El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Ik beschrijf 2 kanten van het verhaal Peoples. Ik beschrijf mensen die dolgelukkig zijn om familie te bezoeken en ik zie ook de andere kant van het haleluyah-verhaal over Ramadan en het Suikerfeest: Wat er op straat in de binnensteden gebeurt. Daar ben jij blind voor want jij wil die duistere kant liever niet lezen; jij bent meer gebaat bij de bejubeling van onze allochtone medemens.
Binnenkort als ik tijd heb zal ik je es nóg een andere kant laten zien: Die van de historische benadering en het waarom van het niet samengaan.
Da's namelijk niet zo moeilijk te verstouwen proza beste Peoples mega-positivo van me!
Die gaat over de stammencultuur enerzijds en de industriele revolutie anderzijds. Die verklaart waarom we anders tegen zaken aankijken dan onze Arabische medemens en dat maak jij als positief blind figuur nooit anders.
Ik zie graag beide kanten van een verhaal. Ik háát bejubelingen van mensen, geloven of groeperingen. Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal. Jij met je Marokkaanse collega's hebt het prima but don't forget there's a WORLD out there.
Binnenkort als ik tijd heb zal ik je es nóg een andere kant laten zien: Die van de historische benadering en het waarom van het niet samengaan.
Da's namelijk niet zo moeilijk te verstouwen proza beste Peoples mega-positivo van me!
Die gaat over de stammencultuur enerzijds en de industriele revolutie anderzijds. Die verklaart waarom we anders tegen zaken aankijken dan onze Arabische medemens en dat maak jij als positief blind figuur nooit anders.Ik zie graag beide kanten van een verhaal. Ik háát bejubelingen van mensen, geloven of groeperingen. Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal. Jij met je Marokkaanse collega's hebt het prima but don't forget there's a WORLD out there.