XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
van achteren ko geslagen om niets.
verder ga ik het liever uit de weg

Nog nooit geslagen of slaag gehad.
Iedereen vind mij lief? :trollface:

Heb 2x een nachtje vastgezeten voor "mishandeling" met andere woorden het opkomen voor je vrienden die half dood getrapt werden.

Heb vrijdag nog ruzie gehad met 3 marokanen in een discotheek.
Ik zag dat ze zowat aan het uitlokken waren en ik had nog niets gedaan of gezegd, en zet mijn glas weg en terwijl ik mijn glas op de toog zet en dus mijn gezicht vrij open was gelijk 4 a 5 boksen op men oog, jah gelijk blauw oog.
Ik ga in mijn dekking en ga naar voor naar diegene die mij geslage heeft en geef hem een paar tikke terug en opeens beginnen er 2 andere op men gezicht te slagen van de andere kant waar ik dus geen zicht op had.
Gevolg een blauw oog, en blauwe plekken op mijn neus.
Ik vind dit eigelijk zeer lastig omdat ik mij nu in mijn eer gekrenkt voel aangezien ik aan mma doe maarja, eigelijk zijn die personen die mij sloegen gewoon lafaards want zij hebben me in me rug aangevallen en waren met meerdere.

Ik zag dat ze zowat aan het uitlokken waren en ik had nog niets gedaan of gezegd, en zet mijn glas weg en terwijl ik mijn glas op de toog zet en dus mijn gezicht vrij open was gelijk 4 a 5 boksen op men oog, jah gelijk blauw oog.
Ik ga in mijn dekking en ga naar voor naar diegene die mij geslage heeft en geef hem een paar tikke terug en opeens beginnen er 2 andere op men gezicht te slagen van de andere kant waar ik dus geen zicht op had.
Ik vind dit eigelijk zeer lastig omdat ik mij nu in mijn eer gekrenkt voel aangezien ik aan mma doe maarja, eigelijk zijn die personen die mij sloegen gewoon lafaards want zij hebben me in me rug aangevallen en waren met meerdere.

die gasten hebben niet het eer gevoel wat de meeste (sport)vechters wel hebben. if u fight, u fight one on one. met 2+ op iemand in meppen is gewoon not done, laf.

je zit in de discotheek, niet op de mat. Shit happens, wees blij dat het maar wat blauwe plekken waren, het kan veel erger.

Hehe been, there done that. Welke discotheek was het?

je zit in de discotheek, niet op de mat. Shit happens, wees blij dat het maar wat blauwe plekken waren, het kan veel erger.

het gaat me meer om principes. normen en waarden.

vind jij het normaal dan dat je met een groep een iemand in elkaar timmert?
hun waarschijnlijk wel.

marokkanen vechten nooit alleen, dat is een gegeven.

Gasten die je van de rug aanvallen of in groep zijn gewoon onzekere lafaards die zich willen bewijzen tegenover jou (wss uit afgunst) of tegenover de mensen die op dezelfde plaats zijn zoals je. Tegenover mensen met een degelijke hersencapaciteit is dit dan ook overduidelijk , voor de beta males die zo'n dingen doen dan weer niet.

het gaat me meer om principes. normen en waarden.

vind jij het normaal dan dat je met een groep een iemand in elkaar timmert?
hun waarschijnlijk wel.

principes en ethiek in straatvechten :roflol:

je beziet het echt veel te romantisch. Numeriek overwicht is gewoon dé belangrijkste variabele, samen met wapens. Kom dan maar af met je 7 jaar getrainde combinaties, als er iemand met een glock 18 voor je staat.

In "principe" ga ik nooit uit naar of sta ik op een plek waar veel marrokanen komen. Altijd miserie. Met name r&b feestjes zijn te mijden, en alles in het centrum van antwerpen.

Laatst bewerkt:
Toen ik 10 was een keer door een stuk schorem van de LTS geslagen, wat een lafbek was dat zeg. Kon er niet veel tegen doen. Verder meestal alleen klappen uitgedeeld.

Laatst bewerkt:
een keer een jaar terug ofzo, gast was teringvervelend en kwam de hele tijd tegen mijn hoofd aanduwen met zijne, effe mooi kodakmoment afgewacht om een kopstoot te geven en twee klappen, waren wel raak maar best wel veel adrenaline toen:P

heb ook een keer een klap gehad, ook jaar geleden, was dronken en had een kaars op iemand zijn gezicht gegooid hoorde ik achteraf, kreeg toen een klap op mn neus, beetje pijn volgende dag, maar vind het, hoe gek het ook klinkt, wel terecht dat ie me sloeg, k*tbier

Maand of 2 terug hebben een vriend en ik 1-2 klappen geïncasseerd uit het niet, ik ging tegen de grond maar gelukkig dat er niet doorgetrapt werd. Toen konden we rustig naar buiten lopen... geen idee wie het gedaanhadden met onze zatte kop.

Een paar jaar terug fietste ik met 2 klasgenoten naar huis, en komen we soms wat lui (1 mocro en 1 aso tegen) die dingen roepen, dit keer riep ik terug: hou je kop joh.. vervolgens komen zij met zijn 2en achter ons aan (zij waren ook nog 1 jaar jonger gok ik) en rijden mij klem, die 2 klasgenoten reden door en gingen van 100 m verderop kijken.. nou mijn fiets op de grond, de grootste van de 2 komt naar mij en wilt mij schoppen, ik pak zijn been en duw m over mijn fiets dus hij valt. Ik pak mijn fiets en wil wegfietsen maar die andere pakte mijn bagagedrager nog net, ik viel dus half en hij halve klap in mijn gezicht en ik ook een halve klap terug. Vervolgens komt die grotere gast, zegt die: oke we houden op, en wilt me een hand geven, ik zeg: dikke lul ik ken dit wel.. hij loopt naar me toe alsof hij een hand wilt geven maar vervolgens een klap in mijn gezicht, die ik gelukkig wel had aanzien komen en hem dus een directe teruggaf. Toen mijn fiets en tas gepakt en weggegaan, gelukkig dat zij toen blijkbaar ook geen zin meer hadden. Zweet stond me wel in de naad..

Cool story bro, ik weet het.

Lekkere klasgenootjes dan. :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven