Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Blackadder zei:
Tuurlijk, kben geen nerdvriendje van corléone hoor, maar nu zit ik heelaas met een gebroken vinger, ik heb laatst eens een log aangemaakt met mijn oefeningen, eens ik weer fit ben zal ik eraan verder werken aan mijn log:D , daar zie je dat ik effectief train, ik zal ook eens wat foto's posten, als ik mijn training herneem.

:whip: :roflol:
Loo zei:
orgasme? je kwam zeker klaar van die grote n*ger die je bruut in je kont aan het palen was nadat hij je had omgekocht voor een halve gram coke wat later versneden pep bleek te zijn.

Als we naar een groot feest gaan of zo wil er nog wel eens een grammetje doorheen gaan.
Daar is dan ook alles mee gezegd, want de rest van drugs e.d. heb ik geen behoefte aan om te proberen / doen.
Ik drink niet, rook wel.

Ik lijk nergens meer op te reageren. Merkte ik enkele weken geleden niks van 3 snoepies, afgelopen weekend hadden 2 buisjes (9ml) GHB in een tijdsbestek van 2 uur nauwelijks enig effect :(

weet iemand nog die site waar je volgens de verschillende logos op de pillen beoordelingen kon lezen?
bv hoeveel mdma er in zit enzo
kvind de url niet onmiddelijk terug :o

thanks bro, heb de mijne teruggevonden

purple , mape leaf logo :D

Iemand ervaring met LSD?

DaanL zei:

Ik (nog) niet...
Heb je ervaring met psycheledica ?
Zo nee, zou ik als ik jou was eerst eens een GOEIE dosis paddo's nemen. Veel mensen maken de fout te weinig te nemen en ervaren dan geeneens hoe het is om te trippen.

Paddo's werken je niet in voor LSD. Het is dan wel in beide gevallen een psychedelisch middel, maar LSD komt heel anders aan dan Paddo's. Paddo's voelt natuurlijk, LSD vrij chemisch. Intensiteit bij LSD is ook heftiger, tenminste bij vergelijkbare doses.

LSD is zoals bij alle drugs 1 simpele stelregel. In goede fysieke en mentale vorm zijn, geen problemen op welk vlak dan ook. Dan is er weinig aan de hand. Verder geen zware maaltijden de dag er voor en op de dag dat je tript, tijdens het trippen water of sappen. Later misschien wat licht verteerbare voeding. Je zal in ieder geval alles wat nep is zoals cola, chips, junkfood etc etc amper kunnen waarderen, ook al kan je het wel meenemen in je trip. Prik je direct doorheen.

ff een klein vraagje van mij
Zijn jullie niet bang wat de toekomst brengt. Ik bedoel het is nog niet echt bekent wat harddrugs op lange termijn met je lichaam doet. Denken jullie daar aan. Jullie hebben het over jullie spierontwikkeling. Maar wat doet het met de hersenen, of lever en nieren. Dat is toch ook belangrijk? Mss lopen er wel mensen over tien jaar met een stoma aan hun buik vastgeplakt omdat de darmen niet meer functioneren door al de teringzooi die ze gebruikt hebben.

Toch nog lang vraagje geworden:D

EricR zei:
Paddo's werken je niet in voor LSD. Het is dan wel in beide gevallen een psychedelisch middel, maar LSD komt heel anders aan dan Paddo's. Paddo's voelt natuurlijk, LSD vrij chemisch. Intensiteit bij LSD is ook heftiger, tenminste bij vergelijkbare doses.

Als jij t zegt... ;)
LSD is heftiger, das duidelijk. Mij lijkt het logisch dat je eerst een wat minder zwaar middel neemt om te kijken hoe je daar op reageert, ook al is de uitwerking dan niet geheel identiek. Dacht dat meteen aan de LSD misschien wat teveel kan zijn voor sommige mensen dus zou het verstandig zijn eens wat tripervaring op te doen met relatief onschuldige paddestoelen.

Wil mezelf niet tegenspreken maar mijn paddotrip was volgens mij heftiger dan BNN's Filemon zijn LSD-trip. Heeft met dosering te maken, maar hoe vergelijk je een dosis paddo's met een dosis LSD...

Laatst bewerkt:
marjon zei:
ff een klein vraagje van mij
Zijn jullie niet bang wat de toekomst brengt. Ik bedoel het is nog niet echt bekent wat harddrugs op lange termijn met je lichaam doet. Denken jullie daar aan. Jullie hebben het over jullie spierontwikkeling. Maar wat doet het met de hersenen, of lever en nieren. Dat is toch ook belangrijk? Mss lopen er wel mensen over tien jaar met een stoma aan hun buik vastgeplakt omdat de darmen niet meer functioneren door al de teringzooi die ze gebruikt hebben.

Toch nog lang vraagje geworden:D

Teveel is nooit goed natuurlijk, maar met mate zul je er er echt geen problemen op latere leeftijd van ondervinden. En met mate bedoel ik dan een paar keer per jaar tot maximaal één keer in de 1 of 2 maanden.

