AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Grijpwijk zei:
Dat klinkt als een geslaagde avond bro!
Maar voel je je niet een soort van schuldig dat je je vriendin aan de drugs helpt?
Ga zelf ook misschien nog eens wat met mn vriendin gebruiken (ghb) en dat zou haar eerste ervaring worden maar ben een beetje bang dat ik er achteraf spijt van ga krijgen dat ik haar kennis laat maken met die troep.

De mijne wilde er eerst ook niets van weten en was altijd kwaad als ik wel wat had genomen op een feest oid. Tegenwoordig feesten we samen en proberen we samen alle tripmiddelen uit. Ik vind het echt een toevoeging aan mijn relatie dat ik het nu met haar kan delen!

Hehehe.... Bouwens ouwe gifmenger :D beetje je vriendinnetje aan de dope helpen, zou ik nooit doen :rolleyes:

Wt een bult reacties zeg pfffffffffff
Ik drink helaas nog wel maar ben hard op weg om te stoppen.
:o

bouwens62 zei:
De mijne wilde er eerst ook niets van weten en was altijd kwaad als ik wel wat had genomen op een feest oid. Tegenwoordig feesten we samen en proberen we samen alle tripmiddelen uit. Ik vind het echt een toevoeging aan mijn relatie dat ik het nu met haar kan delen!

Idd.

Ik heb de indruk dat mn vriendin me nu een stuk beter begrijpt. Ze komt uit gezin (uit een klein dorp) dat vrij kortzichtig is. Het is zwart of wit, en daar zit niks tussenin.

Dr vader tikt sweekends smiddags al rustig een pijpje of 5-6 aan bier weg, maar een pilletje zou uit den boze zijn.

Op 1 of andere manier krijg je toch een andere (lees:betere) verstandhouding als je samen iets gebruikt, mits je het tot geestverruimende middelen beperkt en niet te vaak.

bouwens62 zei:

Prachtige toevoeging op je relatie ???

Als je het bij geestverruimende middelen als bv paddo's, xtc of lsd houdt kan het zeer zeker een toevoeging zijn.

Menig maal heb ik tijdens een trip logisch inzicht gekregen in zaken waar ik nuchter niet uitkom.

nuja het is drugs en ook al kan het een toevoeging zijn voor sommige mensen is het beter dat ze er niet aan beginnen.

Voor sommigen kunnen The Doors of Perception beter gesloten blijven, maar eenmaal open kan je maar beter de deuren zo lang mogelijk open laten staan.

Ik heb met mijn vriendin eens ayahuasca gebruikt en dat is een van de mooiste ervaringen geweest van mijn leven! Ook heb ik met haar LSD gebruikt en gesnoept van de heilig Peyote cactus! Ik had het voor geen goud willen missen.

Prachtige toevoeging dus! Maar denk dat jij daar pas over kan oordelen als je zelf ervaring met deze middelen heb. En zo niet **** off met je bekrompenheid.

Ik heb met mijn vriendin eens ayahuasca gebruikt en dat is een van de mooiste ervaringen geweest van mijn leven! Ook heb ik met haar LSD gebruikt en gesnoept van de heilig Peyote cactus! Ik had het voor geen goud willen missen.

Prachtige toevoeging dus! Maar denk dat jij daar pas over kan oordelen als je zelf ervaring met deze middelen heb. En zo niet **** off met je bekrompenheid.

en wat is ayahuasca als ik vragen mag?

?

ik ken dat niet en ik heb toch redelijk veel drugs gebruikt..

Op mysteryland knal ik er wel weer wat in, scheelt bij mij altijd een hoop poen omdat ik dan geen bier hoef maar gerust een half uurtje met een sinas kan staan...om nog maar te zwijgen over de ontweken extra biercalorieen en koppijn the next day. Op party's is E toch wel mijn preffered drugs.

owja jottem ??? een vrouwtje die spaced is niet goed man :D haha heb zelf het 1 en ander geprobeert en sommige meerde malen gebruikt maar..nee dat hoeft van mij niet meer...troep man :p

Op mysteryland knal ik er wel weer wat in, scheelt bij mij altijd een hoop poen omdat ik dan geen bier hoef maar gerust een half uurtje met een sinas kan staan...om nog maar te zwijgen over de ontweken extra biercalorieen en koppijn the next day. Op party's is E toch wel mijn preffered drugs.

idd, scheelt handen vol geld en geen kater de dag erna, geen vetopslag door kcal, XTC enz loos is altijd wat vet, kost minder geld enz, ben alleen ff n dag depressief maar dat heb ik er wel voor over:p

waarschijnlijk heb jij het zelf nooit geprobeerd..

ik heb met verschillende van mijn vriendinnen samen drugs gebruikt.. en het schept een band.. je komt dichter bij elkaar..

zo was ik bij de eerste keer pillen van 1 van mijn vriendinnen, ze heeft vervolgens mn net nieuwe broek van 180 euro ondergekotst en ik heb heel het feest (Qrimetime tijdens oud en nieuw) met haar op de tribune gezeten en water voor haar gehaald en gezien hoe ze ook nog over mn schoenen kotste..

het schept een band :p

het klinkt wel stom, maar die avond heeft ons wel dichter bij elkaar gebracht..

en de zondagmiddagen speed snuiven met een andere vriendin van me voegde niet echt waarde toe aan de relatie, we waren meer junkies die samen gebruikten en doeten (en ook nog weleens wat hardcore feestjes samen bezochten).. in die tijd ging ik ook niet echt vooruit met trainen, vreemd :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven