Fitness Seller

Wie met kennis wil eens naar mijn 1e kuur kijken of het er goed uitziet?

• Topic Starter Topic Starter
@ Drycure > ik snap wat je bedoeld, maar ik moet BigMaus gelijk geven. Als ik de gear niet bij hun koop, waarom zouden zij het dan bij mij zetten.

Ik kan mn eigen kuurvoorstel (die van 500 mg test-e en winny) wel bij hun halen, maar dan betaal ik veel te veel. Ze gaven zelf al aan dat mijn kuurvoorstel erg duur zou zijn. Ik weet niet of ze weten van de UGlabs, of dat ze ondanks dat gewoon dure prijzen hanteren. Ik vond 200 euro aardig prijzig voor hun voorstel (8weken kuur sus en deca, zonder nakuur). Ondanks dat als ik mn eigen kuur wel bij hun zou doen , en dan makkelijk me daar kan laten injecteren, vind ik die prijs van hun wrsch toch te duur.

Trouwens, welke is beter GG of GS ? Iemand tips waar ik op kan letten?

Test/Winny is een prima 1e kuur. Ik heb zelf Test/dianabol als 1e kuur en dat bevalt me uitstekend!!!
En dezelfde hoeveelheid test als jou dus daar ligt het niet aan.

Verder is alle info over injecteren, hoeveelheden, nakuren... te vinden hier!

Dus gewoon wat meer vertrouwen erin en je kan ze gerust zelf zetten!

Jah, we hebben ongeveer dezelfde kuur, alleen pak ik de winny op het laatst in mn kuur in tegenstelling dat jij d-boll in het begin pakt. Ik heb je log gelezen:). Welke maat van naalden gebruik jij nu dan?
Hoe bevalt spul test-e van GG?

Het scheelt wel al veel, dat ik merk dat jullie erg met me meedenken over mn kuur. Hieruit kan ik ook opmaken, dat wanneer ik vragen heb/problemen heb tijdens mijn kuur, dat ik hier altijd terecht kan! Bedankt iedereen!!:thumb:

Laatst bewerkt:
Hey Bro's .....de bestelling is de laan uit:D:D:D. Ik ga dus voor deze kuur:
weken
week 1.............500 mg test-e EW
week 2.............500 mg test-e EW
week 3.............500 mg test-e EW
week 4.............500 mg test-e EW
week 5.............500 mg test-e EW
week 6.............500 mg test-e EW
week 7.............500 mg test-e EW
week 8.............500 mg test-e EW
week 9.............500 mg test-e EW + 50 mg Winny ED
week 10...........500 mg test-e EW + 50 mg Winny ED
week 11...........50 mg winny ED
week 12...........50 mg winny ED
Nakuur:
Week 13...........nolvadex 40 mg per dag
Week 14...........Nolvadex 40 mg per dag
Week 15...........Nolvadex 20 mg per dag
Week 16...........Nolvadex 20mg per dag

...Als het goed is krijg ik het binnenkort binnen...en jawel deze jongen gaat dan uiterraard een log bijhouden met zijn vorderingen exclusief voor DBB :D!!!

Ten 1e iedereen in dit topic bedankt voor jullie moeite en tips!!

Voor de geinteresseerden, ik ga mn dieet die ik in dit topic op pagina 2 (post 31 ) heb beschreven aanpassen, om zo max uit mijn kuur te halen. Ik maak hier een nieuw topic voor in deze sectie. Ik weet dat het over voeding gaat, maar het heeft te maken met gebruik van anabolen, dus vandaar dat topic over mn nieuwe dieet aangepast op de kuur in deze sectie zal zetten. Hetzelfde doe ik met mijn trainingsschema. Hoop dat mods dat begrijpen. Het heeft imo geen zin, om mn dieet in voedinssectie aan te laten passen door mensen die niet weten wat anabolen voor invloed kan hebben op je voeding.

Jongens, echt bedankt!! Anders had ik wrsch mn 1e kuur uit die 8 weken sust met deca laten bestaan met te lage mg, waardoor ik niets uit zou halen. :)

Laatst bewerkt:
zou gaan voor
sustanon 250 mg per week
en deca 200 mg per week
beide 10 weken
nakuur clomid of nolvadex

Gewoon lekker alleen test met een beetje winny op het eind, succes iniedergeval.

Zit ie er al in??

Hey Bro's,

als alles goed gaat(moet gear nog binnenkrijgen), dan start ik met de kuur op 12 feb.:D Ik heb er zin AN!:D

@Herkuul > Thanks voor je reactie, maar ik ga voor een kuur van 10 weken test-e, met de laatste 4 weken elke dag 50 mg winny erbij. Nakuur: uiteraard nolvadex.

