AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Gebruiken sommige van jullie wel eens zo'n anti-E(what's in a name) setje van de smartshop? Vriend van mij zweerde erbij, neem je aan het einde van de avond in na exstacy, zijn een paar capsulen en pillen met allemaal vitaminen en mineralen; schijnt de dip de dag erna zo goed als teniet te doen(omdat sommige nogal depressief kunnen worden door het gebrek aan serotonine geloof ik). Ik persoonlijk ga altijd voor een multivitje, vit.c1000 x2 en wat fruit.

waarschijnlijk heb jij het zelf nooit geprobeerd..

ik heb met verschillende van mijn vriendinnen samen drugs gebruikt.. en het schept een band.. je komt dichter bij elkaar..

zo was ik bij de eerste keer pillen van 1 van mijn vriendinnen, ze heeft vervolgens mn net nieuwe broek van 180 euro ondergekotst en ik heb heel het feest (Qrimetime tijdens oud en nieuw) met haar op de tribune gezeten en water voor haar gehaald en gezien hoe ze ook nog over mn schoenen kotste..

het schept een band :p

het klinkt wel stom, maar die avond heeft ons wel dichter bij elkaar gebracht..

en de zondagmiddagen speed snuiven met een andere vriendin van me voegde niet echt waarde toe aan de relatie, we waren meer junkies die samen gebruikten en doeten (en ook nog weleens wat hardcore feestjes samen bezochten).. in die tijd ging ik ook niet echt vooruit met trainen, vreemd :D

Het kan best zijn dat het een band schept, maar dat kan ook nog op duizenden andere manieren, beetje raar al zeg ik het zelf ???

Het kan best zijn dat het een band schept, maar dat kan ook nog op duizenden andere manieren, beetje raar al zeg ik het zelf ???

Je moet oppassen dat je geen drugsband schept. Op het moment dat 1 van beiden, of allebei, stoppen met gebruiken kun je wel eens in een zwart gat vallen.

Jochie je bent pas 14 jaar toen was ik ook nog niet met tripmiddelen bezig. Pas als je ervaren hebt hoe dit kan zijn kan je pas een echt oordeel vellen. En van mensen die hun oordeel klaar hebben zonder ooit geprobeerd te hebben heb ik ondertussen mijn buik vol van.

Gebruiken sommige van jullie wel eens zo'n anti-E(what's in a name) setje van de smartshop? Vriend van mij zweerde erbij, neem je aan het einde van de avond in na exstacy, zijn een paar capsulen en pillen met allemaal vitaminen en mineralen; schijnt de dip de dag erna zo goed als teniet te doen(omdat sommige nogal depressief kunnen worden door het gebrek aan serotonine geloof ik). Ik persoonlijk ga altijd voor een multivitje, vit.c1000 x2 en wat fruit.

5-HTP werkt goed tegen een X kater. Al eens in dit topic ten sprake gekomen. Zoek maar eens op trefwoord.

1 of 2 capsules L-tryptophaan 400mg en gewoon multivitamine.
En toch ook nog wel brinta, melk en kwark.

Indien je een beetje blijft eten valt de kater ook minder zwaar.

En toch ook nog wel brinta, melk en kwark.

Indien je een beetje blijft eten valt de kater ook minder zwaar.

Indd je voelt je verrot door het slecht eten na een avondje knallen.
Gewoon wat naar binnen proppen(geen pillen voor de duidelijkeheid) en dan ben je weer helemaal het ventje.:D

Ikzelf ben nooit zo rot van XTC(mits het goeie MDMA is, anders moet ik het niet), eten is inderdaad erg belangrijk. Ik voel meestal alleen een beetje afwezig en vaag that's it.

Ik had nooit last van de kater maar uit voorzorg omdat het toch tuig bleef had ik ook iets gekocht voor het aanvullen van het serotonine gehalte. L-tryptophaan word omgezet in xx1 en xx2 waarvan xx2 weer omgezet word in serotonine. Ik had dan zeg maar direct xx2. Ben de naam alleen kwijt :( Verder ook altijd extra antiox op de dag van en na gebruik (same dus met die xx2, die nam ik ook voor het gebruik, ben je meestal net wat extra eufotischer omdat je voorraad toch alweer on the fly word bijgevuld denk :))

