MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

je bent zelf dus geen haar beter dan de mensen die hier posten.

hypocrisie ten top wederom

Het ligt er ook aan hoe verantwoord je omgaat met drugs.. Veeeel mensen gebruiken met opzet 'te-veel' waardoor ze zoals hierboven genoemd als een malle ronddwalen...

Wat is 'G'?

Voor je E gaat nemen altijd ff laten testen zo voorkom je miskopen en kan je altijd weten wat je eet. Ook kan je voor je gaat stappen ff een pre-loaden door middel van vit-c en 5htp. Na het stappen net als trainen post workout doen zoals een potje after-e en 5htp voor de beperking van hersenschade.

Want zeg nou zelf bodybuilders gaan verantwoord om met hun lichaam teminste ik wel.

Das het voordeel van NL je kan voor een paar euro je pilletje laten testen een week later de uitslag hebben en dan verantwoord uit je dak gaan op je feest naar keuze.

Ik zelf zou nooit iets wegslikken als ik het niet vertrouw teveel risico omdat er tegenwoordig veel shit verkocht wordt waar MCPP in zit en dat is beter dat je dat niet in je lijf krijgt. Niet dat MDMA goed voor je is maar tis vele male lekkerder als je een pure pil hebt dan een vervuilde pil die voor het grootste deel uit MCPP bestaat. Want als je MCPP in je lijf hebt ga je gegarandeerd over je nek en kan je 2 dagen niet slapen ;)

Doe voor mij maar wat shrooms, lsd, absinth of gewone weed.

In pillen zit altijd rotzooi, omdat half Nederland een sterke tolerantie heeft wordt er vaak genoeg speed of efedra aan toegevoegd, de meeste mensen merken dit niet eens.

Bruine grove kristallen, daarbij valt elk pilletje in het niet.

Jah daar ben ik ook het meest van uit me schedel geknald spul leek op van die grote bruine suiker kristallen.Kwam letterlijk op een gegeven moment niets anders dan onzin uit! :D

Nooit meer HD voor mij.

Wat is HD? :D

het tegenovergestelde van SD

wat is SD ;) haha

C van heel erg mee als je weet hoe het te handelen. Minder erg dan drank.

Alleen zijn er ook genoeg mensen die het witte goud als koffie gaan gebruiken...

Voor mij helemaal niets meer , ja mijn tjoppie ...
Maar ik heb ook mijn mindere jaren gehad , was flink cokie monster .
Was meer mijn pijn en verdriet weg stoppen van het ongeluk van nick dr pa ..
Nu 4 jaar niets meer gedaan ..:rocknana:

ik had drie weken geleden weer wat x op, roze hartjes, helemaal niet zoveel (een keer of 4 een kwart pilletje, en ze zijn al niet zo groot) maar ik had het echt ****ing slecht die maandag en dinsdag. Het huilen stond me nader bij dan het lachen. Ik ben meteen weer genezen voor een tijdje (en dat tijdje is twee weken want dan is Awakenings :) )

Maargoed ik had die zondag al de hele trucendoos open getrokken; veel fruit gegeten, L-tryptofaan bij het leven, vitaminepillen.
Maar toch twee ****ed up dagen gehad.

Er is geen pijl op te trekken, de ene keer valt het mee, de andere keer voel je je toch ff goed verrot erna.

Dan nog een vraag voor de die hard drugs-gebruikers onder ons;

Waar wordt je verroter van, een avondje snuiven of een avondje xtc?

En dan doel ik vooral op dat neerslachtige gevoel de dagen erna.

Terug
Naar boven