AndroidHealthClinic

Wie heeft "The blair witch project" ook gezien?

Mobile99

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Goedemorgen mensen op deze treurige zondagmorgen,

Ik ben normaal helemaal geen horrorfilm-kijker, maar gisteravond was "The blair witch project" op televisie. Ik had vroeger veel over deze film gehoord, dus ik wilde hem een keer gezien hebben. Ik vond hem vrij saai en langdradig, maar mijn vraag gaat juist over het einde. Ik snap er namelijk niks van. Op het einde lopen ze die Josh te zoeken in dat huis, dan is tie boven, dan weer beneden. Nou goed, ze vinden hem beneden. Op het allerlaatst hoor je die vrouw allemaal schreeuwen, zie je die Josh in de hoek stilstaan en laat die andere jongen zijn camera vallen. -EINDE-

Wat moet je daar nu mee?

Snapten jullie de situatie wel?

Haha zo heb ik er nog een.
Wie begrijpt zowiezo de boodschap van de film solaris.
Karma als je het weet

TBWP is idd een k*tfilm. Ik begreep ook geen reet van het einde.

Het enige succes van die film is het verhaaltje rondgestrooid te hebben dat het allemaal waargebeurd moet zijn, verder is het gewoon een k*tfilm.

volgens mij begrijpt niemand het...
kijk liever films als saw ofzo!

Als je deel 2 ziet, begrijp je deel 1 ook denk ik. In deel 2 worden mensen bezeten van iets, en doen ze dingen die ze normaal niet zouden doen. Ze zijn dan even in hun eigen wereldje.

Het komt er dus op neer dat in het einde van deel 1 ze elkaar van kant maken. Niets geen monster of iemand anders ze doen het zelf. Bezeten door de blair witch

Dat einde ging was toch precies hetzelfde als het verhaal dat daar (in dat bij gelegen dorpje) ten ronde ging?

is gewoon een schrik reactie dat einde. verder een k*t film.

doe mij maar de grudge of de ring, final destination. die zijn veel leuker

jordy zei:
is gewoon een schrik reactie dat einde. verder een k*t film.

doe mij maar de grudge of de ring, final destination. die zijn veel leuker

final destination is goed, de andere 2 zijn net zo gay als TBWP

jordy zei:
waarom om dat ze japans zijn?
of vind je ze gewoon te eng?

Ben dol op japans> De meeste van die films zijn gewoon overgewaardeerd. Door zoveel reclame over een film te maken kan die alleen nog tegen vallen.

Blair Witch Project vond ik wel een goede film. Dat einde wordt in de film zelf uitgelegd. Niet moeilijk te volgen hoor.

doe mij maar ouderwets lelijke beesten en kettingzagen en wel zo realistisch mogelijk. the ring vond ik ook geen ruk aan:cool:

Binnenkort komt Final Destination 3 uit. :banana: ik kan niet wachten.

overgehypte poopoo ,dat vond ik

moet es "tamara" es bekijken, vond 'm goe

Terug
Naar boven