Helaas nu alleen ff geen x meer voor mij, deed het zoizo maar 1x in de 2 maanden en daardoor had ik altijd genoeg me 1 of nieteens 1 pil. Nauwja er komt nog wel een x, eerst maar ff mijn leverwaarde een tijdje op normaal zien te houden (gronische darmziekte die mijn totale lichaam af en toe goed op zijn kop zet en dan gaan die leverwaarden ook gelijk de lucht in :S)

verkoop die krengen volop op de vrijdag en zaterdag:D iedereen aan de coke en xtc..after E/after C drin!!!hopla!!!gaan met die banaan

ach die after E zooi zit allemaal in jullie kop ja
placebo effect

Ja, maar als mens heb je te maken met bepaalde gevoelens en emoties die je ervan kunnen weerhouden om je volledig te laten gaan en de hoogste staat van 'zijn' in jezelf te ervaren of met anderen. En al lukt het je met deze gevoelens, zullen ze nooit helemaal in rook opgaan waardoor bepaalde gevoelens nooit tot hun absolute betekenis of climax kunnen komen.

Door het innemen van Paddo's, LSD, Ketamine, Mescaline en andere tripmiddelen kun je alsware in de diepste lagen van je geest duiken en jezelf, de mensheid en de wereld en het buitenaardse onder een microscoop leggen en tot conclusies en begrip komen waar je zonder een half leven over zou doen of vele miljoenen mensen helemaal nooit aan toekomen.

De juiste benadering is het allerbelangrijkste, de omstandigheden waarin je het neemt, de verwachting en de kennis van de gebruiker over hem zelf en het middel, hoe hij de wereld ervaart bepalen de goddelijkheid van een trip.

Wanneer je het bijvoorbeeld neemt met je partner en je ervaart de trip exact hetzelfde, heb je geen woorden meer nodig om elkaar te 'voelen', je bent alsware telepathisch verbonden, omdat de doors of perception in elkaars aanwezigheid hebben opengestaan en je dat bewustzijn voor een lange tijd in nuchtere toestand bij je draagt, onstaat er een hele hechte band die erg goed is voor je relatie, want gevoel, begrip, emotie en inleveningsvermogen in en voor elkaar wordt heel intens!

Dit is puur je eigen gevoel in tienvoud waardoor je je 'ogen' opend, het is niet opgewekte schijn. Anderszijds geldt dit ook voor nare gevoelens, angst kan omslaan in hevige paniek.

Je moet dus de juiste benadering vinden en kennis hebben en die toepassen maar wie dat ooit ervaren heeft, heeft geen uitleg meer nodig. In feite hetzelfde als elkle religie, voor 'buitenstaanders' niet te begrijpen, maar voor ondervindende 'God'. ;)

Ja, maar als mens heb je te maken met bepaalde gevoelens en emoties die je ervan kunnen weerhouden om je volledig te laten gaan en de hoogste staat van 'zijn' in jezelf te ervaren of met anderen. En al lukt het je met deze gevoelens, zullen ze nooit helemaal in rook opgaan waardoor bepaalde gevoelens nooit tot hun absolute betekenis of climax kunnen komen.

Door het innemen van Paddo's, LSD, Ketamine, Mescaline en andere tripmiddelen kun je alsware in de diepste lagen van je geest duiken en jezelf, de mensheid en de wereld en het buitenaardse onder een microscoop leggen en tot conclusies en begrip komen waar je zonder een half leven over zou doen of vele miljoenen mensen helemaal nooit aan toekomen.

De juiste benadering is het allerbelangrijkste, de omstandigheden waarin je het neemt, de verwachting en de kennis van de gebruiker over hem zelf en het middel, hoe hij de wereld ervaart bepalen de goddelijkheid van een trip.

Wanneer je het bijvoorbeeld neemt met je partner en je ervaart de trip exact hetzelfde, heb je geen woorden meer nodig om elkaar te 'voelen', je bent alsware telepathisch verbonden, omdat de doors of perception in elkaars aanwezigheid hebben opengestaan en je dat bewustzijn voor een lange tijd in nuchtere toestand bij je draagt, onstaat er een hele hechte band die erg goed is voor je relatie, want gevoel, begrip, emotie en inleveningsvermogen in en voor elkaar wordt heel intens!

Dit is puur je eigen gevoel in tienvoud waardoor je je 'ogen' opend, het is niet opgewekte schijn. Anderszijds geldt dit ook voor nare gevoelens, angst kan omslaan in hevige paniek.

