AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Lumey zei:
wtf, ga je nu ook al bijhouden hoeveel je geslikt en gesnoven hebt Corleone hahah echt zielig van je. net of je er trots op bent. ''kijk mij eens''
Echt sneu figuur ben je. Zo eindig je net als Tony Montana.

Precies!, in strijd en met volle overgave! Het gaat hem om de kwaliteit van het leven, niet de duurtijd.

ff een vraagje;

hoe zit dat met de houdbaarheid van xtc eigenlijk.

Ik heb nog wat blauwe rakkers liggen van vorig jaar, ze zijn nu dus bijna een jaar oud.....

kan dat geen kwaad of kan ik ze beter weggooien/geven?

Stuur die rakkers maar in deze richting want volgens mij zijn die nog dik in orde:p

ps: In mijn streek (Aalst-Dendermonde-SintNiklaas) hebben ze enkele grote coke-dealers opgepakt met kilos, dus ik zit op droog zaad...ik zeg niets

Aan corléone/ribera: voelde gij u nu echt ne zwaren ofzo met die stats? 6gram coke... en ik durf ervoor wedden dat je in werkelijkheid maar een halve gehad hebt: 1 woord Amateurke

Laatst bewerkt:
De drugs zijn niet meer wat ze geweest zijn!
Zondagnacht 3/4 gram C waar ik al niet veel van merkte, en daarna 2 dubbele pillen waar een dolfijn opstond. Na 15 minuten dacht ik dat het begon op te komen en kreeg ik een goed gevoel... maar opeens was net alles tegengesteld. Ik begon te beven, verloor evenwicht, zag alle hoofden en kleuren anders... Mijn hoofd zelf vervormde tot 18 uur na de trip nog steeds langs alle kanten toen ik in de spiegel keek! Terug een bad trip denk ik, ofwel waren die 2 dubbele gewoon teveel omdat het 6 weken geleden was...

Eigenlijk wel stom, aangezien het al zo lang geleden was en dan zo slecht gaan.... Nja, nu terug 6-8 weken wachten en dan nog een keer proberen met 1 tegelijk. Als het dan terug zo is, stop ik er definitief mee. Is eigenlijk wel eigenaardig dat ik me geen enkele dag slecht heb gevoeld deze week. Denk dat bij een bad trip je serotonine niet verloren gaat? Is eigenlijk ook best eigenaardig dat ik een ware afschuw heb gekregen van drugs (vooral Coke) die stimulerend werken, aangezien ik het liefst natuurlijk mijn constante vorm van stimulatie vind en dat eigenlijk perfect lukt zonder drugs.

tuurlijk gaat je serotonine wel verloren..

xtc prikkelt het beloningscentrum waar onder andere serotinine en dopamine worden afgegeven. maar het prikkelt ook centra zoals bijvoorbeeld het angstcentrum zodat je soms doodsbang bent en je toch nog fijn kunt voelen tegelijkertijd..
volgens mij heb jij je beste sjaaktijd wel gehad.. hoe vaker je het doet hoe meer bad trips je krijgt. en hoe vaker je eventuele flashbacks krijgt.

Daster zei:
tuurlijk gaat je serotonine wel verloren..

xtc prikkelt het beloningscentrum waar onder andere serotinine en dopamine worden afgegeven. maar het prikkelt ook centra zoals bijvoorbeeld het angstcentrum zodat je soms doodsbang bent en je toch nog fijn kunt voelen tegelijkertijd.. volgens mij heb jij je beste sjaaktijd wel gehad.. hoe vaker je het doet hoe meer bad trips je krijgt. en hoe vaker je eventuele flashbacks krijgt.

Precies wat ik ook heb met Coke, mja over een maand of 2 nog eens proberen. ;)

Met flashbacks, bedoel je daar dan de herinneringen mee aan het drugsgevoel en belevingen onder invloed? Lijkt me toch niet zo erg...?

hallucinaties, kaaktrekkingen, 'waus' gevoel etc bedoel ik daarmee

hahaha, corleone je stats:
BB-Stats:
- Deadlift: 6x 100 kg, 1x 125kg
- Incline Bench Press: 5x 80 kg, 1x 90kg
- Squat: - // BB Neckpress: 3x 60kg

die zijn niet alleen belachelijk laag, maar dan de komende:

HD-Stats:
- XTC: 151 pieces
- Speed: 6 gram
- Coke: 7 gram

je houdt t precies bij, ahhahaha! daar krijg je karma voor! topper

ps vind 6gr pep en 7gr sos wel mager hoor, je doet je voor als de online junkie maar dat zijn geen geweldige aantallen hoor. toch beter je best doen:P

edit: superspin: je bent scherp vandaag zeg....lekker aan de pep gezeten :P

Laatst bewerkt:
je bedoelt corleoné, dennis?

