MuscleMeat

Wie met kennis wil eens naar mijn 1e kuur kijken of het er goed uitziet?

Of gewoon vanaf week 4, elke 3 á 4 dagen 500 iu zetten..

• Topic Starter Topic Starter
Kom net terug v gym. En de kuur die ik hiervoorstel op pagina 3, vinden ze veel te veel van het goede (veel te hoge doseringen volgens hun). Ik moet het zelf weten maar ze vinden het niet verstandig, en raden toch aan om de kuur op pagina 1 te doen in verband met rustig opbouwen en gezien 1e kuur is.
Lekker dubbel zo. Wil het graag goed doen, maar word wel moeilijk zo. Ik weet dat hun veel goede jongens hebben begeleid op wedstrijd gebied. Andere kant weet ik ook de info hier te vinden. Ik ben zelf iemand die eerst veel vanaf wil weten,en dan pas een keuze maakt.

Laatst bewerkt:
Kom net terug v gym. En de kuur die ik hiervoorstel op pagina 3, vinden ze veel te veel van het goede (veel te hoge doseringen volgens hun). Ik moet het zelf weten maar ze vinden het niet verstandig, en raden toch aan om de kuur op pagina 1 te doen in verband met rustig opbouwen en gezien 1e kuur is.
Lekker dubbel zo. Wil het graag goed doen, maar word wel moeilijk zo. Ik weet dat hun veel goede jongens hebben begeleid op wedstrijd gebied. Andere kant weet ik ook de info hier te vinden. Ik ben zelf iemand die eerst veel vanaf wil weten,en dan pas een keuze maakt.

Die 10 weken test op 500mg vinden ze teveel???

Gozer laat ze aub lullen!

Ik zou juist voor die gaan en dboll eraan toevoegen als je dat wil....klaar!!

500mg test enth voor 10 weken is de iedeale beginnerskuur die je maar kan doen... zoek eens op Big cat en dan first cycle.. je zou evt. als over brugging na je nakuur toe nog wat winny kunnen nemen om nog iets uit te harden en een laatste kick te krijgen, hier krijg je geen spijt van..

maar om 250mg test/week te gaan zetten heeft geen nut en word zelfs je oma niet groot van;)

He gab ff voor de duidelijkheid: hun voorstel is gewoon zwaar klote ongeacht of ze wedstrijdjongens hebben voorgebracht. Onze sportschool heeft ook veel wedstrijdjongens voorgebracht maar zijn duidelijk in de jaren '80 blijven hangen en snappen er geen hol van.

Aan jou de keus maar ik zou op de adviezen afgaan die hier gegeven worden!!!

Die 10 weken test op 500mg vinden ze teveel???

Gozer laat ze aub lullen!

Ik zou juist voor die gaan en dboll eraan toevoegen als je dat wil....klaar!!

Hey Bro, ik weet het. Ze vinden echt 500 mg veel te veel. En het zou ook veel te duur worden, volgens hun. Moet je wel rekening houden dat hun kuur van pagina 1 (dus die 8 weken kuur sus en deca) 200 euro kost.
Het punt is, ik weet dat hun veel ervaring hebben op gebied v wedstrijden. Andere kant weet ik ook dat hier veel ervaring zit. Het punt is, dit is en blijft altijd internet. Niet dat ik iedereen hier wantrouw(er zitten echt wel jongens die weten waarover ze praten, gelukkig hebben er daar veel van in dit topic gepost, thanks by the way), echter er zitten er ook enkele die uit hun nek kletsen. En ik geef eerlijk toe, ik heb veel gelezen over anabolen op deze site en zodoende mn kennis opgedaan, echter ik heb geen ervaring met anabolen gebruik. Ik wil het verantwoord gebruiken.
Wat ook fijn is, dat wanneer ik het bij mn gym haal, dan kan ik het laten doen. Ik heb zelf ook geen ervaring met injecteren van anabolen. En ik kan ook niemand vragen in mn omgeving om dat te laten doen bij mij.
Maar ondanks het kunnen laten injecteren, vind ik het veel belangrijker dat ik een kuur doe waarmee ik mn doelen haal en wat verantwoord voor mn lichaam is....en dat voor een redelijke prijs>ik blijf toch een Nederlander;)

Tis allemaal beetje dubbel.

500mg test enth voor 10 weken is de iedeale beginnerskuur die je maar kan doen... zoek eens op Big cat en dan first cycle.. je zou evt. als over brugging na je nakuur toe nog wat winny kunnen nemen om nog iets uit te harden en een laatste kick te krijgen, hier krijg je geen spijt van..

maar om 250mg test/week te gaan zetten heeft geen nut en word zelfs je oma niet groot van;)

Thanks voor je reactie. Ik ben bewust van Big cat. Mijn kuurvoorstel wat ik mede met jullie heb gemaakt is dus ook 10 weken 500 mg test-e + de laatste 4 weken 50 mg winny ed, en dan goede nakuur van 4 weken met nolvadex. Zie pagina 3(daar heb ik het in schema uit een gezet). Winny idd als laatste om uit te harden.
Dat ik winny als laatste zette in mn kuur , begrepen hun (van mn gym) dus ook niet, en vonden ze niet goed. En 10 weken 500 mg test-e zetten vonden ze teveel + het lichaam zou wennen daaraan...volgens hun is het beter om op en af te bouwen om die reden.

Wennen??
Ten eerste werkt de enanthaat pas echt goed na zon 3 weken als ik de ervaringen mag geloven van anderen:D
Dus waarom dan na 2 weken al verder opbouwen.. plus waarom zou je dan afbouwen.
Succes met je kuur verder kerel!

