Fitness Seller

Wie is je favoriete vechtsporter?

Maar tyrone spong is het nieuwe talent zijn naam zouw je nog veel vaker horen
alleen hij moet in een zwaardere klasse gaan vechten in k1 dat zouw mooier zijn nu win hij bijna altijd

Zo denkt Spong er zelf ook over;)

Ik wou dat ik zo kon vechten of misschien ook wel niet, ik zou veel te arrogant worden.

Stel je voor dat je ruzie krijgt in een discotheek en je veegt daar met 5 portiers de goot naast je en zelf zweet je een beetje

Maar tegelijkertijd leer je bij een vechtsport, om jezelf te beheersen. Sterker nog, wanneer jij over bovengenoemde arrogantie beschikt zal je nooit ver komen. Eén van de basisprincipes van de vechtsport is respect.

Mijn favoriete vechtsporters (wat nu actief zijn) zijn:

Fedor
Wanderlei Silva
Aoki

Ik vind het verder gewoon leuk om naar een goed gevecht te kijken. Ook al ken k de vechters niet echt als het een vet gevecht is is het ruig :D

Zo denkt Spong er zelf ook over;)

Maar tegelijkertijd leer je bij een vechtsport, om jezelf te beheersen. Sterker nog, wanneer jij over bovengenoemde arrogantie beschikt zal je nooit ver komen. Eén van de basisprincipes van de vechtsport is respect.

Vele kickboxers zijn criminelen

Wanderlei Silva vind ik echt fantastisch. Ik begin Thiago "Pitbull" Alves ook steeds meer te waarderen.

Vele kickboxers zijn criminelen

Tsjaa... wat moet ik zeggen. Natuurlijk is er een goed vertegenwoordigd aantal mensen in de sport die hun geld niet legaal verdienen. Maar hoe definieer jij een kickbokser? Iemand die twee keer de handschoenen heeft aangehad? De vechtsport zal altijd zulke types aantrekken. Ook is er een gedeelte dat via de vechtsport in de criminaliteit beland, door voor het geld te kiezen. Het kan soms erg verleidelijk zijn. Even meelopen met een koerier als hij een pakketje moet afleveren, en je hebt een bedrag waarvoor je anders een maand moet werken. En dat terwijl je het geld echt hard nodig hebt. Voordat je het weet...........
Maar een andere groep blijft vaak buiten beeld. Er is ook een groep die aan de rand van de criminaliteit staat. Zij komen in de gym om thaibokser te worden en zodoende streetrespect te krijgen. Maar door de sport wordt bij deze jongeren respect bijgebracht. Respect voor de leraar en je trainingsmaatjes.
In Rotterdam is een project gestart waarin we jongeren kennis laten maken met de sport. Zelf ben ik hier actief bij betrokken, en jongerenwerkers zijn erg enthousiast. Nu de politiek nog.

Bonjasky/Aerts/Hug/Tyson

Tsjaa... wat moet ik zeggen. Natuurlijk is er een goed vertegenwoordigd aantal mensen in de sport die hun geld niet legaal verdienen. Maar hoe definieer jij een kickbokser? Iemand die twee keer de handschoenen heeft aangehad? De vechtsport zal altijd zulke types aantrekken. Ook is er een gedeelte dat via de vechtsport in de criminaliteit beland, door voor het geld te kiezen. Het kan soms erg verleidelijk zijn. Even meelopen met een koerier als hij een pakketje moet afleveren, en je hebt een bedrag waarvoor je anders een maand moet werken. En dat terwijl je het geld echt hard nodig hebt. Voordat je het weet...........
Maar een andere groep blijft vaak buiten beeld. Er is ook een groep die aan de rand van de criminaliteit staat. Zij komen in de gym om thaibokser te worden en zodoende streetrespect te krijgen. Maar door de sport wordt bij deze jongeren respect bijgebracht. Respect voor de leraar en je trainingsmaatjes.
In Rotterdam is een project gestart waarin we jongeren kennis laten maken met de sport. Zelf ben ik hier actief bij betrokken, en jongerenwerkers zijn erg enthousiast. Nu de politiek nog.

Kijk maar naar de top in Nederland, vooral de thaiboks wereld. Heilige mensen zijn het in ieder geval niet.
Vaak betrokken bij vechtpartijen oa

ray sefo vond k altijd wel een complete vechter

Kijk maar naar de top in Nederland, vooral de thaiboks wereld. Heilige mensen zijn het in ieder geval niet.

