XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Marky zei:
wat twee keer 'fout' leek af te lopen.
he kun je dat ff toelichten :)

ik zit er over te denken binnenkort een keer paddo's te gaan gebruiken.. maar aangezien ik van weed al aardig paranoia en in mezelf gekeerd kan raken, vraag ik me af of dit een goed idee is.

Fout in de zin van het idee hebben dat de staat waarin je verkeerd permanent is voor 't leven. Of in tripwoorden; Alsware het gevoel dat je chip (je zintuigen en hersenen) stuk gaan.

:hello:

Ik ben nu iets meer dan 4 maand clean, en ik heb besloten om zaterdag (ik verjaar) nog eens lekker uit de bol te gaan en een pilletje te slikken.:) Veel kans dat ik van 1 niets voel, maar zoals jullie wel weten ben ik voorzichtig en wil ik niets overhaasten, dus als ik zaterdag niets merk, zal ik het de week erop nog eens proberen, maar dan met 2. Ziezo, na al die tijd voel ik opnieuw verheugd mijn tripervaringen met jullie te mogen delen. ;):D

Haha corleoné terug aan de dope. Dat is nog geen zo'n slecht gedacht, ik denk er trouwens ook aan om met jouw samen te trippen zoals in de 'goede' oude dagen 'haha'. Damn Manny Ribera= Corleoné???

ik heb een tijdje vanalles gepakt vooral speed dan en als je eens 2of 3 dagen aan de speed zit zie je gewoon hoe je spieren aftakelen daarmee dat ik ermee gestopt ben zeker nu ik vollop aan het trainen ben.
de motivatie om te trainen helpt me om van al die vuiligheid af te blijven :) zelfs drinken doe ik nog met moeite. af en toe wat pintjes in het weekend en misschien eens een glaasje rode wijn in de week voor de rest nix ;) :p

2,3 dagen na elkaar speed gebruiken zou ik sowiezo nooit doen. Je voelt je dan evenveel dagen slecht!

weeeed all the way :D gelegenheden ;)

Nog nooit gedaan, en zal nooit gebeuren ook

Corleoné zei:

Ik ben nu iets meer dan 4 maand clean, en ik heb besloten om zaterdag (ik verjaar) nog eens lekker uit de bol te gaan en een pilletje te slikken.:) Veel kans dat ik van 1 niets voel, maar zoals jullie wel weten ben ik voorzichtig en wil ik niets overhaasten, dus als ik zaterdag niets merk, zal ik het de week erop nog eens proberen, maar dan met 2. Ziezo, na al die tijd voel ik opnieuw verheugd mijn tripervaringen met jullie te mogen delen. ;):D
:roflol:
Manny Ribera zei:
Haha corleoné terug aan de dope. Dat is nog geen zo'n slecht gedacht, ik denk er trouwens ook aan om met jouw samen te trippen zoals in de 'goede' oude dagen 'haha'. Damn Manny Ribera= Corleoné???
lang leve het witte goud :clap:

Kristallen samen met 1 pilletje :D :spaz: daar wordt je echt zooooo vaag van.... het k*tte alleen is dat je zo'n verlepte kop krijgt van die zooi

aleen , op feestjes wat xtc maar nooit meer dan 10 de avond :D (en zoveel gaik ni uit , onde2weken naar complex of the stars)
aleen tommorowland komt eraan :S

Corleoné zei:

hoezo neem je er zaterdag niet eentje, en als je na geruime tijd (te) weinig merkt nog eentje? lijkt me beter

Corleoné zei:

Veel kans dat ik van 1 niets voel, maar zoals jullie wel weten ben ik voorzichtig en wil ik niets overhaasten

Dat snappen we, net als met bodybuilding komt massa ook niet met spoed. Gelukkig hou je je daar ook goed aan. En mocht je overhoop toch te snel gainen, kun je eventueel matig speedgebruik overwegen.

corleone gaat weer aan de drugs en dit topic herleeft weer :eek:

Zaterdag zijn we braaf geweest elk een anderhalve pil genomen. Ik geloof dat het klavertjes waren, je kon het namelijk niet zo goed zien. Ik ben toch een uurtje weg geweest mss een anderhalf uur, zeker niet meer. Nu gaat er weer een wachtperiode in van een 5 à 6tal weken!:D

Afgelopen zaterdag heeft mn vriendin voor het eerst drugs gebruikt.

Bedoeling was om op lsd te gaan trippen. Ik ben begonnen met 1 microdot en heb mn vrouwtje een halve gegeven.

Na 30min. begon ik me een beetje licht in mn hoofd te voelen en begon alles met meer diepte te zien. Mn vriendin voelde nog helemaal niets.
Ik heb mn vriendin dus de andere halve microdot gegeven en zelf ook nog een halve genomen.

Echt heftige acid was het niet, want na 1,5 dot en 1,5 uur verder was ik nog niet flink aan het trippen. Mn vriendin voelde er ook niet erg veel van.

Toen kwam ik met het voorstel om allebei een halve pil erbij te nemen. Dat was kennelijk een strak plan want na n klein half uur begon ik goed ik de warrie te raken. Mn vriendin voelde de halve pil inmiddels aardig.

Beide nog een halve pil genomen en toen ging ik in no time snoeihard. Mn vriendin ging ook goed hard inmiddels....missie geslaagd.

Na ongeveer een uurtje keihard te zijn gegaan werd het gevoel rustiger en begon de lsd de overhand te nemen. Het leek alsof de lsd door de mdma getriggerd werd, waarna het mdma gevoel wegebte en het lsd gevoel overbleef.

Pffff....the things I've seen.....:D

Dat klinkt als een geslaagde avond bro!
Maar voel je je niet een soort van schuldig dat je je vriendin aan de drugs helpt?
Ga zelf ook misschien nog eens wat met mn vriendin gebruiken (ghb) en dat zou haar eerste ervaring worden maar ben een beetje bang dat ik er achteraf spijt van ga krijgen dat ik haar kennis laat maken met die troep.

Grijpwijk zei:
Dat klinkt als een geslaagde avond bro!
Maar voel je je niet een soort van schuldig dat je je vriendin aan de drugs helpt?
Ga zelf ook misschien nog eens wat met mn vriendin gebruiken (ghb) en dat zou haar eerste ervaring worden maar ben een beetje bang dat ik er achteraf spijt van ga krijgen dat ik haar kennis laat maken met die troep.

Nee het is dr eigen keus. Ze had altijd een tyvushekel aan drugs, maar is desondanks een poosje geleden begonnen mee te blowen.

Toen heeft ze n keertje lachgas geprobeerd.

Toen is ook gebleken dat de vriendin van dr broer ook wel nieuwsgierig is naar sommige drugs. Maar verder als een pilletje of tripje laat ik haar niet gaan. Speed en die zooi moet ze toch niets van hebben.

Ze heeft ouwe pics van mij gezien toen ik nog flink aan de speed zat. Dat zet mensen wel aan het denken.

Terug
Naar boven