Fitness Seller

Wie is jou fitness / bodybuilding voorbeeld?

Voor mij Zyzz!! Ik was al een half jaar bezig met fitnessen maar sinds het bekijken van flimpjes van zijn transformatie en zijn verhaal te hebben gelezen heeft mij dit gemotiveerd om nog harder te fitnessen dus serieuzer letten op mn voeding wat ik dus niet deed en zijn transformatie van ecto naar het lichaam wat hij had 4 jaar later heeft mijn ogen wel echt geopend. Ik weet dat sommige hem niet mogen maar voor mij is hij wel mijn grote voorbeeld!

Voor mij Zyzz!! Ik was al een half jaar bezig met fitnessen maar sinds het bekijken van flimpjes van zijn transformatie en zijn verhaal te hebben gelezen heeft mij dit gemotiveerd om nog harder te fitnessen dus serieuzer letten op mn voeding wat ik dus niet deed en zijn transformatie van ecto naar het lichaam wat hij had 4 jaar later heeft mijn ogen wel echt geopend. Ik weet dat sommige hem niet mogen maar voor mij is hij wel mijn grote voorbeeld!

,,,,,,,......

Dus hij heeft je interesse voor aas (of celltech) aangewakkerd?

Zyzz? Allemaal aan de aas dus :P.

Dacht zelf meer aan Greg Plitt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Definitely Arnold Schwarzenegger, because his muscles are long and perfect. His entire body is perfectly symmetrical !

:p

Re: Controles in de fitnesscentra (België)

Mr10 is naturel

Gh15

Aziz Shavershian en Antoine Vaillant
Rob Riches niet meer, vind het niet erg dat hij niet natty is maar ga dan niet zo scheinheilig lullen.
Zyzz om de aesthetics en zijn kijk op het leven.
Kijk natuurlijk niet tegen hun gebruik op, maar idc. Beschouw ze als natty en zal het ook zelf altijd proberen te blijven(srs)

Laatst bewerkt:
Dennis Wolf!

v3ejkp.jpg

2dwe2oy.jpg

markus_ruhl_4.jpg

Antoine Vaillant en Ronnie Coleman.

Antoine omdat hij tegelijkertijd serieus is maar ook lol in zijn workouts heeft, en hij houdt van metal \m/. Hij houdt ervan mensen te helpen en doet zijn best actief te zijn in de community. Daarnaast zijn die workouts van hem altijd brutal en hebben mij erg geholpen met het verder uitbouwen van mijn physique.

Ronnie omdat hij natuurlijk de GOAT is, maar gewoon heel erg 'gentle' is in zijn doen en laten. Hij heeft zoveel gewonnen en hij was onder andere super sterk op erg laag vet% (erg grote motivatie) en toch schept hij hier niet over op. Soms maakt hij er grapjes maar ik geloof niet dat iemand hem ziet als een opschepper.

johnny jackson

Terug
Naar boven