AndroidHealthClinic

Wie is van Antwerpen (rechter oever) en kan mij helpen met...

Chris_Antw

Novice
Waardering
0
Hi Antwerpenaars:

Sinds lange tijd ( door allerlei omstandigheden ),heb ik geen bodybuilding meer gedaan. Maar nu, dertig jaar later,ik heb nog wel aan fitness ( met halters,bench press) gedaan, 2 jaar geleden, zoek ik nu redelijk dicht bij me thuis,een goede club. Een club waar men op eigen ritme kan en mag trainen. Misschien ben je in het topic waarin we ons voorstellen geweest, dan weet je dat ik nogal serieus spier en gewrichts reuma heb. MAAR dat belet mij niet om intensief bodybuilding te trainen!!!...maar wel op MIJN eigen ritme.
Ik woon te Deurne Noord (2100), en ben dus op zoek naar een goede club in de buurt van Deurne dus. Ken je zo een club(s) ? Traint U er zelf ook ? Weet U iets van prijs voor maand abonnement ?

Hartelijk bedankt bij voorbaat,

Chris :) .

hallo

ik ben ook van deurne ne ik ging in merksem aan de brug van de azijn ,
een heel goede club heb er eventjes getraint maar heb toen besloten om het thius te doen vanwege men werk als ik je een tip mag geven ga daar ik heb daar veel geleerd
groetjes

brompie zei:
hallo

ik ben ook van deurne ne ik ging in merksem aan de brug van de azijn ,
een heel goede club heb er eventjes getraint maar heb toen besloten om het thius te doen vanwege men werk als ik je een tip mag geven ga daar ik heb daar veel geleerd
groetjes

[of-topic]
Nominatie voor de langste zin van de week :D
[/of-topic]

Ben zelf van Kapellen maar er zijn er wel voor zover ik weet 2 op de Bredabaan. Er is er eentje recht tegenover het technicum iets voorbij het park.
(zie http://users.skynet.be/am027230/ )

Dit is niet echt hardcore ofzo maar als je niet te zwaar wil gaan is dat prima.

Een heftigere gym is de Roma op de Turnhoutsebaan in Borgerhout.

Je hebt natuurlijk nog een heleboel fitnesscentra in Antwerpen zelf. Op het zuid is er nog een hele goeie aan de Kammenstraat. Veel oud ijzer, goor uitziende zaal :)) waar je lekker kan zweten en stinken en nog roepen ook.

Ik weet er nog wel een paar hoor maar kan niet meteen op de naam komen.

• Topic Starter Topic Starter
Hi Brompie:

Ja, dat is niet ver van de Ruggeveldln. Maar op het gebouw staat niet Bodybuilding, wel Fitness geschreven,is het een fitness of een bodybuilding club ?

Groetjes,

Chris

Bestaan er nog bodybuilding clubs dan?

• Topic Starter Topic Starter
Hi Vince:

Dat zijn ook gemakkelijk met tram 3 ( alhoewel eerst tram 12 ) te bereiken clubs. Bredabaan niet echt hardcore en Roma wel hardcore. Is men dan zelf niet vrij in de club(s),om te trainen zoals men zelf wilt, gewoon,zwaarder of real hardcore ( till failure) ???

Bedankt en tot volgende keer,

Chris.

Roma is veel te klein ben er ook gaan zien , is wel mijn menning .
die fitnes die ik bedoel is echt voor bodybuilders .
is zelfs op tv geweest een paar jaar geleden ,
zit er wel vol met mannen die een kuurtje steken dus dan weet je genoeg he .
ik vind het een prima zaak , prima begeleiding en is een propere zaak wat je van veel niet kan zeggen
groetjes

[of-topic]
Nominatie voor de langste zin van de week
aan robbieh
lache

Je kan altijd eerst naar bredabaan gaan, er zijn wel geen bodybuilders maar er zijn wel brede kerels. Of op de bredabaan heb je een nieuwe, LA gym maar die is wel een pak duurder 300 voor 6 maand en planet fitness 280 voor 15 maand!!!

Yes! Nummer 2!

Het is niet de bedoeling dat je die oude topics nog opgraaft ;)

heeft er iemand meer info over de gym aan de kammestraat??

Ik heb wel eens gehoord dat er in de Kammestraat nen gym is maar echt info weet ik niet. ik train in de "powerhouse gym" in de boshovestraat te Deurne (2100). Ben daar meer dan tevreden over !

Terug
Naar boven