Hoi Allemaal,
Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat afgespit op deze forum en er staat heel erg veel nuttige informatie. Ik ben nu een kleine 4 weken begonnen met trainen na een 2 jarige stop. Ik heb 2 jaar geleden een kleine 3 tot 4 maanden getraind en was erg blij want er kwam echt resultaat. Helaas vanwege omstandigheden kon ik niet anders dan stoppen en moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.
Ik zou graag jullie hulp willen over mijn voeding en mijn training. Ik zal hieronder beschrijven wat ik op een dag eet.
07:45 Eiwitshake en een banaan
10:30 Appel en 1 gekookte ei
12:30 Bruine(volkoren) broodje gezond en een handvol amandelnoten
15:00 500 gram magere franse kwark
18:00 Wat de pot schaft: meestal in combi. met kipfile. Ook altijd veel groente etc.
op trainingsdagen een shake na het sporten en avondeten uitstellen tot na de training.
22:00 250 gram magere kwark
Ik train 4 keer per week:
Maandag: Benen en Buikspieren
Dinsdag: Borst en Triceps Buikspieren
Woensdag: Rustdag
Donderdag: Rug en Biceps Buikspieren
Vrijdag: Schouders en buispieren
Zaterdag & zondag: rust
Soms kan mijn trainingsschema een dag verschuiven maar ik train altijd 4 dagen per week.
Wie kan mij helpen met tips. Mijn bedoeling is om nu zoveel mogelijk droge spiermassa te kweken en groter te worden zonder al te veel vetmassa.
Sorry dat ik hier een nieuwe topic voor open maar ik heb me de afgelopen weken goed ingelezen en op veel topics staan hele discussies etc. dat ik het niet meer volg.
Ik hoopte op deze tips te krijgen om echt wat mee te doen.
Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat afgespit op deze forum en er staat heel erg veel nuttige informatie. Ik ben nu een kleine 4 weken begonnen met trainen na een 2 jarige stop. Ik heb 2 jaar geleden een kleine 3 tot 4 maanden getraind en was erg blij want er kwam echt resultaat. Helaas vanwege omstandigheden kon ik niet anders dan stoppen en moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.
Ik zou graag jullie hulp willen over mijn voeding en mijn training. Ik zal hieronder beschrijven wat ik op een dag eet.
07:45 Eiwitshake en een banaan
10:30 Appel en 1 gekookte ei
12:30 Bruine(volkoren) broodje gezond en een handvol amandelnoten
15:00 500 gram magere franse kwark
18:00 Wat de pot schaft: meestal in combi. met kipfile. Ook altijd veel groente etc.
op trainingsdagen een shake na het sporten en avondeten uitstellen tot na de training.
22:00 250 gram magere kwark
Ik train 4 keer per week:
Maandag: Benen en Buikspieren
Dinsdag: Borst en Triceps Buikspieren
Woensdag: Rustdag
Donderdag: Rug en Biceps Buikspieren
Vrijdag: Schouders en buispieren
Zaterdag & zondag: rust
Soms kan mijn trainingsschema een dag verschuiven maar ik train altijd 4 dagen per week.
Wie kan mij helpen met tips. Mijn bedoeling is om nu zoveel mogelijk droge spiermassa te kweken en groter te worden zonder al te veel vetmassa.
Sorry dat ik hier een nieuwe topic voor open maar ik heb me de afgelopen weken goed ingelezen en op veel topics staan hele discussies etc. dat ik het niet meer volg.
Ik hoopte op deze tips te krijgen om echt wat mee te doen.
Laatst bewerkt:

de reden dat ik deze topic opende is vanwege zulke reacties op andere dat het zo ver ging dat je het niet eens meer wou volgen. Ik begrijp dat jij veel ervaring hebt.