XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik snap dat er vroeger ook drugs werd gebruikt. En dat mensen die dat deden nog steeds vrolijk rond huppelen. Maar tegenwoordig zijn er wel wat meer drugs op de markt waarvan niet bekend is wat dat met je lichaam doet. Op het moment zelf wel met niet op lange termijn. Waarom zou je van pillen geen kanker kunnen ontwikkelen met al die chemische rotzooi erin. Kijk ik ben niet anti-drugs. Al bevuil ik niet mijn eigen lijf ermee. Mensen moeten lekker lol maken op hun eigen manier. Maar toch vraag ik me af of sommige mensen weten waar ze mee bezig zijn.

Grijpwijk zei:
EENS! Word er echt moe van dat mensen menen dat een bepaald logo voor een bepaalde kwaliteit staat.

Pillen die ik in mijn handen heb gekregen klopten tot nu toe altijd met de report die op die site stond.
Er is natuurlijk wel een kans dat xtc labs in de tweede of derde druk van hun pillen heel andere stoffen stoppen. daarom ook goed letten op wanneer het report geschreven is en op details zoals breuklijntjes en de exacte kleur.

je pillen zelf laten testen is natuurlijk het beste

bereke206 zei:
Paddo's zijn best leuk. Eens lekker lachen met vrienden ondereen. Zeker als je niet rookt, zoals ik. Want van blowen heb je dan de kans snel ziek te worden. Zeker als je de ogen sluit. Lsd vond ik net iets te vermoeiend. Als je je ogen sluit en je ziet je nachtlampje nog branden terwijl dat ook uit is. En je wil toch slapen. Ook niet leuk. Na 6jaar speed snuiven heb ik 't ook wel gehad. En bolletje is wel eens leuk, om op stap te gaan. Daar werd ik lekker scherp van. Maar dat is ondertss ook al jaren geleden. 'k Ben nu al 5jaar en 5maand clean. En drink nu alleen nog. Maar ook niet overdreven. Tenzij op m'n verjaardag of vakantie. Dan durf ik wel eens drinken tot ik bijna in coma lig. Maar dat is eerder overschatting van m'n eigen kunnen. En eerlijk gezegd, ik denk dat ik met een kuurtje veel gezonder ben, dan dagelijks m'n dosis speed snuiven, zoals ik deed enkele jaren geleden.
Op je 16de zat je dus al aan de speed:eek: , toch vroeg als je het mij vraagt. Na al dat snuiven veronderstel ik dat je je puntje van jou neus wel kan platdrukken, van een verre vriend is het alleszins zo:D

Manny Ribera zei:
Op je 16de zat je dus al aan de speed:eek: , toch vroeg als je het mij vraagt. Na al dat snuiven veronderstel ik dat je je puntje van jou neus wel kan platdrukken, van een verre vriend is het alleszins zo:D

Corleone?

Blackadder zei:
Neen, (nog) niet corléone:D , iemand anders, maar die snuift wel iedere dag al zo'n 2 jaar denk ik en toch zien zijn ouders dit niet, hij heeft nochtans een drugskop van hier tot in Tokio:p

Manny Ribera zei:
Neen, (nog) niet corléone:D , iemand anders, maar die snuift wel iedere dag al zo'n 2 jaar denk ik en toch zien zijn ouders dit niet, hij heeft nochtans een drugskop van hier tot in Tokio:p

Mijn kop is ook lange tijd verre van normaal geweest. (zelfs nu, nadat ik 2 weken geen pil heb aangeraakt, zijn mijn kaken nog extreem dun, en kan ik ze helemaal intrekken, voel ik dan effen graag mijn schedel :D) Vooral de zondag was het duidelijk merkbaar (enorme wallen onder ogen, je kop die helemaal strak staat, beven, je niet normaal kunnen gedragen of praten... Heb zelfs een keer de dag nadat ik 9 smiley's had genomen op nieuwjaarbezoek moeten gaan (had die nacht geen oog dichtgedaan), maar behalve een paar opmerkingen dat je er slecht uit ziet en dat je enorm veel vermagerd bent, en dat je pupillen enorm groot staan :eek: , was er niets aan de hand. M'n moeder vraagt me wel af en toe of ik niet aan de "drugs" zit, en ook m'n zuster spot er vaak, omdat ik me volgens haar soms erg bizar gedraag en rare bekken trek a la Scarface. :D

calibre zei:

