- Waardering
- 5
ik had drie weken geleden weer wat x op, roze hartjes, helemaal niet zoveel (een keer of 4 een kwart pilletje, en ze zijn al niet zo groot) maar ik had het echt ****ing slecht die maandag en dinsdag. Het huilen stond me nader bij dan het lachen. Ik ben meteen weer genezen voor een tijdje (en dat tijdje is twee weken want dan is Awakenings)
Maargoed ik had die zondag al de hele trucendoos open getrokken; veel fruit gegeten, L-tryptofaan bij het leven, vitaminepillen.
Maar toch twee ****ed up dagen gehad.
Er is geen pijl op te trekken, de ene keer valt het mee, de andere keer voel je je toch ff goed verrot erna.
Ligt aan je mentale gesteldheid. Als je heel erg vrolijk bent en je gaat nemen heb je minder tot geen last van brakke dagen. Ga je ze nemen terwijl er veel stress door je kop dwaalt dan zal dat ook invloed hebben op de dagen erna meestal negatief. Dus brak.
Het zou ook nog aan de pil kunnen liggen... maar dat is moeilijk te zeggen omdat je toch nooit weet wat erin zit.
Vandaar

) een stevige speedgebruiker geweest en geloof me dat ik me na een nachtje pillen of coke minder naar de klote voel dan na een nachtje pep. Vreselijk depri werd ik er van en ook nog eens zwaar paranoia na enige tijd (lees jaren). Ik raak geen speed meer aan iig.