Fitness Seller

wie heeft Yuri van Gelder gisteren op tv gezien?

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
yo guys,

Ik verbaasde mij gisteren weer over zijn fysiek. Er zijn al zoveel topics over hem geweest maar in mijn optiek zou hij heel veel natural bb wedstrijden op zijn naam schrijven als die zijn benen iets zou verbeteren. Maar wat een UB :eek: groot en droog! Oke, hij is klein maar hij is toch voor mij wel het ultieme fysiek. Dikke bolle spieren en biceps als kanonnen :D
Ik vraag me wel eens af of ik niet beter op turnen kan gaan :p
 
Nope , niet op tv gezien ,... wel meerdere malen in het echt :D is idd een klein mannetje maar goed gebouwd en knetterdroog idd .

let wel op dat yuri al heel z'n leven ( bijna ) turnt ,.... en de meeste Natural BB-ers pas enkele jaren ;)
 
Die gast is een pygmee, maar verder wel een strakke fysiek natuurlijk.
 
let wel op dat yuri al heel z'n leven ( bijna ) turnt ,.... en de meeste Natural BB-ers pas enkele jaren ;)

Anders zijn ze immers niet meer naturel ? :D
 
vraag me af of hij wel naturel is, hij doet wel topsport
 
ja idd wie zegt dat hij naturel is???
 
post is even filmpje ???
 
Wel goede fysiek ja, maar ik denk niet dat hij naturel is. Die gasten trainen wel een paar uur per dag waarschijnlijk en dat in die ringen hangen is best wel zwaar, lijkt me niet dat je daar zo snel van kan herstellen dat je elke dag een paar uur kan trainen.
Ik kan het mis hebben natuurlijk ;)
 
Ik denk niet dat hij natural is.
 
Haha die discussie is hier ook al tien keer langs gekomen. Elke keer eindigt het in een welles-nietes over dat naturel gedoe, en komt er weer iemand die half naakte gay-foto's van die gast posten LOL
 
Haha die discussie is hier ook al tien keer langs gekomen. Elke keer eindigt het in een welles-nietes over dat naturel gedoe, en komt er weer iemand die half naakte gay-foto's van die gast posten LOL

:D

Je kan natuurlijk nooit zeker weten of hij heeft gebruikt of niet. Ik vermoed alleen van wel:).
 
Tuurlijk juiced die gast, no doubt.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart:
 
ik geloof niet dat hij gebruikt. een maatje waar ik soms mee train is iets korter dan 1.70, armen enzo ogen dan direct stuk groter.
daarnaast is dat ringenwerk ook groot deel techniek, net zoals je wel eens filmpjes ziet van mensen die verticaal aan een paal kunnen hangen.
 
Haha die discussie is hier ook al tien keer langs gekomen. Elke keer eindigt het in een welles-nietes over dat naturel gedoe, en komt er weer iemand die half naakte gay-foto's van die gast posten LOL

op aanvraag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

 
Die gast is 1.60 ofzo. Heeft geen rug en benen, wel grote en droge schouders, borst en armen. Gisteren bij het NOS zag ik hem nog een turngebouw inlopen. Het viel allemaal reuze mee, door z'n lengte en kurkdroogheid is hij imponerend. Maar no way dat ik geloof dat hij gebruikt heeft. Het gaat niet om esthetisch oogpunt, enkel kracht en wendbaarheid, die plaatselijke spiermassa is slechts een gevolg daarvan.
 
Back
Naar boven