Fitness Seller

Wie mee deed aan de Ramadan!!!

Bushokjes slopen vind ik nou echt wat voor Nederlanders, ik vind dat je dat de Marokkaanse jeugd niet mag aanrekenen. Zij zijn van de groepsverkrachtingen, intimidaties, straatroven enzo. Kwajongens anno 2005 hè, niks mis mee....:rolleyes:

Één keertje een bioscoop beveiligd met Suikerfeest. Nóóit meer. Je leent je als Nederlander toch echt niet om een stel mensen van dát allooi uit elkaar te gaan houden, tenzij je meer bevoegdheden krijgt.
Die jochies krijgen van hun familie €100-500 mee (!!!) en worden zo op straat geschopt: Ga maar lekker met je viendjes wat leuke dingen doen. Ik heb ze zien binnenkomen, met geld van de familie gekregen. Ongelofelijk. En paps en mams hebben het lekker gezellig zonder die etters erbij.

jaja... DBC01 we weten het....

Big Steve zei:
Je bent erg goed in het beledigingen dat weten we ;)
[Link niet meer beschikbaar]
Ieder zijn geloof en iedereen verdiend respect. Beetje kinderachtig om zo te reageren m8
Het is een ieders keus om welk geloof dan ook te respecteren. Mijne in ieder geval niet.

Maar goed, het is leuk voor degenen die gevast hebben dat ze nu weer mogen eten, en ik hoop dat ze een leuk suikerfeest hebben. Ik heb eens een suikerfeest gevierd met moslim'vrienden' en ik heb erg genoten, want het eten is er super. Nu maar hopen dat de mensen in dbc's post zich een beetje inhouden, zou anders zonde zijn.

Biatch....

ik begin je steeds meer te geloven DBC01..... echt....

D. zei:
Het is een ieders keus om welk geloof dan ook te respecteren. Mijne in ieder geval niet.
Maar goed, het is leuk voor degenen die gevast hebben dat ze nu weer mogen eten, en ik hoop dat ze een leuk suikerfeest hebben. Ik heb eens een suikerfeest gevierd met moslim'vrienden' en ik heb erg genoten, want het eten is er super. Nu maar hopen dat de mensen in dbc's post zich een beetje inhouden, zou anders zonde zijn.
whehehe niet vasten wel vreten:roflol:
en ach, wat betreft die mocro's, denk ook eens na welke praktiserende moslim-mocro de straat op duikt met een klein maandloon en gaat rellen, dan merk je al snel dat het de etterzakken zijn en niet de praktiserende lui;)

Sport2000 zei:
en ach, wat betreft die mocro's, denk ook eens na welke praktiserende moslim-mocro de straat op duikt met een klein maandloon en gaat rellen, dan merk je al snel dat het de etterzakken zijn en niet de praktiserende lui;)

Dat klopt inderdaad. Ik denk dat 99% van die straatrellende ettertjes geen reet aan Ramadan heeft gedaan.

DBC01 zei:
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat 99% van die straatrellende ettertjes geen reet aan Ramadan heeft gedaan.
veel lui vasten wel, al zullen er altijd zijn die zich er niet aan houden.
probleem is dat ze geloven in de maand ramadan, zoals zovelen, dan word er gevast, gebeden en zit de moskee propvol, ik zal j over 2 weken eens melden hoeveel % daarvan is overgebleven:rolleyes:

DBC01 zei:
Wát begin je steeds meer te geloven lieverd, geloof je steeds meer in mij?
Is er dan een plek als Messias voor mij weggelegd? :D

wat the **** heb je tegenwoordig met het woord lieverd. Ik voel me erdoor geintimideerd... ;)

Ik lees nu veel documentatie over probleemjongeren enz..
in sommige dingen moet ik je gelijk geven... maar ga nu niet hoog van de toren blazen met je Messias... :D

Peoples zei:
wat the **** heb je tegenwoordig met het woord lieverd. Ik voel me erdoor geintimideerd... ;)
Ik lees nu veel documentatie over probleemjongeren enz..
in sommige dingen moet ik je gelijk geven... maar ga nu niet hoog van de toren blazen met je Messias... :D
DBC gaat zn eigen geloof stichten denk ik:D

