Kenn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Alle naturel atleten zoals Mr10 die doen het goed en blijven ook goed gezond

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle naturel atleten zoals Mr10 die doen het goed en blijven ook goed gezond

Voor mij Zyzz!! Ik was al een half jaar bezig met fitnessen maar sinds het bekijken van flimpjes van zijn transformatie en zijn verhaal te hebben gelezen heeft mij dit gemotiveerd om nog harder te fitnessen dus serieuzer letten op mn voeding wat ik dus niet deed en zijn transformatie van ecto naar het lichaam wat hij had 4 jaar later heeft mijn ogen wel echt geopend. Ik weet dat sommige hem niet mogen maar voor mij is hij wel mijn grote voorbeeld!
Voor mij Zyzz!! Ik was al een half jaar bezig met fitnessen maar sinds het bekijken van flimpjes van zijn transformatie en zijn verhaal te hebben gelezen heeft mij dit gemotiveerd om nog harder te fitnessen dus serieuzer letten op mn voeding wat ik dus niet deed en zijn transformatie van ecto naar het lichaam wat hij had 4 jaar later heeft mijn ogen wel echt geopend. Ik weet dat sommige hem niet mogen maar voor mij is hij wel mijn grote voorbeeld!
nope.
Zyzz? Allemaal aan de aas dus.
Dacht zelf meer aan Greg Plitt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zyzz? Allemaal aan de aas dus.
Dacht zelf meer aan Greg Plitt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]