XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

de eerste keer... het begin jongen ;)

begin van het einde :p

...

Laatst bewerkt:
Ferrari's (roze) zijn geen aanraders:cool:

Ik heb zaterdagnacht 1 roze diamant (xtc) genomen en dit is de slechtste ervaring die ik gehad heb.

Ben rond 7u smorgens op spoed beland met hartkloppingen, zweten, knalrood hoofd, etc.

Nu 2 dagen later voel ik mij nog steeds wazig, kvraag me nog altijd af wat er nou 'echt' inzat, want dit kan niet alleen xtc geweest zijn volgens mij.
Ze waren ook vrij groot voor een pil + een afschuwelijke smaak.

Meth :D

Geen pillen, wel paddo's, veeeel wiet+hash. Miss nog een keer een pilletje, maar voorlopig niet.

Ik heb zaterdagnacht 1 roze diamant (xtc) genomen en dit is de slechtste ervaring die ik gehad heb.

Ben rond 7u smorgens op spoed beland met hartkloppingen, zweten, knalrood hoofd, etc.

Nu 2 dagen later voel ik mij nog steeds wazig, kvraag me nog altijd af wat er nou 'echt' inzat, want dit kan niet alleen xtc geweest zijn volgens mij.
Ze waren ook vrij groot voor een pil + een afschuwelijke smaak.

Van één pil out gaan is toch beetje vreemd. In combinatie met wat heb je dat genomen? Er wordt veel rotzooi verkocht de laatste tijd. Heb er nu echt genoeg van voor een paar maanden. K*tdealers

In pillen zit altijd rotzooi, omdat half Nederland een sterke tolerantie heeft wordt er vaak genoeg speed of efedra aan toegevoegd, de meeste mensen merken dit niet eens.

Bruine grove kristallen, daarbij valt elk pilletje in het niet.

veel mensen die niet vies zijn van een lijntje of snoepje:D

donderdg nog eens een grammetje c halen hehe heb er zin in

Drugs zijn er voor junks....
junks zijn er voor de overlast...
Ik heb een hekel aan overlast, dus ook aan drugs.

:meal: zelf neem ik bijna alleen nog maar kristallen. Maar heb ook nog blauwe mitsu's die goed te doen zijn.

die blauwe zijn idd goed te knatsen..

ben zelf al heeeeel lang clean overigens..

gewoon leuk om hier ervaringen door te lezen en een beetje mee te lullen..

witte hartjes waren altijd heel goed (in de vorm van een hartje)..

overigens he, als je niet tolerant bent tegenover drugs, kom dan gewoon niet in dit ene topic..

die blauwe zijn idd goed te knatsen..

ben zelf al heeeeel lang clean overigens..

gewoon leuk om hier ervaringen door te lezen en een beetje mee te lullen..

witte hartjes waren altijd heel goed (in de vorm van een hartje)..

overigens he, als je niet tolerant bent tegenover drugs, kom dan gewoon niet in dit ene topic..
Waarom niet? Moet je tolerant zijn over een onderwerp om te kunnen reageren!?!?

Hoe dan ook.........

Voorheen op feesten als mysterland, defqon of avondje powerzone nam ik wel is wat. Pilletje of een Gtje. Laatste feesten dat ik ben geweest niks meer genomen (zo'n 1,5 jaar nu). Eigenlijk niet meer de behoefte, misschien ooit wel weer is. Dat kan ik nu niet zeggen.
SoS nooit en gaat ook niet gebeuren.

Vind wel dat op veel feesten tegenwoordig mensen geen mate kunnen houden. Lopen er soms bij als mong*len door de G of wat anders.

Terug
Naar boven