- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leg maar uit, ja :-)Lauw zei:Dus nu moet ik je ook nog gaan uitleggen wat er zo dom is aan jouw post?
Ben je per ongeluk vergeten je hersens in te doen vanochtend?
goeie toevoegingRob G zei:Eureka.... Van de week weer een keer naar de bios geweest sinds lange tijd, maar dat werd weer wreed verpest door een groepje van die rottige t*fus marokkanen. En dan is dat frikandellen suikerfeest nog niet eens begonnen...

Dat is waar. Aan je post te lezen denk ik dat je me verkeerd begrijpt. Op zich niet verwonderlijk, ik schijn er nogal een bijzondere denkwijze op na te houden. Even wat korte replies, zullen we het daarna maar weer op het suikerfeest houden, want nogmaals, dat is echt lachenLauw zei:Nou goed dan. Dit board is er niet om elkaar af te zeiken, maar om elkaar wat te leren.

Nee, inderdaad. dat weet ik. Maar ik heb respect voor een mens op zich, alleen het hele idee achter 'geloven', welke religie dan ook, dát vind ik belachelijk. Daar heb ik dus ook geen respect voor.Lauw zei:Daar gaat ie dan.Een gebrek aan respect is nog maar een kleine stap verwijderd van intolerantie.
En intolerantie leidt tot een heleboel narigheid, dat hoef ik je vast niet uit te leggen.
Ik accepteer het ook wel. Er zijn genoeg mensen die in van alles en nog wat geloven, vele dingen nog belachelijker dan religie. Ik vind het alles prima, accepteer het ook wel. Als ik dat niet zou doen, zou me dat teveel stress opleveren...Lauw zei:Een gemeenschappelijk kenmerk van geloofcoïtustremisten is intolerantie t.o.v. alles en iedereen wat in hun ogen niet bij hun levens en denkwijze past. Intolerantie uit zich in disrespect en vice versa.
Je hoeft het niet eens te zijn met een geloof of denk- en levenswijze, zolang je het maar accepteert.
edit: want dat scheelt een hoop ellende, zoals bomaanslagen enzo![]()
Sport2000 zei:

Rob G zei:Eureka.... Van de week weer een keer naar de bios geweest sinds lange tijd, maar dat werd weer wreed verpest door een groepje van die rottige t*fus marokkanen. En dan is dat frikandellen suikerfeest nog niet eens begonnen...

droog je tranen ook al heb je veel verdriehietspiertje16 zei:lekker topic verkloot
als ik alle post erbij zou halen die oftopic zijn
altijd dat gezeik weer
pff word er moe er van
ik wist toen dit topic gestart werd dat hierop zou eindigen
dat doet het altijd![]()

Lauw zei:@ Spiertje16: Een teken aan de wand zoals dat zo mooi heet.
Heel wat mensen hebben last van asociale allochtonen, en ondertussen zit dat de meeste mensen aardig hoog. Want geloof mij, het ligt niet aan DBB. De algehele publieke opinie maakt een griezelige ontwikkeling door t.o.v. allochtonen
Het is jammer dat dit soort topic steevast veranderen in en topic waarin mensen hun frustraties uiten. De enige oplossing hiervoor is om die frustraties weg te nemen (ik zou niet weten hoe…).
spiertje16 zei:

DBC01 zei:Het slechte nieuws:
Vanaf vandaag t/m zondag inzet van extra politie en beveiligingsmensen om de winkelcentra, bioscopen en uitgaanszones te bewaken. Rellen in de bioscopen in Amsterdam en Utrecht, torenhoge extra kosten voor de theaters.
Dit allemaal ter viering van het Suikerfeest dat wat betreft het Marokkaanse deel van onze bevolking zo nodig met veel geterroriseer en gekloot gevierd moet worden.
Ik ben blij dat ik dit jaar geen bioscoop hoef te doen: Ik leen mezelf niet meer uit om risico te lopen voor zulke mensen. Waarom geen vredig feestelijk Suikerfeest![]()