- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Kuur ziet er netjes uit gab. HCG pas als de balletjes erg klein worden...
Zou er iig niet lang mee wachten als je het vermoeden krijgt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kuur ziet er netjes uit gab. HCG pas als de balletjes erg klein worden...
Of gewoon vanaf week 4, elke 3 á 4 dagen 500 iu zetten..
Kom net terug v gym. En de kuur die ik hiervoorstel op pagina 3, vinden ze veel te veel van het goede (veel te hoge doseringen volgens hun). Ik moet het zelf weten maar ze vinden het niet verstandig, en raden toch aan om de kuur op pagina 1 te doen in verband met rustig opbouwen en gezien 1e kuur is.
Lekker dubbel zo. Wil het graag goed doen, maar word wel moeilijk zo. Ik weet dat hun veel goede jongens hebben begeleid op wedstrijd gebied. Andere kant weet ik ook de info hier te vinden. Ik ben zelf iemand die eerst veel vanaf wil weten,en dan pas een keuze maakt.

500mg test enth voor 10 weken is de iedeale beginnerskuur die je maar kan doen... zoek eens op Big cat en dan first cycle.. je zou evt. als over brugging na je nakuur toe nog wat winny kunnen nemen om nog iets uit te harden en een laatste kick te krijgen, hier krijg je geen spijt van..Kom net terug v gym. En de kuur die ik hiervoorstel op pagina 3, vinden ze veel te veel van het goede (veel te hoge doseringen volgens hun). Ik moet het zelf weten maar ze vinden het niet verstandig, en raden toch aan om de kuur op pagina 1 te doen in verband met rustig opbouwen en gezien 1e kuur is.
Lekker dubbel zo. Wil het graag goed doen, maar word wel moeilijk zo. Ik weet dat hun veel goede jongens hebben begeleid op wedstrijd gebied. Andere kant weet ik ook de info hier te vinden. Ik ben zelf iemand die eerst veel vanaf wil weten,en dan pas een keuze maakt.

Of gewoon vanaf week 4, elke 3 á 4 dagen 500 iu zetten..
Kom net terug v gym. En de kuur die ik hiervoorstel op pagina 3, vinden ze veel te veel van het goede (veel te hoge doseringen volgens hun). Ik moet het zelf weten maar ze vinden het niet verstandig, en raden toch aan om de kuur op pagina 1 te doen in verband met rustig opbouwen en gezien 1e kuur is.
Die 10 weken test op 500mg vinden ze teveel
Gozer laat ze aub lullen!
Ik zou juist voor die gaan en dboll eraan toevoegen als je dat wil....klaar!!

500mg test enth voor 10 weken is de iedeale beginnerskuur die je maar kan doen... zoek eens op Big cat en dan first cycle.. je zou evt. als over brugging na je nakuur toe nog wat winny kunnen nemen om nog iets uit te harden en een laatste kick te krijgen, hier krijg je geen spijt van..
maar om 250mg test/week te gaan zetten heeft geen nut en word zelfs je oma niet groot van![]()
Wennen??
Ten eerste werkt de enanthaat pas echt goed na zon 3 weken als ik de ervaringen mag geloven van anderen
Dus waarom dan na 2 weken al verder opbouwen.. plus waarom zou je dan afbouwen.
Succes met je kuur verder kerel!
Je geeft zelf al aan dat je veel kennis via deze site hebt opgedaan dan kun je ook je eigen conclusie trekken gab. Ik wil je beschermen gab en luister niet naar je sportschool....
Hoe hebben jullie dat aangepakt de 1e keer kuren, en dan zelf injecteren? Waar op te letten? wat wel wat niet?Ik begrijp hier uit dat als je het niet bij hun wilt kopen dat ze het dan niet voor je willen zetten? Wat een oplichters. Gewoon lekker zelf zetten en die gasten in de stront laten zakken.
Vind ik wel logisch.
Waarom zouden ze dat dan wel doen??
Bestel t lekker rechtstreeks dan bij die kwiepen van jou sportschool! zelf injecteren kun je best er zijn hier zo veel injectie topics voor beginners welke stappen je kunt ondernemen om zo goed mogelijk te kunnen injecteren...Min of meer heb ik mijn conclusie al getrokken. Ik ga niet die 8 weekse kuur van hun doen. Ik heb geen zin om de 1e kuur te verknallen door veel te laag in te zetten en er te weinig uit te halen, plus dat het op en afbouwen slecht voor bloedwaardes is.
Alleen maakt dit het niet makkelijk voor me. Gezien het feit dat ik hun kuur niet doe. En hun willen best de kuur van 10 weken 500 mg test en 4 weken 50 mg winny voor me regelen, maar ze zelf al aangaven dat dit erg duur zou zijn.
Dit houd dus in, dat als ik een normale prijs wil betalen (wat tsunami al zei van: UG labs €50-55 per vial (10 ml) Potje winstrol precies zo), dat ik het niet bij mn gym kan halen. Met gevolg dat ik het zelf thuis moet gaan zetten.
Ik heb geen ervaring met injecteren, plus heb hier ook niemand die me daar mee kan helpen. Iemand tipsHoe hebben jullie dat aangepakt de 1e keer kuren, en dan zelf injecteren? Waar op te letten? wat wel wat niet?
En JP79> bedankt dat je me wilt behoeden voor fouten maken met betrekking tot het kuren!
Puur voor de nieuwsgierigheid zal ik toch naar de prijsvragen als ik weer in mn gym kom(zal morgenavond zijn).