Je moet dus de juiste benadering vinden en kennis hebben en die toepassen maar wie dat ooit ervaren heeft, heeft geen uitleg meer nodig. In feite hetzelfde als elkle religie, voor 'buitenstaanders' niet te begrijpen, maar voor ondervindende 'God'. ;)

Een echte psychonaut :thumbs:

Erg goed verwoord Marky! Beter had ik het niet kunnen verwoorden!

Ik ga binnenkort in Amsterdam een echt Ayahuasca ritueel meemaken. Er is een Zuid-Amerikaanse medicijnman aanwezig :) en het hele huis is ingericht om te trippen. Schijnt echt super te zijn om zo'n ritueel mee te maken! Doe er nog wel verslag van.

Gisteren nog eens getript op 3 en een halve pil (was inmiddels al bijna 5 maand geleden). Leek me wel dat het geen echte xtc-pillen waren. :( Voelde me zeer goed, maar had enkel maar behoefte om te praten en niet om te dansen.., het echte :heart:-gevoel had ik ook niet. Wss meer Speedpillen dus. :cool: Op een zeker moment leek het weer even slecht te gaan en werd ik overvallen door angstgevoelens en nare gedachten.. Na een half uur echter voelde ik me terug goed, maar dan waren de pillen ook grotendeels uitgewerkt.

Hou het nu terug effen bekeken voor enkele maanden. Mss maar best dat het niet al té lekker was :D :cool:

corleone, als je wilt trippen moet je geen xtc nemen, pannekoek:D

Gisteren nog eens getript op 3 en een halve pil (was inmiddels al bijna 5 maand geleden). Leek me wel dat het geen echte xtc-pillen waren. Voelde me zeer goed, maar had enkel maar behoefte om te praten en niet om te dansen.., het echte -gevoel had ik ook niet. Wss meer Speedpillen dus. Op een zeker moment leek het weer even slecht te gaan en werd ik overvallen door angstgevoelens en nare gedachten.. Na een half uur echter voelde ik me terug goed, maar dan waren de pillen ook grotendeels uitgewerkt.

Hou het nu terug effen bekeken voor enkele maanden. Mss maar best dat het niet al té lekker was

Je mag niet jokken he corleone: :finger:
Stukje hieronder schreef je op 27th July 2006, 20:37 ( check maar paar bladzijdes terug in dit topic)

Hoezo 5 maanden:rolleyes:
:hello:

Ik ben nu iets meer dan 4 maand clean, en ik heb besloten om zaterdag (ik verjaar) nog eens lekker uit de bol te gaan en een pilletje te slikken.:) Veel kans dat ik van 1 niets voel, maar zoals jullie wel weten ben ik voorzichtig en wil ik niets overhaasten, dus als ik zaterdag niets merk, zal ik het de week erop nog eens proberen, maar dan met 2. Ziezo, na al die tijd voel ik opnieuw verheugd mijn tripervaringen met jullie te mogen delen. ;):D

Je mag niet jokken he corleone: :finger:
Stukje hieronder schreef je op 27th July 2006, 20:37 ( check maar paar bladzijdes terug in dit topic)

Hoezo 5 maanden:rolleyes:

Idd, dat klopt. Ik heb er toen 1 en een halve genomen (op mijn verjaardag) en heb het heel eventjes voelen opkomen, meer niet. Deze heb ik dan ook niet meegerekend. :p ;)

Laatst bewerkt:
Alleen nog maar op een groot feest zoals afgelopen juli: Dance Valley
Voor de rest heb ik de troep achter me gelaten...

Volgende week voor het eerst X

waarschijnlijk heb jij het zelf nooit geprobeerd..

ik heb met verschillende van mijn vriendinnen samen drugs gebruikt.. en het schept een band.. je komt dichter bij elkaar..

zo was ik bij de eerste keer pillen van 1 van mijn vriendinnen, ze heeft vervolgens mn net nieuwe broek van 180 euro ondergekotst en ik heb heel het feest (Qrimetime tijdens oud en nieuw) met haar op de tribune gezeten en water voor haar gehaald en gezien hoe ze ook nog over mn schoenen kotste..

het schept een band :p

het klinkt wel stom, maar die avond heeft ons wel dichter bij elkaar gebracht..

en de zondagmiddagen speed snuiven met een andere vriendin van me voegde niet echt waarde toe aan de relatie, we waren meer junkies die samen gebruikten en doeten (en ook nog weleens wat hardcore feestjes samen bezochten).. in die tijd ging ik ook niet echt vooruit met trainen, vreemd :D

damn sebiet pink ik nog een traantje weg van jouw ontroerend verhaal!

Terug
Naar boven