RvR
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lach er nog wat meeCorleoné zei:Manny Ribera = Corleoné
Ps: Al 3 weken pilvrij en 2 weken snuifvrij, dit gaat de goede kant op!!!

superspider zei:Corleoné ga eens naar complex en neem eens wat spullen mee joh

Ik heb geen drugs nodig om mij te amuseren in de LagoaCorleoné zei:Vanavond trippen in Lagoa. Zal wel niet teveel te trippen vallen... Enkel Alcohol, en mss een ietsiebietsie Coke.![]()

acidreign zei:wat vinden mensen eigenlijk leuk aan coke tijdens het uitgaan? ge wordt er zo nuchter als iets van, ik sta mij helemaal niet meer te amuseren ....
echt een k*tdrug... enkel goed als ge te pottoe zijt van den drank en nog moet rijden ofzo ..
voor de rest wast o money... spijtig dat ik enkele jaren en tientallen grammen nodig had om dit te beseffen

Ik zie iedere week wel iemand out gaan, maar meestal zijn dit epilepsie aanvallen, dit is wel lachen als je zelf niets genomen hebt, maar komt ook voornamelijk door die sterke flitsen van die lichtinstallatie in de lagoa, verkeerd signaal naar de hersenen en je hebt het zitten natuurlijkRvR zei:ik ben een nachtje door gegaan zonder drugs.. en heb nog een 11 uur durende werkdag erop zitten ook.. ben ik nu een bink of niet?
kicke man, ik zag gister iemand echt fout gaan op die kkzooi, prachtig.. helemaal zn eigen schuld.. ik heb er nog geintjes om zitten maken ook..
zodra je eenmaal klaar ben met die zooi zie je heel goed in hoe triest het eigenlijk is..

In Lagoa zit een bepaald meisje toch ook gans veel, staat ook op veel "jump"filmkes, kende die?Manny Ribera zei:Ik zie iedere week wel iemand out gaan, maar meestal zijn dit epilepsie aanvallen, dit is wel lachen als je zelf niets genomen hebt, maar komt ook voornamelijk door die sterke flitsen van die lichtinstallatie in de lagoa, verkeerd signaal naar de hersenen en je hebt het zitten natuurlijk![]()
Ben jij nu ook al in dit topic binnen geslopenakiraC zei:In Lagoa zit een bepaald meisje toch ook gans veel, staat ook op veel "jump"filmkes, kende die?
, ja die ken ik, al heb ik ze al een tijdje niet meer gezien, maar op grote feesten is altijd van de partij
tijd voor een lachkick..Had ik al gelezen hoor, maar ik blijf er bij om de 2 maanden bij een groot feest, paar pilletjes naar binnen kappen, kan echt geen kwaadsteebz zei:http://frontpage.fok.nl/nieuws/63623
........Dan maken die paar pilletjes af en toe in het weekend ook niet meer zoveel uit..
,pas wanneer je het wekelijks doet en zelfs 2x in de maand, ja dan wel.Dit is mss net wat hij wilLumey zei:wtf, ga je nu ook al bijhouden hoeveel je geslikt en gesnoven hebt Corleone hahah echt zielig van je. net of je er trots op bent. ''kijk mij eens''
Echt sneu figuur ben je. Zo eindig je net als Tony Montana.