AndroidHealthClinic

wie traind er clean

ik ben gruwelijk verslaafd aan vitamine c rommel pillen. me hele lichaam gaat er van naar de klote

ik gebruik al een tijd whey shakes dus ben al lang niet meer clean :(:(:(

gebruik:

whey
chlorella
multivit
calc/mag/zink
omega 3
af en toe ephedrine voor de honger.

Enige spullen waar ik mijn geld aan geef.

Overigens, verkeerde forum, 90% van dit forum traint niet.

Ik gebruik Sensu Beans, is dat goed? Ga ik daar van groeien?

zet alleen nolva 3x per dag, om de gyno weg te laten trekken na mijn tren kuurtje.

Trenbolone is overigens niet schadelijk voor je op jonge leeftijd, gewoon in je shake doen.

jij bent echt de grootste nerd die hier rondwandelt tboyy
iemand moet jij eens door midden breken

Idd
de meeste liggen hier de heledag dik te worden en achter de computer iedereen beetje afkraken op dbb en onzin posts
met een zak chips trainen zij.
agja who cares

En anderen verwijten de ketel dat hij zwart ziet, en daarbij ook nog eens liegt over zijn stats (prove me wrong by posting some pics.)

Als jij dit rommel noemt weet ik al genoeg.. Ga je eerst eens goed verdiepen in deze 'rommel' voordat je van deze dingen gaat zeggen.

Als jij dit rommel noemt weet ik al genoeg.. Ga je eerst eens goed verdiepen in deze 'rommel' voordat je van deze dingen gaat zeggen.

+1 ,
je komt een heel stuk dommer over dan je denkt door met de stereotype vooroordelen af te komen die je geslikt hebt van je ouders of weet ik veel wie. beter eerst wat kennis opdoen, en dan hoef je niet dom over te komen

siliconen spuiten? is in de aanbieding deze week......

en pillen slikken? welnee man eieren, zo rauw met schil, dat werkt het beste.

Spuiten is my middle name

Terug
Naar boven