MuscleMeat

Wie kan mij persoonlijk op afstand begeleiden met voeding/training?

Sara_77

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Hallo,

Ik zoek een ervaren professionele trainer die mij kan begeleiden met voedingsadvies en trainings advies. Op basis van het "Burn the fat feed the muscle" principe. rekening houdend met allergie en pieken in drukte met werk..

Heb een aantal jaren intensief getraind en heb toen alles zelf uitgedokterd. Nu train ik weer sinds 4 maand, maar heb steeds te weinig tijd om echt een persoonlijk trainingsschema en voedingsschema te maken en onderhouden.
Gevolg is nauwelijks resultaat, er moet wat gebeuren dus!:)

Ik vraag dus geen begeleiding in de sportschool, maar iemand die voeding kan uitrekenen op basis van dagelijkse behoefte en doelen, thuis is in (gezonde) supplementen en die ook een gericht persoonlijk trainingsschema op maat kan maken. En ook weet wanneer en waar aanpassingen nodig zijn na bepaalde periode.

Laatst bewerkt:
maar iemand die voeding kan uitrekenen op basis van dagelijkse behoefte
[Link niet meer beschikbaar] <--berekening dagelijks behoefte (geeft een indicatie)
en die ook een gericht persoonlijk trainingsschema op maat kan maken
https://forum.bodybuilding.nl/topics/hoe-je-begint-aan-het-maken-van-een-goed-voedingsschema.68557/
Dit is voor een voedingsschema dat weet ik maar dit geld ook voor een trainingsschema. Let daarbij voornamelijk op het stukje "De waarheid over voedingsschema's:"
En ook weet wanneer en waar aanpassingen nodig zijn na bepaalde periode.
Dit kan weet jij zelf als beste. Een fitness instructeur bij de sportschool zelf kan dit niet eens 100% zeker vertellen wanneer het is laat staan wij via een forum ;)

De Leden hier kunnen je veel tip en adviezen geven. Maar een heel schema voor je maken word te veel gevraagd. Wij weten immers niet hoe het met je dagelijks leven zit, voeding, werk, eventueel kinderen, school noem maar op.

Als jij een voedingsschema maakt en een trainingsschema en die hier post kunnen de leden hier je wel helpen wat er veranderd of verbeterd moet worden :)

Het is niet dat hier niemand voor je een schema wilt maken, maar het is gewoon bijna onmogelijk om een schema te maken die bij jou past. Iedereen gaat beter op een ander schema.

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar] <--berekening dagelijks behoefte (geeft een indicatie)

https://forum.bodybuilding.nl/topics/hoe-je-begint-aan-het-maken-van-een-goed-voedingsschema.68557/
Dit is voor een voedingsschema dat weet ik maar dit geld ook voor een trainingsschema. Let daarbij voornamelijk op het stukje "De waarheid over voedingsschema's:"

Dit kan weet jij zelf als beste. Een fitness instructeur bij de sportschool zelf kan dit niet eens 100% zeker vertellen wanneer het is laat staan wij via een forum ;)

De Leden hier kunnen je veel tip en adviezen geven. Maar een heel schema voor je maken word te veel gevraagd. Wij weten immers niet hoe het met je dagelijks leven zit, voeding, werk, eventueel kinderen, school noem maar op.

Als jij een voedingsschema maakt en een trainingsschema en die hier post kunnen de leden hier je wel helpen wat er veranderd of verbeterd moet worden :)

Het is niet dat hier niemand voor je een schema wilt maken, maar het is gewoon bijna onmogelijk om een schema te maken die bij jou past. Iedereen gaat beter op een ander schema.

Dank je wel Ratko,

Ik heb dat een paar jaar geleden zelf gedaan, alleen is het zoals je beschrijft best ingewikkeld om dat te doen. Ik kom er nu gewoonweg niet aan toe, vandaar dat ik hier vraag of er misschien een prof is die dit wil doen. (Zat hier op het forum volgens mij ook ooit een onderdeel naar online begeleiding van trainers hier op het forum, maar dat item zie ik niet meer)

Ik kan je al voor 99% verzekeren dat niemand het wilt doen. Misschien dat er toevallig iemand uitspringt maar dat betwijfel ik. :)

Check eens de website van guy droog. Zij bieden online coaching aan en ik kan de no nonsens mentaliteit zeer waarderen

Terug
Naar boven