En 30 á 40 jaar geleden waren er ook zat drugsgebruikers dus in ieder geval over de langer bekende drugs kun je vrij zeker zijn.

Ik heb ook al gehoord, dat mensen die LSD hebben genomen er blijven in zitten:eek: , is dit dan te wijten omdat je op dat moment niet in goede fysische en mentale vorm bent?

iemand wat te zeggen over GHB?
vooral dat groeihormoon gedeelte is interessant:p

Grijpwijk zei:
Als jij t zegt... ;)
LSD is heftiger, das duidelijk. Mij lijkt het logisch dat je eerst een wat minder zwaar middel neemt om te kijken hoe je daar op reageert, ook al is de uitwerking dan niet geheel identiek. Dacht dat meteen aan de LSD misschien wat teveel kan zijn voor sommige mensen dus zou het verstandig zijn eens wat tripervaring op te doen met relatief onschuldige paddestoelen.

Wil mezelf niet tegenspreken maar mijn paddotrip was volgens mij heftiger dan BNN's Filemon zijn LSD-trip. Heeft met dosering te maken, maar hoe vergelijk je een dosis paddo's met een dosis LSD...

Met LSD lastig, maar de werking van een goede trip is in alle gevallen heftiger dan wat je nog zonder kotsen op kan aan paddo's. Paddo's ga je op een gegeven moment een reactie van je lichaam krijgen. Met LSD is de kans op 'out of control' gaan redelijk snel aanwezig, paddo's geeft toch een natuurlijker gevoel. Je blijft aanwezig, bij LSD kan je echt uit jezelf treden. Bij paddo's wel een beetje vergelijkbaar, maar de controle verlies je dan niet. En Filemon is gewoon een watje, die ecto reageert op iedere drug heftig.

Manny Ribera zei:
Ik heb ook al gehoord, dat mensen die LSD hebben genomen er blijven in zitten:eek: , is dit dan te wijten omdat je op dat moment niet in goede fysische en mentale vorm bent?

Er in blijven gaat niet, LSD is redelijk snel uitgewerkt. Wel kan je een behoorlijke geestelijke knauw krijgen, maar dan was je dus inderdaad niet in een goede mentale staat van te voren. Bij zeer hoge doses kan je ook lichamelijke klachten krijgen, maar dan heb je het over 20 tot 100 keer de normale dosis. Die kregen USA soldaten, waarvan er inderdaad een aantal geflipt zijn.

Ik ben nooit verder gegaan dan 2,5 redelijk heftige blotters, dan zit je al over het randje van controle verliezen. Alleen met opperste concentratie lukt het dan om bij de les te blijven. Je overgeven aan de trip is ook leuk, maar dan mis je dus wel een paar uur van je trip.

weet iemand nog die site waar je volgens de verschillende logos op de pillen beoordelingen kon lezen?
bv hoeveel mdma er in zit enzo
kvind de url niet onmiddelijk terug

Die hoeveelheid mdma hebben ze laten testen daarom weten ze hoeveel mg er in zit dat zegt niks over welke pillen jij hebt met dezelfde logo dezelfde dosering heeft.
De site heet volgens mij pillreports.com

Paddo's zijn best leuk. Eens lekker lachen met vrienden ondereen. Zeker als je niet rookt, zoals ik. Want van blowen heb je dan de kans snel ziek te worden. Zeker als je de ogen sluit. Lsd vond ik net iets te vermoeiend. Als je je ogen sluit en je ziet je nachtlampje nog branden terwijl dat ook uit is. En je wil toch slapen. Ook niet leuk. Na 6jaar speed snuiven heb ik 't ook wel gehad. En bolletje is wel eens leuk, om op stap te gaan. Daar werd ik lekker scherp van. Maar dat is ondertss ook al jaren geleden. 'k Ben nu al 5jaar en 5maand clean. En drink nu alleen nog. Maar ook niet overdreven. Tenzij op m'n verjaardag of vakantie. Dan durf ik wel eens drinken tot ik bijna in coma lig. Maar dat is eerder overschatting van m'n eigen kunnen. En eerlijk gezegd, ik denk dat ik met een kuurtje veel gezonder ben, dan dagelijks m'n dosis speed snuiven, zoals ik deed enkele jaren geleden.

Filemon moeten we inderdaad niet als maatstaf nemen, hier reageerde hij dan niet heftig op (vond ik) maar hij neemt vaak ook gewoon te weinig.
Heb van een hele goede maat een ervaring gehoord die na het nemen van paddo's "door zijn eigen lichaam rende en zijn botten in categorien rangschikte." Is toch ook behoorlijk heftig zou je zeggen.
Vrijdag even langs bij RobertHosper in de paddoshop voor t weekend erna :D

Silva zei:
Die hoeveelheid mdma hebben ze laten testen daarom weten ze hoeveel mg er in zit dat zegt niks over welke pillen jij hebt met dezelfde logo dezelfde dosering heeft.
De site heet volgens mij pillreports.com

EENS! Word er echt moe van dat mensen menen dat een bepaald logo voor een bepaalde kwaliteit staat.

Terug
Naar boven