MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik had drie weken geleden weer wat x op, roze hartjes, helemaal niet zoveel (een keer of 4 een kwart pilletje, en ze zijn al niet zo groot) maar ik had het echt ****ing slecht die maandag en dinsdag. Het huilen stond me nader bij dan het lachen. Ik ben meteen weer genezen voor een tijdje (en dat tijdje is twee weken want dan is Awakenings :) )

Maargoed ik had die zondag al de hele trucendoos open getrokken; veel fruit gegeten, L-tryptofaan bij het leven, vitaminepillen.
Maar toch twee ****ed up dagen gehad.

Er is geen pijl op te trekken, de ene keer valt het mee, de andere keer voel je je toch ff goed verrot erna.

Ligt aan je mentale gesteldheid. Als je heel erg vrolijk bent en je gaat nemen heb je minder tot geen last van brakke dagen. Ga je ze nemen terwijl er veel stress door je kop dwaalt dan zal dat ook invloed hebben op de dagen erna meestal negatief. Dus brak.
Het zou ook nog aan de pil kunnen liggen... maar dat is moeilijk te zeggen omdat je toch nooit weet wat erin zit.

Vandaar :)

Biertje, jenevertje, wodka.....allen met mate.

vervang het jenevertje voor wijn en de wodka voor een duits biertje en dan nog heel zelde een sigaretje en dan ben ik al door mijn verslavingen heen...

af en toe een vrouw werkt trouwens echt verslavend :rolleyes:

moet je ook eens proberen ... is een betere trip dan al die rotzooi ;)

Ligt aan je mentale gesteldheid. Als je heel erg vrolijk bent en je gaat nemen heb je minder tot geen last van brakke dagen. Ga je ze nemen terwijl er veel stress door je kop dwaalt dan zal dat ook invloed hebben op de dagen erna meestal negatief. Dus brak.
Het zou ook nog aan de pil kunnen liggen... maar dat is moeilijk te zeggen omdat je toch nooit weet wat erin zit.

Vandaar :)

Juist, als ik ééns genomen had in het weekend en de maandag erop moest ik naar school/werken had ik zeker één slechte dag. Was het echter vakantie ondervnde ik er maar weinig van. Het was zeker te doen. Al had ik wel eens een moeilijke nacht om de slaap te vatten dinsdag, woensdag).

zucht...ondanks ik in een smartshop werk zijn er nog steeds mensen heilig van overtuigd dat we coke, xtc en pep verkopen:roflol:

Zondag had ik een feestje en op dat feest had ik voor het eerst MDMA (oftewel XTC!?) geslikt. Op het feest zelf allemaal heel leuk en aardig maar ik zit nu aardig in een dipje en ik denk dat het daar door komt.

Is dit een normaal verschijnsel?

Dan nog een vraag voor de die hard drugs-gebruikers onder ons;

Waar wordt je verroter van, een avondje snuiven of een avondje xtc?

En dan doel ik vooral op dat neerslachtige gevoel de dagen erna.

Gewoon GHB bij nemen bro :) Dan neem je minder pillen en wat meer GHB, wordt je lekkerder wazig en heb je niet zo'n kater erna, en je slaapt ook nog eens als een baby.

Zondag had ik een feestje en op dat feest had ik voor het eerst MDMA (oftewel XTC!?) geslikt. Op het feest zelf allemaal heel leuk en aardig maar ik zit nu aardig in een dipje en ik denk dat het daar door komt.

Is dit een normaal verschijnsel?

ja en dat is een k*tgevoel. voor mij is het lang geleden(oud&nieuw 2000) dat ik dat heb gedaan

ja en dat is een k*tgevoel. voor mij is het lang geleden(oud&nieuw 2000) dat ik dat heb gedaan

Woow, zeg dat wel. Ik vond de werking op de avond zelf helemaal geweldig, maar ik denk dat ik er niet meer aan begin. Dit gevoel is echt te klote... Denk dat ik zo maar me bedje op ga zoeken.

Dan nog een vraag voor de die hard drugs-gebruikers onder ons;

Waar wordt je verroter van, een avondje snuiven of een avondje xtc?

En dan doel ik vooral op dat neerslachtige gevoel de dagen erna.

Coke geeft vrijwel geen kater na een nachtje snuiven, alleen wat duf en geirriteerdheid en saaiheid. Maar geeft wel sterke trek in meer, de behoefte is er in dezelfde week weer en met Xtc heb je het vaak wel weer voor een tijdje gehad. Coke gebruik kan heel makkelijk uit de hand lopen en dan is het wel zware crisis.

Speed geeft het minste neerslachtige gevoel, maar eten, slapen, coïtus en regelmaat is zo aan banden gelegd, en levert je zware vermoeidheid op. Vreet je lichaamsreserves weg.

Hoe lang werkt die pil eigenlijk, een twaalftal uren?

Zoiets ja en het gaf bij mij een super gevoel.

Ik weet alleen zeker dat ik er nooit meer aan begin, want de dip is er nog steeds (ben er zeker erg gevoelig voor). Het is nu 5:45 's ochtends en ik heb serieus geen oog dicht gedaan, ik heb alleen maar zitten nadenken etc.

