MuscleMeat

Wie heeft "The blair witch project" ook gezien?

Dennis^ zei:
iemand al "The descent" gekeken? aanradar :P hartaanval film :P
Kick ik dus op, kan me niet erg genoeg zijn. Ooit komt er een film dat ik spontaan in me broek pis van de schrik. Kan niet wachten..
The Descent moet ik binnenkort maar eens checken dan.

eigenlijk alle films van david lynch zijn ubervage films (videodrome/lost highway/mulholland drive/...)

Mike stond in de hoek op het moment dat Heather de kelder in kwam. De oplettende kijker zag echter dat de camera gedragen door Heather niet meer schokte en dat haar ijselijke gegil ook tot een einde was gekomen. Toen het beeld de kelder inkwam waar Mike in de hoek stond was Heather al dood, ze werd de kelder ingedragen. Mocht het al een van de jongens zijn die Heather ombracht, zou het Josh moeten zijn. Toch lijkt het onwaarschijnlijk dat hij twee vrienden en medestudenten om zou hebben gebracht en tegelijkertijd blijven de kinderengeluiden en het gerommel van buiten af aan de tent onverklaard. De vraag blijft natuurlijk, degene die het filmmateriaal vond, hoe is hij ontsnapt aan de Blair Witch?

haha 'the descent' die film was extreem matig..

• Topic Starter Topic Starter
D-MIXXX zei:
Mike stond in de hoek op het moment dat Heather de kelder in kwam. De oplettende kijker zag echter dat de camera gedragen door Heather niet meer schokte en dat haar ijselijke gegil ook tot een einde was gekomen. Toen het beeld de kelder inkwam waar Mike in de hoek stond was Heather al dood, ze werd de kelder ingedragen. Mocht het al een van de jongens zijn die Heather ombracht, zou het Josh moeten zijn. Toch lijkt het onwaarschijnlijk dat hij twee vrienden en medestudenten om zou hebben gebracht en tegelijkertijd blijven de kinderengeluiden en het gerommel van buiten af aan de tent onverklaard. De vraag blijft natuurlijk, degene die het filmmateriaal vond, hoe is hij ontsnapt aan de Blair Witch?[/QUOTE]

Tnx voor de uitleg.

Dat vetgedrukte stukje geloof je toch niet zelf he?:P

D-MIXXX zei:
Mike stond in de hoek op het moment dat Heather de kelder in kwam. De oplettende kijker zag echter dat de camera gedragen door Heather niet meer schokte en dat haar ijselijke gegil ook tot een einde was gekomen. Toen het beeld de kelder inkwam waar Mike in de hoek stond was Heather al dood, ze werd de kelder ingedragen. Mocht het al een van de jongens zijn die Heather ombracht, zou het Josh moeten zijn. Toch lijkt het onwaarschijnlijk dat hij twee vrienden en medestudenten om zou hebben gebracht en tegelijkertijd blijven de kinderengeluiden en het gerommel van buiten af aan de tent onverklaard. De vraag blijft natuurlijk, degene die het filmmateriaal vond, hoe is hij ontsnapt aan de Blair Witch?
het beeldmateriaal was toch pas een jaar later gevonden? volgens de uitleg van de makers toen

prophet- zei:
het beeldmateriaal was toch pas een jaar later gevonden? volgens de uitleg van de makers toen

idd bij toevallige opgravings werken,ik vindt het echt een bangelijke film,puur psychisch,je moet er echt je hoofd bijhouden,op het einde komt alles wat ze gevonde hebbe gewoon prachtig bij elkaar,waardoor elke muthe klopt,kvindt het een fantastische film :thumb:

kijk eens op deze site daar staat er meer over ik heb de film al 3 keer gezien en snap hem wel alleen lang om uit te leggen.
http://www.blairwitch.com/

prophet- zei:

das nou een vraag die ik me ook afvraag hoe die gozer uit het bos is gekomen waarschijnlijk had ie een helicopter of een luchtballon klaar staan...:p

Die uitleg van d-mixxx is lang niet zo slecht, ik denk dat josh het gewoon was. Zoals eerder gezegd (als je deel2 hebt gezien), is hij gewoon bezeten door de blair witch en heeft hij heather en mike vermoord.

Solaris....lijkt me een zeer vette film! Ik ga hem zeker huren.

Misschien nog een aanrader als je van die psychologische geintjes houdt':"Vanilla Sky

Werkelijk en topfilm!

Neej, niet gezien. Ik zat het laatste stukkie te kijken van de night flyer van Stephen king. Daar hakt die vent iedereen aan mootjes met een bijl. totaal niet spannend ofzo overigens.

heb TBWP ook nog ergens op dvd liggen. Deel 2 vind ik minder.

SAW2 vond ik wel erg vet, al was deel 1 ook weer beter.

Ik heb m ooit gehuurd en heb er meerdere dgn over gedaan om m te kijken.

Erg vaag en kon me totaal niet boeien.....

Iedere keer had ik na 15-20min wel weer genoeg gezien, maar wilde vanwege alle commotie het einde toch zien te halen.

Ik vond de film veel te debiel. Had hem al eens gezien. Maar bleef hem alleen kijken omdat ik dacht dat het nog interessant ging gebeuren. Maar uiteindelijk vond ik hem langdradig en niet interessant.

hzw7500 zei:
Die uitleg van d-mixxx is lang niet zo slecht, ik denk dat josh het gewoon was. Zoals eerder gezegd (als je deel2 hebt gezien), is hij gewoon bezeten door de blair witch en heeft hij heather en mike vermoord.

Deel 2 was echt een hoop ellende, kijken naar een paar voortplantende wandelende takken kan me denk ik nog meer boeien. Deel 1 was wel echt wereld film. Al is de omgeving/sfeer wel sterk bepalend voor de inpact die de film heeft. In het donder/met hard geluid/op een groot scherm is het echt een geweldige film. Maar als je hem in een goed verlichte ruimte op een klein k*t tvtje kijkt terwijl er een aantal onder invloed van weet ik het allemaal figuren erbij zitten die het verhaal voor geen meter volgens dan kom je van 'de koude kermis thuis' (me Nederlands leraar kan weer trots zijn..) als je die film ziet.

Mr.Mike zei:
Kick ik dus op, kan me niet erg genoeg zijn. Ooit komt er een film dat ik spontaan in me broek pis van de schrik. Kan niet wachten..
The Descent moet ik binnenkort maar eens checken dan.

Ik was niet echt weg van The Descent, een beetje low-budget ok maar die film is wel echt voor een pak melk en een kraslot in elkaar gedraaid.

Men neme een paar kreunende lekkere wijven, gooit ze in een grot, een hoop lelijke beesten erbij en klaar ben je....

:rolleyes:

Als ik het zo zeg klinkt het nog best goed eigenlijk :D

ironmike86 zei:
idd bij toevallige opgravings werken,ik vindt het echt een bangelijke film,puur psychisch,je moet er echt je hoofd bijhouden,op het einde komt alles wat ze gevonde hebbe gewoon prachtig bij elkaar,waardoor elke muthe klopt,kvindt het een fantastische film :thumb:

Ik vind het een meesterlijke film. Verzonnen enegemaakt door 'amateurs'

deel 2 heb ik overigens niet gezien

10 jaar geleden ofzo? maar. shit wat was ik toen bang zeg. Eerlijk waar. Als ik nu af en toe naar een vriend ga moet ik ook door het bos fietsen... scares the ****ing C-R-A-P(alliciousboy) out of me....

Terug
Naar boven