AndroidHealthClinic

Wie is je favoriete vechtsporter?

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Wie vindt jij de allerbeste vechtsporter, daarmee bedoel ik uit elke vechtsport. Wel liefst beperken tot boksen, thaiboks, MMA, ... En liefst iemand die nog actief is. Mijn stem gaat alvast uit naar Badr Hari, Wanderlei Silva en grappigste vind ik kimbo Slice:D

Gilbert Yvel, beestachtig sterk, begint meteen zodra de gong slaat te rossen, en houd dat tempo ook de hele tijd vol geeft zijn tegenstanders geen moment rust, blijft maar aanvallen.
Onuitputtelijk gewoon die man.

Beetje de Nederlandse Mike Tyson op vechtsportgebied.

Gilbert Yvel vs. Joop Kasteel

badr hari en andy souwer om zijn vechtsT

Peter Aerts

fedor emelianenko, melvin manhoef, chuck liddell:D

Remy Bonjasky niet te vergeten, maar dat is ook omdat het buiten de ring ook een erg prettige persoonlijkheid is.

Hoop heel erg dat die de K1 gaat winnen, gun het hem van harte!

Rickson Gracie/ Royce Gracie/ Ernesto Hoost/ Rob Kaman.

Bas Rutten natuurlijk.

Bas Rutten uiteraard!!

Tyrone Spong!!

Fedor Emelianenko, Chuck Liddell

Crocop
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tyrone Spong
Anderson Silva
Gilbert Yvel
Dany Bill
Ramon Dekkers
Ernesto Hoost
Fedor

Ik wou dat ik zo kon vechten of misschien ook wel niet, ik zou veel te arrogant worden.

Stel je voor dat je ruzie krijgt in een discotheek en je veegt daar met 5 portiers de goot naast je en zelf zweet je een beetje

• Topic Starter Topic Starter
idd, ook wel 1 van mijn voorbeelden. zijn nadeel is altijd lengte, maar dat compenseert hij met zijn agressie/felheid.

Dit is eigelijk ook mijn groot voorbeeld omdat ik ongvr eve groot ben. Ik kijk er naar op omdat hij een goede sT heeft en omdat hij het ook ver schopt ondanks zijn lengte.

Ik vind badr hari hij is gewoon echt een top vechter

Maar tyrone spong is het nieuwe talent zijn naam zouw je nog veel vaker horen
alleen hij moet in een zwaardere klasse gaan vechten in k1 dat zouw mooier zijn nu win hij bijna altijd

Ik wou dat ik zo kon vechten of misschien ook wel niet, ik zou veel te arrogant worden.

Stel je voor dat je ruzie krijgt in een discotheek en je veegt daar met 5 portiers de goot naast je en zelf zweet je een beetje

ach dan heb je een lekkere training gehad:D

Dit is eigelijk ook mijn groot voorbeeld omdat ik ongvr eve groot ben. Ik kijk er naar op omdat hij een goede sT heeft en omdat hij het ook ver schopt ondanks zijn lengte.

ik ben ook wat kleiner van stuk en ik merk dat wel tijdens het sparren. ik probeer veelal op techniek te vechten, maar soms moet je gewoon lekker slopen.:D

Terug
Naar boven