Coke en speed is idd niet veel, ik heb zeker 5x meer gesnoven! Maar dat is nix om trots op te zijn.

Jij, corleoné maakt nu mee wat ik vorig jaar heb meegemaakt. Ik ben er dus maar met gestopt! goeie beslissing (af en toe nog eens pep ja, maar eens om de zoveel maand):D

Grtz

helaas heb ik vroeger ook wat af geslikt en gesnoven, moet zeggen dat ik die tijd niet heb willen missen.
Heb enorm na me zin gehad en ook VAAAAAAGE dingen mee gemaakt.
Maar ben blij om te zeggen dat ik nu ong anderhalf jaar clean ben van die rotzooi.

Hier een bv van iets vaags :P

Was eens in makantie plaza "Kremlin" had ong 5 a 6 pillen op en begon opeens te fantaseren over een Deur geen idee hoe ik erop kwam
maar mijn gevoel was zo dat als je door die Deur ging dan was je Er
al heb ik nu geen id wat ER was maar goed erg vreemd maar wel lekker :D

oh en nog een herrinner ik me
op sensation had je aan alle kanten van die metale hekjes ong metertje hoog
maar rond 4 uur liep ik met een meisje die ik daar ontmoet had door het Midden van de zaal te springen waarna ik haar hand opeens los liet en een raare boog maakte om weer naar haar toe te lopen
zei had zoiets van WTF , ik zag namelijk zo'n hekje en moest er even om heen lopen :P.
heb aardig vaak zulke dingen mee gemaakt denk dat het net op het randje zit van echt trippen , maar het was altijd wel een peacefull gevoel ben nooit er van geschokken .
denk dat ik te ver heen was om er stil bij te staan :)

Greets 2aU

maar 1 hekje??

ik zag bij in qontrol vorig jaar aan weerszijden van me dranghekjes.. overal waar ik keek sta tafeltjes en pickniks tafeltjes.. en het rare was, mensen leken er ook tegen aan te staan en hun drankje erop te hebben gezet. en als je dan een meter verder liep vervormde alles ineens hoe het in werkelijkheid was en zag ik het volgende tafeltje al weer staan.
wel grappig eigenlijk.. in het begin heb je niet door dat het hallucinaties zijn en dank je echt: HUH hebben ze hier picknicktafeltjes neergezet.
verder zag ik allemaal trappen omhoog.. mensen die niet voorbij kwamen lopen, maar voorbij kwamen schuiven (alsof ze op een kassa band in een supermarkt zaten), bedrading waar ik overheen moest lopen die op de grond lag.. zonnebrilletjes bij mensen die het in werkelijkheid niet ophadden.. allemaal rare hanenkammen.. als ik iemand zag die topless rondliep leek het net of zn spieren erop getekend waren.

was me het avondje wel ;) bleek dus te komen omdat er MDA in plaats van MDMA in de pillen zat. Nadien heb ik het nog 1 keer gedaan en toen helemaal gestopt.

Corleoné zei:
Zondagnacht 3/4 gram C waar ik al niet veel van merkte, en daarna 2 dubbele pillen waar een dolfijn opstond. Na 15 minuten dacht ik dat het begon op te komen en kreeg ik een goed gevoel... maar opeens was net alles tegengesteld. Ik begon te beven, verloor evenwicht, zag alle hoofden en kleuren anders... Mijn hoofd zelf vervormde tot 18 uur na de trip nog steeds langs alle kanten toen ik in de spiegel keek! Terug een bad trip denk ik, ofwel waren die 2 dubbele gewoon teveel omdat het 6 weken geleden was...

