XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Corleoné zei:
De drugs zijn niet meer wat ze geweest zijn!
Zondagnacht 3/4 gram C waar ik al niet veel van merkte, en daarna 2 dubbele pillen waar een dolfijn opstond. Na 15 minuten dacht ik dat het begon op te komen en kreeg ik een goed gevoel... maar opeens was net alles tegengesteld. Ik begon te beven, verloor evenwicht, zag alle hoofden en kleuren anders... Mijn hoofd zelf vervormde tot 18 uur na de trip nog steeds langs alle kanten toen ik in de spiegel keek! Terug een bad trip denk ik, ofwel waren die 2 dubbele gewoon teveel omdat het 6 weken geleden was...

Eigenlijk wel stom, aangezien het al zo lang geleden was en dan zo slecht gaan.... Nja, nu terug 6-8 weken wachten en dan nog een keer proberen met 1 tegelijk. Als het dan terug zo is, stop ik er definitief mee. Is eigenlijk wel eigenaardig dat ik me geen enkele dag slecht heb gevoeld deze week. Denk dat bij een bad trip je serotonine niet verloren gaat? Is eigenlijk ook best eigenaardig dat ik een ware afschuw heb gekregen van drugs (vooral Coke) die stimulerend werken, aangezien ik het liefst natuurlijk mijn constante vorm van stimulatie vind en dat eigenlijk perfect lukt zonder drugs.
Dit waren idd eigenaardige pillen, heb geen hallucinaties gehad, maar voelde mij gewoon niet op mijn gemak (nog nooit gehad van pillen), ik wilde daar zo snel mogelijk weg, heb 3uur na de inname kunnen slapen en voelde mij daarna kiplekker, dus wat erin zat zal zeker geen xtc geweest zijn.

Corleoné kapt met drugs en dit topic valt plat:rolleyes:

Mooi!
Dan kan er nu eindelijk een slotje op:thumbup:

Draait dit topic nog steeds??

Zeker na al die tijd nog steeds een monoloog van Corleone? ;)

zo echt veeeel reacties op dit topic:eek:

ja he,wist niet dat er zoveel liefhebbers waren van drugs onder bodybuilders;)

alleeen boooooze, much better

beter neem je wat coke of crystal meth:D
bijwerkingen?..dan neem je toch wat crystal clear bronwater?:D

idd is booze slechter in grote hoeveelheden, juist daarom!

ik zal dit topic ff nieuw leven in blazen;

ik heb nog een flesje spa blauw met GHB liggen, ik kan het alleen niet in de koelkast bewaren.

Hoe lang is het houdbaar buiten de koelkast?

Corleoné zei:
De drugs zijn niet meer wat ze geweest zijn!
Zondagnacht 3/4 gram C waar ik al niet veel van merkte, en daarna 2 dubbele pillen waar een dolfijn opstond. Na 15 minuten dacht ik dat het begon op te komen en kreeg ik een goed gevoel... maar opeens was net alles tegengesteld. Ik begon te beven, verloor evenwicht, zag alle hoofden en kleuren anders... Mijn hoofd zelf vervormde tot 18 uur na de trip nog steeds langs alle kanten toen ik in de spiegel keek! Terug een bad trip denk ik, ofwel waren die 2 dubbele gewoon teveel omdat het 6 weken geleden was...

Eigenlijk wel stom, aangezien het al zo lang geleden was en dan zo slecht gaan.... Nja, nu terug 6-8 weken wachten en dan nog een keer proberen met 1 tegelijk. Als het dan terug zo is, stop ik er definitief mee. Is eigenlijk wel eigenaardig dat ik me geen enkele dag slecht heb gevoeld deze week. Denk dat bij een bad trip je serotonine niet verloren gaat? Is eigenlijk ook best eigenaardig dat ik een ware afschuw heb gekregen van drugs (vooral Coke) die stimulerend werken, aangezien ik het liefst natuurlijk mijn constante vorm van stimulatie vind en dat eigenlijk perfect lukt zonder drugs.

als je al zo hard gaat trippen van wat pillen en c dan zou ik je graag eens acid aka lsd zien nemen. kdenk dat je niet zou weten waar gekropen.