Zoiets ja en het gaf bij mij een super gevoel.

Ik weet alleen zeker dat ik er nooit meer aan begin, want de dip is er nog steeds (ben er zeker erg gevoelig voor). Het is nu 5:45 's ochtends en ik heb serieus geen oog dicht gedaan, ik heb alleen maar zitten nadenken etc.

Wijze keuze... ik heb namelijk ook zo iets van als je geestelijk niet in orde bent na een trip kan je beter de shit aan de kant schuiven omdat het toch iets met je hersens uitvreet die je nu getriggerd kan hebben.

Mja ik denk dat dit wel een erg geval is Moon. Mja ik heb er persoonlijk nooit zo'n last van, maar ik denk wel dat hoe hoger de up in het weekend hoe lager de down erna. Als je een weekje brak bent na de avond van je leven, mja tis een afweging he. Ik vind het het altijd wel waard. De ergste dip heb ik meestal als ik op een feest sta en het is bijna af. Vaak krijg ik dan zo'n klote gevoel omdat ik weet dat de avond af is (zo van: eigenlijk wil ik er nog 1 eten maarja, het moet toch eens afgelopen zijn).

Gewoon GHB bij nemen bro :) Dan neem je minder pillen en wat meer GHB, wordt je lekkerder wazig en heb je niet zo'n kater erna, en je slaapt ook nog eens als een baby.

GHB is wat dat betreft idd erg lekker, en helemaal niet schadelijk zowel fysiek als mentaal.

maar het grote probleem met G vind ik (en met mij vele anderen) dat het zo moeilijk doseren is, de grens tussen lekker spacen en out gaan is heel dun.

als ik een avondje thuis wil chillen of ergens in de buurt is G nog wel lekker, omdat het dan niet zo'n gek probleem is als ik ff out ga of sloom word, helemaal niet als ik rustig op de bank zit.

maar op een party vind ik G niet de drugs of choice.
te veel risico op out gaan, misselijk worden, sloom worden, etc.

dus dan blijft er xtc, speed, of coke over.
speed vind ik niks, helemaal omdat het zo'n ****ing aanslag op je lichaam is.

dus coke en xtc.
xtc is zwaar chil op feestjes, het euforische gevoel en de trip geeft het feestje gewoon een extra dimensie.
maar....ik ben nogal gevoelig voor het neerslachtige gevoel de week(en) erna.
daarom probeer ik x te beperken tot enkele keren per jaar.

dus nu zit ik te denken om tijdens een feestje lekker aan de baco te gaan en af en toe een nakkie coke te nemen. De lekkere roes van alcohol en het "feel good" gevoel van sos zijn ook goede ingredienten voor een feestje.
voor de "verslavingskans" ben ik absoluut niet bang, ik sta wat dat betreft heel sterk in m'n schoenen, en ik blijf immers bodybuilder in "hart en nieren" en geen junk.

maargoed ik ben dus bang dat het neerslachtige gevoel bij sos net zo erg is als bij x.

denk dat ik het een volgende keer gewoon maar eens ga uitproberen....

Speed geeft het minste neerslachtige gevoel, maar eten, slapen, coïtus en regelmaat is zo aan banden gelegd, en levert je zware vermoeidheid op. Vreet je lichaamsreserves weg.

Niet mee eens, ik ben zelf (helaas:o ) een stevige speedgebruiker geweest en geloof me dat ik me na een nachtje pillen of coke minder naar de klote voel dan na een nachtje pep. Vreselijk depri werd ik er van en ook nog eens zwaar paranoia na enige tijd (lees jaren). Ik raak geen speed meer aan iig.

Niet mee eens, ik ben zelf (helaas:o ) een stevige speedgebruiker geweest en geloof me dat ik me na een nachtje pillen of coke minder naar de klote voel dan na een nachtje pep. Vreselijk depri werd ik er van en ook nog eens zwaar paranoia na enige tijd (lees jaren). Ik raak geen speed meer aan iig.

dat kan ik ook be-amen, ik ken veel die hard drugsgebruikers, maar iedereen geeft toch wel zo'n beetje aan dat speed echt een killer is zowel op fysiek als geestelijk niveau.

dat kan ik ook be-amen, ik ken veel die hard drugsgebruikers, maar iedereen geeft toch wel zo'n beetje aan dat speed echt een killer is zowel op fysiek als geestelijk niveau.

Ik ben met name dankzij 2-3jr speedgebruik , een aantal jaren echt geestelijk labiel geweest. Vreemde is dat dat pas kwam nadat ik gestopt was.

Van agressief naar depressief, van vrolijk naar ineens erg neerslachtig. Jantje lacht, Jantje huilt verhaal om het zo ff uit te drukken.

Paar wkn geleden een paar dgn speed gehad, maar ik werdt er echt niet vrolijker van.

Geen zin om me onder de mensen te begeven, schuchter, eigenlijk exact het tegenovergestelde van hoe ik nuchter ben!!

Terug
Naar boven