Haha, ik had het wel over de 6 maand van voor ik trainde... Dus van Januari 2005 tot laat ons zeggen begin augustus. Van die tijd tot 3 weken geleden heb ik nauwelijks vooruitgang geboekt. De enigste dag waar ik nog wat progressie kon opmerken was de maandag (rug) en heel af en toe nog eens de dinsdag (schouders). (Dinsdag), Woensdag, donderdag en vrijdag moest ik inhalen wat ik in het weekend verloren was. ;)

Corleoné zei:
Mijn kop is ook lange tijd verre van normaal geweest. (zelfs nu, nadat ik 2 weken geen pil heb aangeraakt, zijn mijn kaken nog extreem dun, en kan ik ze helemaal intrekken, voel ik dan effen graag mijn schedel :D) Vooral de zondag was het duidelijk merkbaar (enorme wallen onder ogen, je kop die helemaal strak staat, beven, je niet normaal kunnen gedragen of praten... Heb zelfs een keer de dag nadat ik 9 smiley's had genomen op nieuwjaarbezoek moeten gaan (had die nacht geen oog dichtgedaan), maar behalve een paar opmerkingen dat je er slecht uit ziet en dat je enorm veel vermagerd bent, en dat je pupillen enorm groot staan :eek: , was er niets aan de hand. M'n moeder vraagt me wel af en toe of ik niet aan de "drugs" zit, en ook m'n zuster spot er vaak, omdat ik me volgens haar soms erg bizar gedraag en rare bekken trek a la Scarface. :D
Was dat die dag niet dat je de hoofden van jouw ouders zag veranderen:D :D

Manny Ribera zei:
Was dat die dag niet dat je de hoofden van jouw ouders zag veranderen:D :D

Idd, en ik keek naar mijn zuster en het was net of ze huilde, erg raar, ik schrok me dood. Ik dacht werkelijk dat ze aan het huilen was omdat ik dacht dat ze wist dat ik aan de drug zat. :eek: :( Mja, paranoia :D Gelukkig voel ik me nu terug Top!

in de tijd dat corleone gebanned was lag dit topic eventjes stil, maar nu is het weer drukbezocht..

van pillen speed en andere HD wordt ECHT veel van afgebroken in je lichaam( hersencellen en spiercellen)

hoewel ik zelf allang geen drugs meer gebruik denk ik dat af en toe een paar trekjes van een jointje geen kwaad kan en natuurlijk HEEL goed is voor je eetlust..maar toch zou ik er niet aan beginnen als je t nog nooit gedaan heb
je blift er ook heel makkelijk aan hangen.

Corleoné zei:
"you need people like me so you can point your ****in'fingers and say: that's the bad guy!":cool:

Manny Ribera zei:

En vind je dat grappig? idiot

Grijpwijk zei:
Ik lijk nergens meer op te reageren. Merkte ik enkele weken geleden niks van 3 snoepies, afgelopen weekend hadden 2 buisjes (9ml) GHB in een tijdsbestek van 2 uur nauwelijks enig effect :(

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Manny Ribera zei:

ik vind 16jarige leeftijd juist prima.. dat is de leeftijd dat je moet experimenteren.. op latere leeftijd zou je gezonde verstand je ervan moeten weerhouden.. dan zou je in moeten zien dat experimenteren echt iets was voor de pubertijd, in ieder geval op dat gebied..

acidreign zei:
grappig aan uzelf vragen stellen corleoné en er dan toevallig iets later al direct op antwoorden...

Manny Ribera = Corleoné :roflol::roflol:

Ps: Al 3 weken pilvrij en 2 weken snuifvrij, dit gaat de goede kant op!!!

Terug
Naar boven