- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Vind-ik-leuk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind-ik-leuk!
In dat geval meld ik me aan als wonnabee relnicht(je)
dit gaat dan ook over relnichten, niet over nichten die vaak ruzie zoeken (al valt @Brutushakt onder allebei
)
Helaas tot nu toe nog geen echte serieuze lijst te maken uit dit topic. De nominaties bestaan tot zover uit iemand die zichzelf heeft voorgedragen (@GeenEiwittenVoorJe18Bent) en mja.... Yasmine dus.

Ik zou zeggen @Brutushakt maar dat is meer een troll dan een reller.
Dan maar @ThuggishRuggish @Tidus FFX
@mat trekt vaak relnichten af.
Ik kan mij hier niet in vinden.
Ik heb je gisteren nog in @mat gevonden.
Jij kan er ook wel bij.
Ik draag mijzelf niet voor als de grootste relnicht, maar wel als mede-reller. Wat je zegt klopt ook wel gedeeltelijk, aangezien ik al wel wat kaarten gekregen hebHelaas tot nu toe nog geen echte serieuze lijst te maken uit dit topic. De nominaties bestaan tot zover uit iemand die zichzelf heeft voorgedragen (@GeenEiwittenVoorJe18Bent) en mja.... Yasmine dus.![]()

Ik ben wel degelijk serieus hoor. Vergeet niet dat ik uit de Jordaan kom en dat heel Nederland plat ligt van het giebelen bij het zien van geer&goor, dus Brutus is best een aanvaardbaar karakter in NLIk zou zeggen @Brutushakt maar dat is meer een troll dan een reller.
Dan maar @ThuggishRuggish @Tidus FFX
Je had natuurlijk verwacht dat ik jou zou noemen na je post van een paar dagen terug.

@Nomen NescioJe had natuurlijk verwacht dat ik jou zou noemen na je post van een paar dagen terug.
Nee, ik ga voor:
1) @Brutushakt
2) @MrDroeftoeter
3) @ThuggishRuggish
@Sanca Magni : wie hebben er de meeste kaarten hier?![]()

Is goed Bert, dit zal ik onthouden.Je had natuurlijk verwacht dat ik jou zou noemen na je post van een paar dagen terug.
Nee, ik ga voor:
1) @Brutushakt
2) @MrDroeftoeter
3) @ThuggishRuggish
@Sanca Magni : wie hebben er de meeste kaarten hier?![]()