Toevallig ga ik deze week aan de acid. XTC al bijna een jaar niet gehad, wit ook mee gestopt, alleen wat Ketamine gehad lately.

Paddo's vond ik een spirituele ervaring, dus ben benieuwd wat acid voor me doet.

Damn, gisteren acid gedaan, en ik moet zeggen dat dit al m'n verwachtingen overtrof! Was heel wat gewend van wiet, paddo's en Ketamine, maarwas met LSD vannacht toen bijna out of control.

Ik had samen met een andere persoon 3 zgels en een mircodot, had eerst twee zegels en 1 mircodot en afgelopen week nog een zegel gehad om de sterkte te "testen" op sterkte, nou dat heb ik geweten.

Eerst hadden we beide 1 zegel genomen, maar daar werden we enkel wat stonerig van, na twee uur een microdot gedeeld en toen voelde ik het al gauw erna opkomen. Ik zat te lachen en voelde dat ik ging trippen, en toen deden we iets wat ik nog steeds niet begrijp, we besloten de rest v/d de acid ook te nemen. Vasn die test zegel wisten we de sterkue dus niet.

Vlak nadat ik die opgezogen had en doorgeslikt voelde ik dat ik al best heftig v/d kaart was, en leefde met het idee, shit, die anderehalve blotter moet nog gaan werken.

Ik besloot thuis te gaan liggen op bed, (was bij een maat van me enkele deuren verder) bij binnenkomst toen ik het licht aan deed zag ik overal felle energiestromen wegstoten, eerst schrok ik, maar wist dat de lsd vol zijn werk deed. Kon nauwelijks nog normaal denken, moest de deur nog sluiten maar wou echt op bed liggen met muziek.

Na zo'n 30 minuten lag ik wonder boven wonder op m'n bed, omdat ik eerst ging plassen, en toen ik klaar was, zag ik m'n pis via de grond weer m'n lul in gezogen worden. :eek: Ik wou dus telkens opnieuw gaan pissen. Wahahaa!

Een uurtje later, terwijl ik in bed lag en waarbij ik het idee had dat m'n dak van het huis eraf was, voelde ik dat m'n lichaam wat warmen en aangepast was, toen voelde ik me lekkerder, warmer en hee luchtig en zacht, net als met XTC.

Toen kwamen de inzichten, en beelden aan me voorbij, damn, toen besefte ik pas wat het goddelijke van acid was! Ook bepaalde citaten van Albert Hofmann e.d. begreep ik opeens volledig. Zweefde echt op een roze wolk en wilde niets anders dan en worden met m'n eigen gedachten. De muziek, goa, waren stromen door m'n lichaam, wat heel lekker aan voelde. Het gordijn golvde terwijl het stilstond, en het plafon kwam soms op me af! Heb zelfs kortstondig een scheiding tussen lichaam en geest gehad door m'n ogen dicht te doen, knijpen en hard naar boven te drukken, wat twee keer 'fout' leek af te lopen.

Het waren vier pieken waarvan de eerste twee het heftigst, de andere twee waren wat milder en die gaven me de mogelijkheid echt op m'n gemak te zijn.

Tot vanniddag 2 uur had ik nog lichte hallucinaties, en vooel me nu nog steeds duf, maar soort "bevrijd" gevoel. Niet te vergelijken met paddo's.

Het grootste verschil tussen die twee is dat je met paddo's niet over het punt word getild van volledig door de poort naar het goddelijke, ups en downs waarbij je het idee hebt van 'nu komt het' wat dan telkens uitblijft. En acid werkt veel langer door.

Vond de ervaring mystieker en mooier dan de eerste keer MDMA, maar je moet er heel wat meer voor doen om het zo te krijgen. De laatste zegel die ik nam deed 't um.

Haha klinkt als een vette ervaring bro. Ik heb ook 1 keer acid gedaan en het was een soortgelijke ervaring. Echt helemaal kicken, een echte openbaring.

haha mooie ervaring Marky :D Acid durf ik niet aan. Zelfs met paddo's wil het voorkomen dat ik volledig in mezelf keer op een negatieve manier. Aangezien Acid wel even heel w3at heftiger is..

Lijkt mij straf spul zeg:D
Dat met die zegel begrijp ik niet zo goed? Hoeveel is dat dan?

Terug
Naar boven