De winny die ik gebruik is oral, dus ik ga me wel inlezen over mariadistel. Zag er een sticky van. Wie kan me er wat meer over vertellen? Ik gebruik winny maar 4 weken, 50 mg per dag...het lijkt me sterk dat mijn lever dit niet aankan.

Goede keus bro en knallen straks...

Je moet wel kennis hebben anders mag je niet reageren!

Een dieet van bijna 7000 kcals, DAMN!!

Ik wil pics zien Ahnuld, jij bent gigantisch!!

@Bigmaus> haha gigantisch nope, vind ik niet. Maar ik kan wel eten als een gek jah! Heb zelf een snelle stofwisseling, en ik ben gelukkig met de basis die ik nu heb, maar ik ben nog niet tevreden. Ik maak wel before pics(voordat ik met de kuur start...deze zal ik dan ook hier posten, doe ik van de week wel effe :) ).NIet teveel ervan verwachten by the way:)

@Jwan> ik vraag idd mensen met kennis die effe naar mn dieet willen kijken, omdat mensen met kennis van anabolen, beter weten wat belangrijk is in een dieet dan mensen die nog naturel zijn.

Gezien het feit dat het topic over mn dieet is gesloten, zal ik het hier in dit topic verder zetten.

Laatst bewerkt:
Hey Bro's,

zoals sommige in mijn topic al hebben gelezen, heb ik besloten om deze kuur binnenkort(lees snel ) te gaan doen.
weken
week 1.............500 mg test-e EW
week 2.............500 mg test-e EW
week 3.............500 mg test-e EW
week 4.............500 mg test-e EW
week 5.............500 mg test-e EW
week 6.............500 mg test-e EW
week 7.............500 mg test-e EW
week 8.............500 mg test-e EW
week 9.............500 mg test-e EW + 50 mg Winny(tabs) ED
week 10...........500 mg test-e EW + 50 mg Winny(tabs) ED
week 11...........50 mg winny(tabs) ED
week 12...........50 mg winny(tabs) ED
Nakuur:
Week 13...........nolvadex 40 mg per dag
Week 14...........Nolvadex 40 mg per dag
Week 15...........Nolvadex 20 mg per dag
Week 16...........Nolvadex 20mg per dag

Na lang nadenken en posten in dit topic ben ik mede door mede members tot deze kuur gekomen. Dit is mijn 1e kuur, en deze staat nu ook vast.
Ik heb nu vragen omtrent mijn dieet. Ik weet dat ik dit eigenlijk in de voedingssectie moet vragen, maar ik denk dat het hier beter staat omdat het gaat om een dieet wat aangepast dient te worden op de bovenstaande kuur.

mijn dieet waar ik sinds begin dec mee bezig ben en nu nog steeds is het volgende:
Dieet:
Uur
07:15 >…1 whey shake 30 gr
07:35 >…500 gr pannekoeken (gemaakt op magere melk basis en 2x ei-eiwit). De pannekoeken belegd met appelstroop.
Totaal aantal kcal: 1492, waarvan: 106gr Eiwit/ 209gr Koolhydraten/ 27gr Vet

10:00>….240 gr tarwebrood (6 sneden)
……………..5 x ei-eiwit (van gekookte eieren)
……………..30 gram pindakaas
Totaal aantal kcal: 874, waarvan: 51gr Eiwit/ 113gr Koolhydraten/ 24gr Vet

12:30>….250 gr Surinaamse rijst
……………..150 gr Koolvis of kipfilet
Totaal aantal kcal: 983, waarvan: 45gr Eiwit/ 195gr Koolhydraten/ 3gr Vet

15:30>….250 gr Surinaamse rijst

17:30>….250 gr Surinaamse rijst

20:30>….250 gr Surinaamse rijst

22:30>….30 gr Wheyshake gemixt met 75 gr brinta
Totaal aantal kcal: 391, waarvan: 33gr Eiwit/ 59gr Koolhydraten/ 3gr Vet

Totaal aantal kcal per dag: 6689 kcal, waarvan: 367gr Eiwit, 1161gr Koolhydraten, 65gr Vet

Aanvulling op de info van mijn huidige dieet.
Qua tijden: hou er rekening mee dat ik bij de maaltijden van 12:30+15:30+17:30+20:30> gemiddeld een 20 min/tot half uurtje eet. Hierdoor komt de tijd tussen deze maaltijd op ongeveer 2,5 uur te liggen.
Verder:
De maaltijden van 12:30+15:30+17:30+20:30>pak ik over het algemeen vaak koolvis(door de weeks zeker omdat het makkelijk is), om te verkomen dat die vis door mijn neus gaat zitten wissel ik dit regelmatig(voornamelijk op zaterdag/zondag/soms door de weeks) af met kipfilet.
Bij al die Surinaamse rijst+ koolvis/kip maaltijden pak ik altijd een handje broccoli. De broccoli neem ik voor de vitamines en ook dat het vocht afdrijft(als ik het me goed herinner).
Op trainingsdagen ga ik trainen van 19:00 uur tot 20:00 uur, na training is gelijk 1 wheyshake 30 gr op waterbasis, met 40 gr dextrose PWO. Een uur na de training pak ik de maaltijd van 20:30 (op trainingsdagen is dit dus meestal rond 21:00 uur).

