Lessoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit geslagen of slaag gehad.
Iedereen vind mij lief?![]()
Je bent gewoon een mietje die heel de dag thuis zit een geen vrienden heeft.

Heb 2x een nachtje vastgezeten voor "mishandeling" met andere woorden het opkomen voor je vrienden die half dood getrapt werden.
Heb vrijdag nog ruzie gehad met 3 marokanen in een discotheek.
Ik zag dat ze zowat aan het uitlokken waren en ik had nog niets gedaan of gezegd, en zet mijn glas weg en terwijl ik mijn glas op de toog zet en dus mijn gezicht vrij open was gelijk 4 a 5 boksen op men oog, jah gelijk blauw oog.
Ik ga in mijn dekking en ga naar voor naar diegene die mij geslage heeft en geef hem een paar tikke terug en opeens beginnen er 2 andere op men gezicht te slagen van de andere kant waar ik dus geen zicht op had.
Gevolg een blauw oog, en blauwe plekken op mijn neus.
Ik vind dit eigelijk zeer lastig omdat ik mij nu in mijn eer gekrenkt voel aangezien ik aan mma doe maarja, eigelijk zijn die personen die mij sloegen gewoon lafaards want zij hebben me in me rug aangevallen en waren met meerdere.
Heb vrijdag nog ruzie gehad met 3 marokanen in een discotheek.
Ik zag dat ze zowat aan het uitlokken waren en ik had nog niets gedaan of gezegd, en zet mijn glas weg en terwijl ik mijn glas op de toog zet en dus mijn gezicht vrij open was gelijk 4 a 5 boksen op men oog, jah gelijk blauw oog.
Ik ga in mijn dekking en ga naar voor naar diegene die mij geslage heeft en geef hem een paar tikke terug en opeens beginnen er 2 andere op men gezicht te slagen van de andere kant waar ik dus geen zicht op had.
Gevolg een blauw oog, en blauwe plekken op mijn neus.
Ik vind dit eigelijk zeer lastig omdat ik mij nu in mijn eer gekrenkt voel aangezien ik aan mma doe maarja, eigelijk zijn die personen die mij sloegen gewoon lafaards want zij hebben me in me rug aangevallen en waren met meerdere.
je zit in de discotheek, niet op de mat. Shit happens, wees blij dat het maar wat blauwe plekken waren, het kan veel erger.
wordt dat eigenlijk geregistreerd?
dus als in strafblad oid?
het gaat me meer om principes. normen en waarden.
vind jij het normaal dan dat je met een groep een iemand in elkaar timmert?
hun waarschijnlijk wel.

heb ook een keer een klap gehad, ook jaar geleden, was dronken en had een kaars op iemand zijn gezicht gegooid hoorde ik achteraf