ik moest de laatste halte hebben dus al mijn kameraden waren al weg. Toen stonden toevallig een paar jongens die ik kende van vroeger die ook enigzins vervelend waren geweest. Ik zag het al aankomen hun waren met zen 10-15en en ik was alleen. Maar ik liep er dus maar tussendoor ik had geen zin om om te lopen maar ze deden niks, ik hoorde wel wat waar ik uit kon concluderen dat ze niks van plan waren. Maar dat typ ik maar niet dat klinkt zo macho :p

Laatst bewerkt:
Zen borst gaat lekker!

Laatst bewerkt:
Was uit in een discotheek, maat van me kreeg al eerder die avond ruzie en moest naar het ziekenhuis omdat ze met glazen op zijn kop zaten te slaan, heb wel geholpen maar kan moeilijk in mijn eentje 4man tegenhouden. toen ik zei dat ik met hem meeging zei die dat ik moest blijven om op zijn vriendin te letten, naderhand had ik dat beter niet kunnen doen.. toen we naar huis gingen en in de bus wilden stappen hebben ze mij eruit getrokken, helemaal kapot geslagen wel 10minuten lang.. heel mijn gezicht verbouwd, arm gebroken 2polsen gebroken, dik oog en natuurlijk heel veel blauwe plekken.. gelukkig had ik 70euro aan drank op dus voelde op dat moment niets en op het moment dat ze alles gingen hechten ook niet. het grappige was, dat toen ze stopten en wegrenden, ik gewoon weer opstond (wel met tranen natuurlijk) en begon te schreeuwen van, wat zijn jullie allemaal een **lijers. kom nu nog maar een keer. (dom natuurlijk maarja was woedend).. toen ook nog eens een half uur moeten wachten op de 2e bus, en naar het ziekenhuis gefietst.

Het waren trouwens 13man die me te pakken hadden genomen, kreeg ik later te horen van de discotheek die de videobeelden later had teruggekeken.

Best knap dat je nog kon fietsen met een gebroken arm en twee gebroken polsen!

Ik geef een paar tips aan de mensen die in hun hersens zijn geslagen

- als een groep op je afkomt laat ze jou eerst inelkaar slaan, en dan pas sla je terug net als Mohammed Ali
- als je bang bent laat het dan ziet, het kan averechts werken
- als je iemand kan bellen doe dat dan via een sms, en niet telefonisch want dan ben je misschien te laat.
- bel de politie en zeg dat je ook berooft bent o krijg je een schade vergoeding

deze tips heb ik altijd aan gehouden, en ze werken meestal maar soms niet dat heb je zelf in de hand

Never in my life, ook niet ontweken/nooit gestart/nooit lastig gevallen/nooit beroofd etc.

Wow, 6 pinten! :eek:
Of is het veelvoud niet hetzelfde als het dubbel? :o

Anyhow, mij lukt het ook niet. Het lijkt me trouwens wel moeilijker om het bij 3 pinten te houden dan helemaal niets te drinken.

Vorig weekend op een fuifje het eerste halfuur geen bier gedronken (wauw! :rolleyes: ) en dan toch maar 1tje gedronken. Daarna toch besloten om snel 3 bier te drinken om wat losser te zijn en het daarbij te laten. Maar eens ik een beetje tipsy ben, kan ik het onmogelijk daar bij laten.

On topic: ben ik hier serieus de enige die nog nooit gevochten heeft en/of op zijn muil gehad heeft??? :o

Nog nooit klappen gehad gelukkig, wel paar keer een situatie weggebluft. Kep zelf maar 1 keer iemand geslagen en die ging ko. Is btw wel goed op jongere leeftijd, want dan kun je vaker gewoon de situatie uit de weg gaan ipv dat ze je achterna gaan.

zalig topic :popcorn:

jaartje of 15 geleden hadden we met onze vriendengroep (wij waren altijd met stuk of 5) altijd ruzie met dezelfde mannen van de buurt
eigenlijk was het onze buurt niet, ik en mn 2 beste maten waren alle3 samen met een meisje uit hetzelfde dorp, wij 3 waren niet van dat dorp en blijkbaar vonden die gasten het niet leuk dat wij "hun bitches" kwamen inpikken
geregeld waren er dus al es wat schermutselingen geweest en wat geroep en stoer gedoe over en weer
op een keer komen we ergens toe in een café (wij waren met 4 en ik kwam als laatste van mn maten binnen), zat die andere groep daar zeker met 15 man ofzo
we willen doorlopen naar achterkant v/d café
wij staren, zij staren, er gebeurt nix, we lopen door, mn maten lopen door naar achter, op t moment dat ik de laatste van die groep(het haantje-de-voorste,de grootste bek) passeer, zet die zn poot zodat ik bijna val..
ik lekker stoer van "nu ist genoeg geweest,altijd met je stoere praatjes:mad:, jij en ik naar buiten, mag je daar es tonen man tegen man wat je waart bent"
en zonder te kijken waar mn maatjes naartoe zijn, stap ik weer naar de deur naar buiten, ben ik v plan om die gast es zwaar te verbouwen, loop nog met mn rug naar die groep naar buiten, vallen ze me in de rug aan met een 8-tal man, heb nix kunnen doen, enkel proberen te beschermen
tegen de tijd dat mn maten het doorhadden, had ik al een zwermpje rond mij, ze zijn tussengekomen en hebbn ze van me afgehouden en paar tikken uitgedeeld, maar ze waren echt met te veel
eigenl viel de schade nog mee, had wat kneuzingen, en echt een major focking blauwe plek:( van 20cm op 20 op de zijnkant van mn bovenbeen zeker 2 weken blijven staan is,maar anders viel het wonderwel mee voor een charge v 1 a 2 minuten door 8 man
zelfs nix aan mn gezicht, enkel e buil op mn hoofd:rolleyes:

nu, paar jaar later vieren we met een grote groep vrienden oudejaar in een afgehuurd café
komt die kerel die me pootje had proberen te leggen daar binnen met zn broers en wat vrienden
uitbater gaat erbij en zegt dat café afgehuurd is en niet toegankelijk is voor publiek
die gasten beginnen scène te maken:mad: (ze waren al goed aangeschoten), wij waren natuurlijk outnumbered en er zijn buiten voor t café wat slagenwisselingetjes, maar de kerel met de grootste bek (de man die me ooit pootje legde, de kerel waar ik naar op zoek was, de enige waar ik natuurlijk oog voor had) was nergens meer te bespeuren
plots zie ik hem in de achtergrond stilletjes naar 1 van de auto's sluipen
ik erachter gesprint, als k bij hem kom, kruipt hij net in een auto op de achterbank, ik trek de deur op en kruip achteraan bij hem in de auto
ik pak hem bij zn nekvel vast en vraag hem of ie me nog kent met een mooie smile op mn gezicht, ik zeg hem supervoldaan dat ik al jaren op dat moment wacht:D
vervolgens ben ik zeker 2 a 3 minuten losgegaan, zalig,die karma:cool:!!

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

je was me voor ;)

zalig topic :popcorn:

jaartje of 15 geleden hadden we met onze vriendengroep (wij waren altijd met stuk of 5) altijd ruzie met dezelfde mannen van de buurt
eigenlijk was het onze buurt niet, ik en mn 2 beste maten waren alle3 samen met een meisje uit hetzelfde dorp, wij 3 waren niet van dat dorp en blijkbaar vonden die gasten het niet leuk dat wij "hun bitches" kwamen inpikken
geregeld waren er dus al es wat schermutselingen geweest en wat geroep en stoer gedoe over en weer
op een keer komen we ergens toe in een café (wij waren met 4 en ik kwam als laatste van mn maten binnen), zat die andere groep daar zeker met 15 man ofzo
we willen doorlopen naar achterkant v/d café
wij staren, zij staren, er gebeurt nix, we lopen door, mn maten lopen door naar achter, op t moment dat ik de laatste van die groep(het haantje-de-voorste,de grootste bek) passeer, zet die zn poot zodat ik bijna val..
ik lekker stoer van "nu ist genoeg geweest,altijd met je stoere praatjes:mad:, jij en ik naar buiten, mag je daar es tonen man tegen man wat je waart bent"
en zonder te kijken waar mn maatjes naartoe zijn, stap ik weer naar de deur naar buiten, ben ik v plan om die gast es zwaar te verbouwen, loop nog met mn rug naar die groep naar buiten, vallen ze me in de rug aan met een 8-tal man, heb nix kunnen doen, enkel proberen te beschermen
tegen de tijd dat mn maten het doorhadden, had ik al een zwermpje rond mij, ze zijn tussengekomen en hebbn ze van me afgehouden en paar tikken uitgedeeld, maar ze waren echt met te veel
eigenl viel de schade nog mee, had wat kneuzingen, en echt een major focking blauwe plek:( van 20cm op 20 op de zijnkant van mn bovenbeen zeker 2 weken blijven staan is,maar anders viel het wonderwel mee voor een charge v 1 a 2 minuten door 8 man
zelfs nix aan mn gezicht, enkel e buil op mn hoofd:rolleyes:

ik pak hem bij zn nekvel vast en vraag hem of ie me nog kent met een mooie smile op mn gezicht, ik zeg hem supervoldaan dat ik al jaren op dat moment wacht:D
vervolgens ben ik zeker 2 a 3 minuten losgegaan, zalig,die karma:cool:!!

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

je was me voor ;)
Dat laatste stukje van je, geweldig haha

Waarom als ik iemand keer pakkie geef word ik direct veroordeeld tot zware mishandeling :(

Wel klappen gegeven, zelf nooit gekregen :( Behalve van mijn broers en ouders dan.

Wel ooit 2-3 klappen opgevangen in lagere school maar dat was onverwachts, enkel een bloedneus aan overgehouden.

Damn brah, zot verhaal. Je kon even goed verlamd of zelfs dood geweest zijn. Heb je schadevergoeding ofzo gehad van die gasten?

1 Kerel heeft 3nachten vastgezeten, zover ik heb gehoord meer niet.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Klopt, wat alcohol & woede wel niet met je kan doen. en geloof me na de tijd zit je vol met adrenaline;)

Hongarije, wat klapjes en vooral trappen van uitsmijters gehad. Altijd gezellig, beste is om weg te vluchten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven