XXL Nutrition

Wie mee deed aan de Ramadan!!!

Ik beschrijf 2 kanten van het verhaal Peoples. Ik beschrijf mensen die dolgelukkig zijn om familie te bezoeken en ik zie ook de andere kant van het haleluyah-verhaal over Ramadan en het Suikerfeest: Wat er op straat in de binnensteden gebeurt. Daar ben jij blind voor want jij wil die duistere kant liever niet lezen; jij bent meer gebaat bij de bejubeling van onze allochtone medemens.

Binnenkort als ik tijd heb zal ik je es nóg een andere kant laten zien: Die van de historische benadering en het waarom van het niet samengaan.
Da's namelijk niet zo moeilijk te verstouwen proza beste Peoples mega-positivo van me! :) Die gaat over de stammencultuur enerzijds en de industriele revolutie anderzijds. Die verklaart waarom we anders tegen zaken aankijken dan onze Arabische medemens en dat maak jij als positief blind figuur nooit anders.

Ik zie graag beide kanten van een verhaal. Ik háát bejubelingen van mensen, geloven of groeperingen. Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal. Jij met je Marokkaanse collega's hebt het prima but don't forget there's a WORLD out there.

Ho ho... ik heb het niet over rasist...

en dat geouwehoer dat ik maar 1 kant bekijk, onzin... ik probeer alleen alles positief te benaderen, jij aan de andere kant negatief, ik heb gezien dat het eerste werkt.

Ik benader zowel positief als negatief, dat weet je zelf ook wel. Kijk eens terug naar talloze eerdere posts waarin ik zowel positief als negatieve kanten belicht. Ik werk met veel verschillende mensen elke dag weer dus ik kan geen doorslaand eenzijdig negatieve benadering hebben. Zeg dus geen dingen die niet waar zijn. Dank! :D

Jij daarentegen benadert álles positief: Ook al gebeuren er de ergste dingen onder allochtonen, dankzij allochtonen, met voorbedachte rade door allochtonen, ook al geven ze grif toe dat ze het gemunt hebben op 'die westerse varkens'.... JIJ houdt ze de hand boven het hoofd. Want ZIJ zijn zwaar okay, ze worden alleen niet met rust gelaten, dat is het.

Hoe roze kun je door een bril kijken.

geef me maar eens post dan waaruit dat blijkt... de laatste tijd ben je alleen maar aan het fitten op alles en iedereen die buitenlands is.
Oke misschien benader is het allemaal te positief maar kan wel zeggen dat ik het leefbaar probeer te houden.

en schei eens uit om zo degenererend en betutteld tegen me te doen.

Voor de jongens op dit board (en meisjes natuulijk als ze er zijn) die Ramadan hebben gedaan gefeliciteerd en knap dat jullie het hebben volgehouden.. zeker als BB-er lijkt het me moeilijk.... respect en veel plezier op het suikerfeest (als die nog moet komen of is ie alweer geweest..)....

mannen en vrouwen beman u zelf met bezems en paraplu's morgen gaan de kinders weer de straat op om mensen met poeder aan te vallen.......(toch?) de eerste die dit weer is flikt eindigd zoals die van vorig jaar:@

ik vind het superleuk voor ze dat ze dit feest hebben.. maar ik wou dat er toch wat minder agressiviteit / lawaai op straat daardoor was... BIOS ga ik aankomend weekend iig niet naar toe.

Frenkpie zei:
ik vind het superleuk voor ze dat ze dit feest hebben.. maar ik wou dat er toch wat minder agressiviteit / lawaai op straat daardoor was... BIOS ga ik aankomend weekend iig niet naar toe.

Dat bedoel ik. Naar de bioscoop gaan is voor Nederlanders onmogelijk.

Opgeteld en geconcludeerd komt het dus erop neer dat je het weekend van 't Suikerfeest beter geen bioscoopbezoek kan ondernemen (en wie dat niet gelooft mag de mensen bellen die ik ken die dit weekend de lul zijn en als extra bewakingsmacht zijn ingezet).
Geef daar es een populair-positieve draai aan Peoples, leg mij eens uit hoe ik dat klein-straatterrorisme op een POSITIEVE manier moet zien.

Dat ik een weekend thuis ga scrabbelen?

Peoples zei:
geef me maar eens post dan waaruit dat blijkt... de laatste tijd ben je alleen maar aan het fitten op alles en iedereen die buitenlands is.
Oke misschien benader is het allemaal te positief maar kan wel zeggen dat ik het leefbaar probeer te houden.

en schei eens uit om zo degenererend en betutteld tegen me te doen.

alhoewel dbc indd de laaste tijd erg vit op allochjes/moslims
moet ik je toch ongelijk geven en zeggen dat ik gemerkt heb in dbc eerdere post dat hij idd dingen van 2 kanten bekijkt
zoals iktoen al zei
een goede eigenschap die niet veel mensen bezitten
hou het zo zou ik zeggen dbc

DVD zei:
mannen en vrouwen beman u zelf met bezems en paraplu's morgen gaan de kinders weer de straat op om mensen met poeder aan te vallen.......(toch?) de eerste die dit weer is flikt eindigd zoals die van vorig jaar:@

omfg ahaha
apenooot:D
dat is holi paqwa man
daar woon jij idd dicht in de buurt
je bedoel de pkp zeker
haha dat is nog lang niet man

spiertje16 zei:
omfg ahaha
apenooot:D
dat is holi paqwa man
daar woon jij idd dicht in de buurt
je bedoel de pkp zeker
haha dat is nog lang niet man
dan ken ik de tandenstoker nog ff in de kast laten staan voor die kleine etters:P

@ dbc, het leuke is dat nu die lui merken dat ik moslim ben ze me vriendelijker behandelen, me groeten en met meer respect met me omgaan, ze zijn een stuk minder vervelend, je moet immers voor je broeder gunnen wat je voor jezelf gunt, zal ik ze dan maar helpen dit door te voeren naar de rest van de bevolking?:D

Doe dat maar en wees de Brenger van het gemiste Licht van de 21ste eeuw :D

• Topic Starter Topic Starter
uhhhh gefeliciteerd? :D

Terug
Naar boven