Valt wel mee, free fight zitten wel ernstig veel in criminaliteit, te veel. Als je bij een free fight evenment zit te kijken en je kijkt de vip tafels, durf ik gewoon voor 100 Euro te wedden dat 90% crimineel is aan de vip tafels.

Vroeger begin jaren 90 eind jaren 80 zaten wel veel thai bokser in de wiet, hasj, geweld circuit.

Natuurlijk zijn er incidenten. Alleen als het om een vechtsporter gaat wordt het uitvergroot. Ik ken de thaibokswereld vrij goed, en ik zal absoluut niet ontkennen dat we allemaal heilig zijn, maar we moeten niet overdrijven.

Valt wel mee, free fight zitten wel ernstig veel in criminaliteit, te veel. Als je bij een free fight evenment zit te kijken en je kijkt de vip tafels, durf ik gewoon voor 100 Euro te wedden dat 90% crimineel is aan de vip tafels.

Bij de VIP tafels zitten ook bijna alleen maar sukkeltjes. Voor criminelen is het een statussymbool om gezien te worden op gala's. Ze zullen ook vast wedden op partijen, maar verder hebben ze niets met de sport te maken. Ze fungeren alleen als toeschouwer. Dat ze vaak de handjes niet thuis kunnen houden is jammer, alhoewel het aantal incidenten de afgelopen tijd ook wel meevalt.

De vechtsport wordt in Nederland afgedaan als crimineel. Iets wat ik erg jammer vind. Bijna elk weekend vinden er gala's plaats in Nederland. Muay Thai is in Nederland een groeiende sport, en er zit veel talent! Alleen door gebrek aan media aandacht blijven de grote sponsors uit. Als een organisator nu zoekt naar sponsors voor zijn gala, komt hij niet verder dan coffeeshops, growshops en vieze websites.

IRON MIKE TYSON is mss wel niet dezefde wie hij ooit is geweest maar is en blijft de jongste wereldkampioen zwaargewicht de beste van zijn tijd,veel repeckt voor hem na alles wat hij heeft meegemaakt en dan na zijn gevangenis straf een grote COME BACK gemaakt:D

mike_tyson.jpg

Gilbert Yvel, beestachtig sterk, begint meteen zodra de gong slaat te rossen, en houd dat tempo ook de hele tijd vol geeft zijn tegenstanders geen moment rust, blijft maar aanvallen.
Onuitputtelijk gewoon die man.

Beetje de Nederlandse Mike Tyson op vechtsportgebied.

Gilbert Yvel vs. Joop Kasteel

Dat filmpje! Het lijkt wel of ze met de vlakke hand slaan zoals vrouwen dat doen. Ik weet dat dit niet het geval is, maar het ziet er wel grappig uit. Oke, die knieen, ellebogen en bodypunches ogen dan weer minder vriendelijk . :rolleyes:

Dat filmpje! Het lijkt wel of ze met de vlakke hand slaan zoals vrouwen dat doen. Ik weet dat dit niet het geval is, maar het ziet er wel grappig uit. Oke, die knieen, ellebogen en bodypunches ogen dan weer minder vriendelijk . :rolleyes:

Deden ze vaak ook. Ik weet dat in Pancrase in Japan het vroeger verboden was om met de vuist te slaan, omdat ze geen handschoenen aanhadden. In dat geval sloegen ze met de palm van hun hand.

" de oudjes" Peter Aerts, en spijtig dat hoost le banneur zijn arm had gebroken die kop is goud waard. voor de rest remy rules

Laatst bewerkt:
Wanderlei Silva door zijn agressieve sT. Erg leuk om naar te kijken :o

Deden ze vaak ook. Ik weet dat in Pancrase in Japan het vroeger verboden was om met de vuist te slaan, omdat ze geen handschoenen aanhadden. In dat geval sloegen ze met de palm van hun hand.
klappen met de handpalm komen ook zwaar aan,lijkt me zwaar uitputtende sport dat wat weg heeft van straatvechten met dan wel tegenwaardige tegenstander;)karma+

Fedor natuurlijk !

vroeger Mike Tyson, in zn jonge jaren..

Terug
Naar boven