Sport2000 zei:
haha ja. Maar vreten kunnen die moslims wel, het was er héérlijk. Kan me dat ook goed voorstellen na veertig dagen honger.
Hoe ziet jouw suikerfeest eruit, ook al heb ik geen respect voor je geloof*, ik ben érg benieuwd hoe je het gaat vieren.
DBC01 zei:
Wát begin je steeds meer te geloven lieverd, geloof je steeds meer in mij?
Is er dan een plek als Messias voor mij weggelegd? :D
Even met de beide beentje op de grond, cbd. Je blijft een slecht geproportioneerde endofiel met huge pecs, en als je een beetje kennis van zaken had gehad, wist je dat de messias ecto was. Hier rammelt het geloof van alle christenen al, dat zij iemand met een inferieure lichaamsbouw zó vereren.

*Ik heb geen respect voor welk geloof dan ook, dit is dus niet persoonlijk of per sé anti-moslim. Dit is echter een totaal andere discussie, we hebben het hier over jullie feestjes. Die interesseren me wel, net als alle andere aspecten van religie.

Laatst bewerkt:
Lauw zei:
Ja, gefeliciteerd.
Het boeit me allemaal weinig.

Hoewel de gedachte achter de Ramadan (rammuh dan :D) wel mooi is. :thumb:

Edit: nu volgt toch het suikerfeest?
Wat ook wel grappig is dat het moslim geloof en het katholieke geloof compleet separate ontwikkelingen hebben doorgemaakt maar toch allebei 2 vrijwel identieke geloofstradities hebben. De verschillen tussen mensen zijn altijd kleiner als je denkt :)

eerst niks eten!:( ??? en dan suikerfeest! :( ??? mijn god

ik heb met met ze te doen zeg:eek:

Eerwaarde Dinannemans,

De dag dat jij je laat zien op een afbeelding zal de wederopstanding van de waarachtige teleurstelling zijn mijn beste! :D

Menig typist op DBB komt irl niet verder dan een schriel ventje dus ik hoop niet dat je ecto-kruistocht tegen jezelf gekeerd is...;)

BTW: Kom je nou nog wokken? Doen we een soort van Tweede Suikerfeest.

Markywannabee zei:
eerst niks eten!:( ??? en dan suikerfeest! :( ??? mijn god

ik heb met met ze te doen zeg:eek:
ga een ander topic volspammen :shoot:
ik doe het rustig aan, misschien wat mensen bezoeken vanmiddag, btj hapje drankje doen, tis niet zo dat we de hele dag zitten te kanen hoor:D

kunnen we de Nederlandse taal gebruiken hier?

D. zei:
*Ik heb geen respect voor welk geloof dan ook, dit is dus niet persoonlijk of per sé anti-moslim. .
Waarmee je dus geen haar beter bent als religieuze extremisten.
Kan ik deze post opgeven voor de Domste-reply-van-de-dag-Trofee?

Lauw zei:
Waarmee je dus geen haar beter bent als religieuze extremisten.
Kan ik deze post opgeven voor de Domste-reply-van-de-dag-Trofee?
Je eigen post bedoel je? Denk het wel, hoor. In ieder geval zit je er stevig naast.
Had sowieso niet van jou zo'n reactie verwacht. In plaats van dat je er naar vraagt, trek je zo snel je conclusie. Beetje jammer, maar goed.
We hebben het hier over het suikerfeest. Om welke reden dit dan ook gevierd wordt en hoe men er dan ook over denkt, die moslims gaan lekker vreten en dat is gewoon leuk werk, hoop dat ze zich vermaken.

Gaat er iemand zich echt nog te buiten aan een extreme vreetorgie?

Dus nu moet ik je ook nog gaan uitleggen wat er zo dom is aan jouw post?

Ben je per ongeluk vergeten je hersens in te doen vanochtend?

Terug
Naar boven