Eigenlijk wel stom, aangezien het al zo lang geleden was en dan zo slecht gaan.... Nja, nu terug 6-8 weken wachten en dan nog een keer proberen met 1 tegelijk. Als het dan terug zo is, stop ik er definitief mee. Is eigenlijk wel eigenaardig dat ik me geen enkele dag slecht heb gevoeld deze week. Denk dat bij een bad trip je serotonine niet verloren gaat? Is eigenlijk ook best eigenaardig dat ik een ware afschuw heb gekregen van drugs (vooral Coke) die stimulerend werken, aangezien ik het liefst natuurlijk mijn constante vorm van stimulatie vind en dat eigenlijk perfect lukt zonder drugs.

Beste vriend, je coke is duidelijk zwaar versneden of je hebt gewoon pure manitol gekocht. :-)
en je genoemde pillen bevatten duidelijk geen mdma (XTC) of een variant hierop (MDEA), geen speed.... maar wel een zwaar hallucigeen middel.
Dit kan zijn geweest bv LSD of 2CB.
Volgende keer toch maar even checken wat je koopt, maat.
Tja, als je niet weet wat je slikt en maar alles naar binnen gooit wat rond is en een stempel heeft, dan krijg je dit soort nare ervaringen.
Ik hoop trouwens dat je de volgende keer er 6 tegelijk slikt en dat ze je de volgende dag kwijlend in een dwangbuis kunnen afvoeren richting een psychiatrische inrichting, dan behoeden we de wereld meteen voor het grote gevaar dat mensen zoals jij zich gaan voortplanten! :D

haha geweldig :P

o ja ik had trouwens ook vaak dat als ik een gekleurde bril op zette
alles er in slowmotion uit zag en deed ik hem af ging het weer op normale snelheid ook zoiets, maar daar hadden meer vrienden van me las van :)

Corleoné zei:
Nee klopt, vooral de xtc-markt is sinds 2005 weer aardig aan het vervuilen. Toevoegingen van meth-amphetamine, ketamine, caffeine, dxm, Diphenhydramine, Acetaminophen, Pseudo/Ephedrine, en vooral mCPP is erg in trek!
Corleoné zei:
2 dubbele pillen waar een dolfijn opstond. Na 15 minuten dacht ik dat het begon op te komen en kreeg ik een goed gevoel... maar opeens was net alles tegengesteld. Ik begon te beven, verloor evenwicht, zag alle hoofden en kleuren anders... Mijn hoofd zelf vervormde tot 18 uur na de trip nog steeds langs alle kanten toen ik in de spiegel keek! Terug een bad trip denk ik, ofwel waren die 2 dubbele gewoon teveel omdat het 6 weken geleden was...
.
Even gezocht op het net en er zijn veel testrapporten waaruit blijkt dat er veel (blauwe, en rose) pillen zijn met dolfijn logo waarin geen xtc zit, maar slechts dxm als hoofdbestandsdeel.

COrleone, mijn tip naar jou: Zoek een betrouwbare dealer. Laat één pil testen bij een drugstest-lab en bij een goede uitkomst, koop je een grote voorraad in.
Je weet dan wat je slikt en hebt een constante kwaliteit. Geen of minder kans op vergiftigingen en je leeft langer.
Nu speel je iedere week weer russisch roulette.... totdat je een of meer verkeerde pillen pakt.

2hard2die zei:
Beste vriend, je coke is duidelijk zwaar versneden of je hebt gewoon pure manitol gekocht. :-)
en je genoemde pillen bevatten duidelijk geen mdma (XTC) of een variant hierop (MDEA), geen speed.... maar wel een zwaar hallucigeen middel.
Dit kan zijn geweest bv LSD of 2CB.
Volgende keer toch maar even checken wat je koopt, maat.
Tja, als je niet weet wat je slikt en maar alles naar binnen gooit wat rond is en een stempel heeft, dan krijg je dit soort nare ervaringen.
Ik hoop trouwens dat je de volgende keer er 6 tegelijk slikt en dat ze je de volgende dag kwijlend in een dwangbuis kunnen afvoeren richting een psychiatrische inrichting, dan behoeden we de wereld meteen voor het grote gevaar dat mensen zoals jij zich gaan voortplanten! :D

Haha, is niet meer nodig. ;) Coke ben ik definitief mee gestopt (zaterdag de laatste paar lijnen van vorige week aan station weggegooid), en pillen zal hooguit nog 1 keer om de 3 maand zijn (als ik terug in Bad Trip beland stop ik daar ook definitief mee).