Met dit bovenstaande dieet ben ik van 83 kg naar 86 kg gegaan, mijn vet% is nog vrij laag gebleven. Abs zijn nog goed zichtbaar. Ik schat mezelf zo’n 10%. Blijf nu op 86 kg/87 kg(schommelt beetje) hangen.

Mijn vragen:
Is mijn huidig dieet goed genoeg om mee te starten, als ik met mn kuur begin?
Zo neej: welke aanpassingen zijn er nodig volgens jou?
Zo ja: als ik hiermee start, en ik blijf op gegeven moment hangen met mijn lichaamsgewicht tijdens de kuur, wat kan ik dan het beste volgens jou aanpassen om zo weer verder te gainen?

Mijn doelen met de kuur.
Ik wil massa pakken, maar niet in de vorm van oneindig hard bulken. Het bevalt me beter om goed aan te komen met een gelijk blijvend vet%.(dit is me vanaf sep goed gelukt, jaren daarvoor heb ik wel veel gebulkt en daarna weer het cutten).
Ik heb een gedachten van: ik kan tijdens mijn kuur wel oneindig veel eten en supersnel omhoog gaan in de kg’s en ook in lichaamsvet%(als ik nergens op let) en ja dan kom ik in massa aan. Maar na mijn kuur zal ik me gaan irriteren aan het hoge vet% en zal ik dit vet er weer af willen hebben. Daarom kies ik voor lean gaenen, stapje voor stapje dus. Begrijp met niet verkeerd ik wil veel aankomen, en ik hoop dat de winny op het laatste ervoor zorgt dat ik wat droger uit mn kuur kom.
Ik hoop op 95 kg met zelfde vet% uit te komen(liefste het vet nog iets lager ).
Ik werk alleen liever iets langzamer in de kuur naar dit doel toe, dan onbezonnen veel eten en straks in de 100 kg weten(nooit mis trouwens ) met hoog vet, en dan weer moeten cutten.
Ik heb kennis van voeding, alleen heb ik geen ervaring met voeding in combinatie met anabolen. Mijn stats: ik train al 4 jaar. Mijn stats: 1.86 cm lang, 86 kg zwaar(gewogen op nuchtere maag,direct na opstaan en naar wc te zijn geweest), met een vet% van 10% ongeveer.

Wederom bedankt alvast voor jullie tips/ervaring etc!

Laatst bewerkt:
Dit bovenstaande dieet, volg ik dus al vanaf afgelopen november(eind)/dec 2006. Ik ben hiermee gekomen tot 87 kg.

Ik heb geen moeite om dit allemaal weg te krijgen. Ik heb zelf een snelle stofwisseling.
Echter, als ik met minder kcal ook ver kan komen, dan heeft dit wel mn voorkeur. Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat enkele (Black knight en duc26) ongeveer dezelfde stats hebben, en op zo;n 3500 kcal zitten per dag.
Wat doe ik fout ???
Ik moet dus meer vetten toevoegen. en de totaal aantal kcal per dag verlagen? tot zo'n 4500?

ps. De laatste maaltijd word vis ipv shake met brinta.
Ik pak liever geen zuivel (zoals magere kwark of melk vanwege het feit dat je er aardig veel vocht van vasthoud)

Laatst bewerkt:
wow :eek:

6689kcal...ik wordt al moddervet als ik boven de 4000 kom

bijna 7000 kcal p dag!!! wth :D ik zit zelf nooit boven de 4000 anders word ik ook vet zoals arno zegt!! en bijna een kilo rijst per dag hahah t*ring

Yeps, ik zit dus in de 6000 kcal per dag. En mn vet% valt echt nog mee, k heb de definitie op mn abs bijv nog steeds. Ik schat mezelf zo'n 10/11%
Aan de reacties hier te zien doe ik dus drastisch iets fout in/met mijn dieet.

Wat moet ik volgens jullie aanpassen?

Moet ik lager in mn kcal zitten? (ik wil met mn kuur stap voor stap goed aankomen: Zie doelen kuur, post 93 van dit topic).
Wat dien ik te veranderen in mn dieet?

Ik zou op prijs stellen als jullie me helpen om mn dieet af te stemmen zodat ik goeie resultaten behaal met mn kuur.

Terug
Naar boven