MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné ga eens naar complex en neem eens wat spullen mee joh

superspider zei:
Corleoné ga eens naar complex en neem eens wat spullen mee joh

Best dat ik al in auto kan rijden. :mad:
Best dat de grootste triptent van Vlaanderen op 5 kilometer van m'n deur ligt... :D

gij kunt nog niet met den auto rijen, hehe

Vanavond trippen in Lagoa. Zal wel niet teveel te trippen vallen... Enkel Alcohol, en mss een ietsiebietsie Coke. :(

wat vinden mensen eigenlijk leuk aan coke tijdens het uitgaan? ge wordt er zo nuchter als iets van, ik sta mij helemaal niet meer te amuseren ....
echt een k*tdrug... enkel goed als ge te pottoe zijt van den drank en nog moet rijden ofzo ..
voor de rest wast o money... spijtig dat ik enkele jaren en tientallen grammen nodig had om dit te beseffen

acidreign zei:
wat vinden mensen eigenlijk leuk aan coke tijdens het uitgaan? ge wordt er zo nuchter als iets van, ik sta mij helemaal niet meer te amuseren ....
echt een k*tdrug... enkel goed als ge te pottoe zijt van den drank en nog moet rijden ofzo ..
voor de rest wast o money... spijtig dat ik enkele jaren en tientallen grammen nodig had om dit te beseffen

:orly:

Nee, ik vind er ook niets aan. Thuis of in een rustige omgeving is Coke alles, maar in een discotheek maakt het me enkel maar paranoia. Gisteren ook terug, na 1 lijn had ik al terug de indruk dat iedereen me zat aan te staren, op mijn gedragingen lette.. Ik had dorst en durfde zelfs niet naar de bar gaan omdat ik schuw was van de barman... Hoe erg moet het dan niet zijn hé?

Heb ook de ganse tijd neergezeten, want recht staan ging ook al moeilijk (evenwicht, trillen...) Ik begrijp er eerlijk gezegd niets van, ofwel kan ik helemaal niet tegen de drugs meer en zorgt elke drugs die ik nu nog neem keer op keer voor een bad trip, ofwel is die Coke gewoon supersterk en heb ik er al telkens teveel van genomen (4 kleine sleutelpuntjes = 1 lijn) :D

ik ben een nachtje door gegaan zonder drugs.. en heb nog een 11 uur durende werkdag erop zitten ook.. ben ik nu een bink of niet? ;););)

kicke man, ik zag gister iemand echt fout gaan op die kkzooi, prachtig.. helemaal zn eigen schuld.. ik heb er nog geintjes om zitten maken ook..

zodra je eenmaal klaar ben met die zooi zie je heel goed in hoe triest het eigenlijk is..

There ain't no party like an alcoholic party!

RvR zei:
ik ben een nachtje door gegaan zonder drugs.. en heb nog een 11 uur durende werkdag erop zitten ook.. ben ik nu een bink of niet? ;););)

kicke man, ik zag gister iemand echt fout gaan op die kkzooi, prachtig.. helemaal zn eigen schuld.. ik heb er nog geintjes om zitten maken ook..

zodra je eenmaal klaar ben met die zooi zie je heel goed in hoe triest het eigenlijk is..
Ik zie iedere week wel iemand out gaan, maar meestal zijn dit epilepsie aanvallen, dit is wel lachen als je zelf niets genomen hebt, maar komt ook voornamelijk door die sterke flitsen van die lichtinstallatie in de lagoa, verkeerd signaal naar de hersenen en je hebt het zitten natuurlijk:D

Manny Ribera zei:
Ik zie iedere week wel iemand out gaan, maar meestal zijn dit epilepsie aanvallen, dit is wel lachen als je zelf niets genomen hebt, maar komt ook voornamelijk door die sterke flitsen van die lichtinstallatie in de lagoa, verkeerd signaal naar de hersenen en je hebt het zitten natuurlijk:D
In Lagoa zit een bepaald meisje toch ook gans veel, staat ook op veel "jump"filmkes, kende die?

akiraC zei:
In Lagoa zit een bepaald meisje toch ook gans veel, staat ook op veel "jump"filmkes, kende die?
Ben jij nu ook al in dit topic binnen geslopen:rolleyes: , ja die ken ik, al heb ik ze al een tijdje niet meer gezien, maar op grote feesten is altijd van de partij:D

Laatst bewerkt:
wtf, ga je nu ook al bijhouden hoeveel je geslikt en gesnoven hebt Corleone hahah echt zielig van je. net of je er trots op bent. ''kijk mij eens''
Echt sneu figuur ben je. Zo eindig je net als Tony Montana.

Lumey zei:
wtf, ga je nu ook al bijhouden hoeveel je geslikt en gesnoven hebt Corleone hahah echt zielig van je. net of je er trots op bent. ''kijk mij eens''
Echt sneu figuur ben je. Zo eindig je net als Tony Montana.
Dit is mss net wat hij wil:rolleyes:

Terug
Naar boven