Fitness Seller

Wie is jou fitness / bodybuilding voorbeeld?

Aziz Shavershian, Rob Riches, Antoine Vaillant

hoewel totaal out of my league: Jim Cordova. Hij heeft een aantal filmpjes op youtube staan waarin hij heel rustig (&duidelijk articulerend) zijn ervaring deelt.

11.jpg

Laatst bewerkt:
Steve Cook. Z'n youtubefilmpjes motiveren en inspireren me best wel

Steve Cook idd, voor de rest Zyzz en Rob Riches

Only he is worthy of worship!! I totally agree.

Massief en esthetisch, en elegant bij het uitvoeren van de poses. En most of all, geen dikke guts!

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 01:17 ----------

Zyzz. Veel haters, ik weet het. Het gaat ook niet puur om zijn lichaam (wat overigens wel 10/10 was) maar het feit dat een personificatie is van alle positieve dingen die je uit bodybuilding kan halen. Van jezelf geweldig voelen, tot vrouwen versieren, niks te serieus nemen en lol maken met het feit dat je er zo'n geweldig lichaam hebt. Het boeide hem niks dat mensen hem haatte en dat vind ik bewonderingswaardig. Natuurlijk was hij een karakter van zichzelf, maar in mijn mening een grote inspiratiebron voor iedereen die ooit onzeker was over zijn uiterlijk en er besluit iets mee te doen en van het leven te genieten.

Haters gon' hate, mirers gon' mire.

I'm mirin

Ik vind net dat hij mensen als ons, amateurs,die ook wel wat spieren willen hebben, in een slecht daglicht stelde.

Wat een irritante aap is dat.

voert te veel oefeningen slecht uit. Ga maar eens zijn squat en deadliftfilmpjes gaan bekijken, om nog maar van de rest te zwijgen. En zijn borst is echt om niet aan te zien. En dat enerverend geluidje dat hij maakt,zelf als hij met een halter van 5 kilo traint.

mijn voorbeeld is rob riches.

kane sumabat

Lazar angelov ! nette lichaamsbouw en geweldige abs !

Schwarzenegger en Kai Green maar ga zeker een aantal namen checken die hier voorbij zijn gekomen.

jo bonten

Terug
Naar boven