Wennen??
Ten eerste werkt de enanthaat pas echt goed na zon 3 weken als ik de ervaringen mag geloven van anderen:D
Dus waarom dan na 2 weken al verder opbouwen.. plus waarom zou je dan afbouwen.
Succes met je kuur verder kerel!

Yep, ik dacht hetzelfde toen ik het hoorde gisteraaf.

Je geeft zelf al aan dat je veel kennis via deze site hebt opgedaan dan kun je ook je eigen conclusie trekken gab. Ik wil je beschermen gab en luister niet naar je sportschool....

Je geeft zelf al aan dat je veel kennis via deze site hebt opgedaan dan kun je ook je eigen conclusie trekken gab. Ik wil je beschermen gab en luister niet naar je sportschool....

Min of meer heb ik mijn conclusie al getrokken. Ik ga niet die 8 weekse kuur van hun doen. Ik heb geen zin om de 1e kuur te verknallen door veel te laag in te zetten en er te weinig uit te halen, plus dat het op en afbouwen slecht voor bloedwaardes is.

Alleen maakt dit het niet makkelijk voor me. Gezien het feit dat ik hun kuur niet doe. En hun willen best de kuur van 10 weken 500 mg test en 4 weken 50 mg winny voor me regelen, maar ze zelf al aangaven dat dit erg duur zou zijn.
Dit houd dus in, dat als ik een normale prijs wil betalen (wat tsunami al zei van: UG labs €50-55 per vial (10 ml) Potje winstrol precies zo), dat ik het niet bij mn gym kan halen. Met gevolg dat ik het zelf thuis moet gaan zetten.
Ik heb geen ervaring met injecteren, plus heb hier ook niemand die me daar mee kan helpen. Iemand tips??? Hoe hebben jullie dat aangepakt de 1e keer kuren, en dan zelf injecteren? Waar op te letten? wat wel wat niet?

En JP79> bedankt dat je me wilt behoeden voor fouten maken met betrekking tot het kuren!

Puur voor de nieuwsgierigheid zal ik toch naar de prijsvragen als ik weer in mn gym kom(zal morgenavond zijn).

Laatst bewerkt:
Ik begrijp hier uit dat als je het niet bij hun wilt kopen dat ze het dan niet voor je willen zetten? Wat een oplichters. Gewoon lekker zelf zetten en die gasten in de stront laten zakken.

Ik begrijp hier uit dat als je het niet bij hun wilt kopen dat ze het dan niet voor je willen zetten? Wat een oplichters. Gewoon lekker zelf zetten en die gasten in de stront laten zakken.

Vind ik wel logisch.
Waarom zouden ze dat dan wel doen??

Vind ik wel logisch.
Waarom zouden ze dat dan wel doen??

Ik vind dat je wel wat over moet hebben voor een ander ook al maakt die zijn eigen keuze, die jongens maken zich hier niet echt populair mee. Als jij perse goedkoop je gear wilt hebben doe je dat toch wel, op deze manier gooien ze alleen maar hun eigen ruiten in want dan zal je nooit meer iets bij ze halen.

Test/Winny is een prima 1e kuur. Ik heb zelf Test/dbol als 1e kuur en dat bevalt me uitstekend!!!
En dezelfde hoeveelheid test als jou dus daar ligt het niet aan.

Verder is alle info over injecteren, hoeveelheden, nakuren... te vinden hier!

Dus gewoon wat meer vertrouwen erin en je kan ze gerust zelf zetten!

Min of meer heb ik mijn conclusie al getrokken. Ik ga niet die 8 weekse kuur van hun doen. Ik heb geen zin om de 1e kuur te verknallen door veel te laag in te zetten en er te weinig uit te halen, plus dat het op en afbouwen slecht voor bloedwaardes is.

Alleen maakt dit het niet makkelijk voor me. Gezien het feit dat ik hun kuur niet doe. En hun willen best de kuur van 10 weken 500 mg test en 4 weken 50 mg winny voor me regelen, maar ze zelf al aangaven dat dit erg duur zou zijn.
Dit houd dus in, dat als ik een normale prijs wil betalen (wat tsunami al zei van: UG labs €50-55 per vial (10 ml) Potje winstrol precies zo), dat ik het niet bij mn gym kan halen. Met gevolg dat ik het zelf thuis moet gaan zetten.
Ik heb geen ervaring met injecteren, plus heb hier ook niemand die me daar mee kan helpen. Iemand tips??? Hoe hebben jullie dat aangepakt de 1e keer kuren, en dan zelf injecteren? Waar op te letten? wat wel wat niet?

En JP79> bedankt dat je me wilt behoeden voor fouten maken met betrekking tot het kuren!

Puur voor de nieuwsgierigheid zal ik toch naar de prijsvragen als ik weer in mn gym kom(zal morgenavond zijn).
Bestel t lekker rechtstreeks dan bij die kwiepen van jou sportschool! zelf injecteren kun je best er zijn hier zo veel injectie topics voor beginners welke stappen je kunt ondernemen om zo goed mogelijk te kunnen injecteren...
valt allemaal best mee..

succes

Hey bro's, bedankt voor jullie reacties!
De reacties stellen me ook wel wat gerust ivm injecteren.
Ik heb gewoon geen ervaring met injecteren, ik zal eens op dit forum kijken voor info daarover.
Jullie tips waar ik het beste bij mezelf kan injecteren, hoe te doen?
Verder moet ik nog effe kijken waar ik mn gear kan halen.

Terug
Naar boven