Dit weekend compleet nuchter naar Lagoa geweest, had totaal geen behoefte aan iets en is geleden van januari dat ik me er nog zo goed heb gevoeld. Had echt zin om te gaan... begrijp mezelf eigenlijk niet. :) Ik heb werkelijk de pest gekregen aan al dat fake gedoe onder invloed en ik wil dan ook enkel nog nuchter door het leven gaan!

ik heb geexperimenteert met vanalles,coke,speed,xtc,paddos...maar t enige waar ik verslaafd aan ben zijn jointjes,daar wil ik ook me stoppen,maar das nie zo gemakkelijk als u tante,twee nonkels,broer en alle (95%) gasten die ik ken jointjes smoren,ben wel al fel gemindert,van 5gr./dag naar 1gr./2dagen ofzo,int weekend wat meer,
voor de rest kannik alleen maar zegge da coke zijn geld ni waart is,speed is gewoon vuil(vermageren,ni kunne slape--->who wants that),en aan xtc word je veel te rap gewoon,paddos zijn slecht(van smaak)en volgens mij besef je dingen als je paddos pakt,die een mens eigenlijk niet hoort te begrijpen,aan heroine heb ik me nog niet gewaagd(ook niet van plan),lsd hebbik gewoon nog ni tegen gekome,en mdma-zever is gelijk xtc alleen sterker,dus...
Aleen jointjes,en ik wil stoppe,want ik vermager door te smoren(weinig proteinrijk voedsel,allen zoetigheid),maar ik smoor al zo lang da als ik ni 1 joitnje smoor smorgens,mijn eten bijna niet verteer,...
tof he...NOT!!!!
c y'all 'round!!!!!

Corleoné zei:
Haha, is niet meer nodig. ;) Coke ben ik definitief mee gestopt (zaterdag de laatste paar lijnen van vorige week aan station weggegooid), en pillen zal hooguit nog 1 keer om de 3 maand zijn (als ik terug in Bad Trip beland stop ik daar ook definitief mee).

Dit weekend compleet nuchter naar Lagoa geweest, had totaal geen behoefte aan iets en is geleden van januari dat ik me er nog zo goed heb gevoeld. Had echt zin om te gaan... begrijp mezelf eigenlijk niet. :) Ik heb werkelijk de pest gekregen aan al dat fake gedoe onder invloed en ik wil dan ook enkel nog nuchter door het leven gaan!
prima werk jongen!!!:thumbs:

door te 'smoren' eet jij niet?
ik eet altijd gewoon door:D

heel dbb zit gewoon aan de coke:D

the better dayz zei:
ik heb geexperimenteert met vanalles,coke,speed,xtc,paddos...maar t enige waar ik verslaafd aan ben zijn jointjes,daar wil ik ook me stoppen,maar das nie zo gemakkelijk als u tante,twee nonkels,broer en alle (95%) gasten die ik ken jointjes smoren,ben wel al fel gemindert,van 5gr./dag naar 1gr./2dagen ofzo,int weekend wat meer,
voor de rest kannik alleen maar zegge da coke zijn geld ni waart is,speed is gewoon vuil(vermageren,ni kunne slape--->who wants that),en aan xtc word je veel te rap gewoon,paddos zijn slecht(van smaak)en volgens mij besef je dingen als je paddos pakt,die een mens eigenlijk niet hoort te begrijpen,aan heroine heb ik me nog niet gewaagd(ook niet van plan),lsd hebbik gewoon nog ni tegen gekome,en mdma-zever is gelijk xtc alleen sterker,dus...
Aleen jointjes,en ik wil stoppe,want ik vermager door te smoren(weinig proteinrijk voedsel,allen zoetigheid),maar ik smoor al zo lang da als ik ni 1 joitnje smoor smorgens,mijn eten bijna niet verteer,...
tof he...NOT!!!!
c y'all 'round!!!!!

van xtc wordt je veel te rap???
en je moogt sommige dinge nie begrijpe door paddos???
ligt dit allemaal aan de drugs? nee hé
ligt aan jij

Terug
Naar boven