Fitness Seller

Wie kijkt allemaal naar temptation island? (nieuwe reeks is begonnen)

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Wie volgt allemaal temptation island?

Afgelopen maandag was de eerste aflevering (elke maandag 20.30 veronica). De mannen gingen de eerste avond gelijk weer gaas. Wat wil je met drank en allemaal mooie vrouwen die bijna tegen je aan rijden :cool: Vooral die meid met dat rode haar is super.

Ikzelf zou er nooit aan meedoen (missschien wel als verleider voor de wijvies).

Ongelofelijk plat maar lijkt me wel leuk om te zien.
Heb helaas niet het geduld voor TV dat veel anderen nog wel hebben.
Met de reclames tussendoor wordt het helemaal een geduld-feestje.

Ik kijk het hoognodige terug via www.uitzendinggemist.nl (docu's) en binnenkort begint www.kijken.tv hopelijk. :D

Schijnt er wel wild an toe te gaan deze serie maar heb er nog nooit naar gekeken..

ik kijk het ook,, errug lache om te zien hoe die mensen hun relaties vernken.

en idd, irma die rooie,, daar zou ik ook wel raad mee weten ;)

hehe en die 2 belgen doen mee om wraak te nemen op VT4
Sven en sally zijn helemaal niet samen en zijn er gewoon naartoe gegaan om zich lekker uit te leven :)

Dat is wel de truuk, net doen alsof je een koppeltje bent en je vervolgens de hele serie lang een slag in de rondte nken met jan en alleman (en dan af en toe voor de camera een beetje dramatisch zodat het geloofwaardig blijft :D ).

De laatste finale heb ik met een goede vriend gezien onder invloed van paddo’s. De volgende dag had ik spierpijn in m’n buik van het lachen. :D
We hebben vast afgesproken om de komende finale ook maar eens te bekijken, met de ondersteuning van wat geestverruimende middelen. Best grappig eigenlijk, zonder drugs kan ik nog geen 5 minuten naar die serie kijken maar met drugs is het top amusement. :rolleyes:

met drugs is bijna alles top amusement,,, ik heb een keer op de grond (bij ons aan de straat) me eigen kapot liggen lachen omdat er een sandaal bij ons in de vuilnisbak lag die niet van ons afkwam (leve paddo´s!)

Als ik die serie nuchter zie dan vind ik het ronduit bizar, ik kan me absoluut niet in de gedachtegang van de deelnemers verplaatsen. Ze gaan naar een eiland met allemaal geile slettebekken om hun relatie te testen WTF???
En met paddo’s op heb je echt het idee dat je naar zwakzinnige marsmannetjes zit te kijken (die er toevallig uitzien als mensen). Met paddo’s lijkt alles net even iets vreemder. :D

inderdaad, heb de indruk reeds na 1 aflevering dat het fijne er wat vanaf is,
het is niet meer 'écht', het zou gewoon een echte test moeten zijn voor de duurzaamheid van je relatie (al zou ik het zelf nooit doen en vind ik het maar een rare gedachte om zo je relatie uit te testen)
dit jaar zijn er gewoon 2 koppels die volgens mij geen relatie hadden, tja dan wordt de kijker wel in de maling genomen

kijk naar die afro, man man man...na 1 dag was het HIJ die de vrijgezellen aan het verleiden was ipv omgekeerd
vind het programma dan ook niet veel meer aan
de allereerste reeks heb ik gevolgd en vond het wel een leuke format maar nu...ach :)

Ik kijk er nooit naar, als je het 1 keer hebt gezien heb je ze allemaal gezien.

Uiteindelijk draaien al die "reality" programma's maar om 1 ding: Ruzie maken.
Robinson, temptation island, big brother, de werf...Allemaal 1 pot nat

• Topic Starter Topic Starter
JimmyH zei:
ik kijk het ook,, errug lache om te zien hoe die mensen hun relaties vernken.

en idd, irma die rooie,, daar zou ik ook wel raad mee weten ;)

:thumbs:

Ik denk dat ik dat ik de hele dag in bed met haar lig.

ja heb het ook weer gezien, heb nu al kapot gelachen. zeker om die sven, maar je kan mij niet wijsmaken dat die kerel serieus een relatie heeft.

Iemand pics/captures van die dame dan? :cool:

ik vraag me af hoe ze die vrijgezelle dames hebben geronseld, en wat de bonus is al ze door een van de mannen gepaald worden.

ik ken een van de vrijgezelle heren uit een vorige serie, als ik hem zie zal ik het eens een keer vragen

Edit:
En nee, niet op die manier! :mad:

Vind die met die rode haren dus niet aantrekkelijk!
Ik zie maar twee argumenten voor, de rest is niets.

Ik kijk rt ook naar :o Maar ik moet zeggen dat het vorige keer leuker was om naar te kijken. Zat me altijd weer te verkneukelen als die loser achter de vrijgezelle wijfen aangingen, maar nu krijgen ze alles wat ze willen.

Zij: Oh je wil je vanavond nken
Hij: Ehhh, ja
Zij: Is goed, kom maar effe mee dan, maar wel lachen in de camera he!

Erg goedkoop... maar blijf toch kijken :D

Ik kijk echt zo'n beetje nooit tv...

Terug
Naar boven