XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

GHB is wat dat betreft idd erg lekker, en helemaal niet schadelijk zowel fysiek als mentaal.

maar het grote probleem met G vind ik (en met mij vele anderen) dat het zo moeilijk doseren is, de grens tussen lekker spacen en out gaan is heel dun.

als ik een avondje thuis wil chillen of ergens in de buurt is G nog wel lekker, omdat het dan niet zo'n gek probleem is als ik ff out ga of sloom word, helemaal niet als ik rustig op de bank zit.

maar op een party vind ik G niet de drugs of choice.
te veel risico op out gaan, misselijk worden, sloom worden, etc.

Mja ik heb er niet zo veel ervaring mee omdat ik het maar 1 keer gecombineerd heb. Maar het viel me op dat je dan echt stukken meer G kan pakken dan dat je een G-only avond hebt. Je moet gewoon een flesje G mee nemen en dan een spuit waarmee je op de 10e mililiter af kan meten. Dan pak je gewoon lekker porties van 1 of 2 ml tot je lekker in de roes zit. Niet meteen buizen van 5 ml weg gaan tikken aan de lopende band.

Wat ik zelf echt zwaar relaxed vond was dat je op het einde van de avond, waar je normaal beetje een dip krijgt omdat het feest af is, gewoon lekker je G kan blijven nemen. Omdat je toch wel lekker slaapt op dat spul.

Ook heb je minder die vlagen dan met XTC alleen. Als XTC over de top heen is krijg je vaak een beetje van die vlagen, dus van die momenten dat je denk: huh, is het nu uitgewerkt? En dan komt het weer op, en dan zakt het weer weg. En als je G op hebt heb je dat echt stukken minder of helemaal niet. Gewoon een constante lekkere flow wazigheid. Mmmm, damn, nog 3 maanden tot nieuwjaar...

in het verleden was ik onder schooltijd niet vies van een lijntje sos op pep,,,helemaal op het gymveld:D

Eindelijk, me dip is zo goed als weg en dat werd tijd ook. Echt heel raar hoe je mental onderuit kan gaan van die zooi. Ik kan me nu amper meer indenken waarom ik me zo klote voelde, maargoed, ik ben blij dat het weg is.

XTC lijkt me iig geen goede keuze meer voor mij, ook al was het gevoel geweldig op de avond zelf! Als ik daar aan terug denk zou ik het zo weer nemen, maar die dip was gewoon te erg.

Toch vond ik het een aparte ervaring om zo'n pil te nemen en opzich zou ik nog wel eens in zijn voor een bepaalde drug. Ik heb ook eens Speed gesnoven en dat was ook leuk, maar meer niet (na wat slapenloosheid had ik daar voor de rest geen problemen mee).

Na het zien van mijn situatie: als ik toch ooit nog eens iets wil proberen op het gebied van drugs, wat zouden jullie mij dan aanraden?

Eindelijk, me dip is zo goed als weg en dat werd tijd ook. Echt heel raar hoe je mental onderuit kan gaan van die zooi. Ik kan me nu amper meer indenken waarom ik me zo klote voelde, maargoed, ik ben blij dat het weg is.

XTC lijkt me iig geen goede keuze meer voor mij, ook al was het gevoel geweldig op de avond zelf! Als ik daar aan terug denk zou ik het zo weer nemen, maar die dip was gewoon te erg.

Toch vond ik het een aparte ervaring om zo'n pil te nemen en opzich zou ik nog wel eens in zijn voor een bepaalde drug. Ik heb ook eens Speed gesnoven en dat was ook leuk, maar meer niet (na wat slapenloosheid had ik daar voor de rest geen problemen mee).

Na het zien van mijn situatie: als ik toch ooit nog eens iets wil proberen op het gebied van drugs, wat zouden jullie mij dan aanraden?

hoort erbij kerel.

ik heb ook altijd last van een depressie van +- een week met dinsdag als dieptepunt na xtc gebruik.

er zijn wel wat tricks om je kater te beperken, maar sommige mensen blijven er last van houden.

je moet je goed afvragen of de high's van een avondje x opwegen tegen de low's, ik vind van wel op z'n tijd.

maar toch vraag ik me af hoe het dal van xtc in verhouding staat met een avondje snuiven....

Als je eenmalig een toffe drugservaring wil hebben zijn paddo's ook zeker wel leuk. Das wel heavy maar wel tof.

haha nu denk je "pff die dip", volgende keer dat je die discotheek binnenstapt en je ziet dat het het er eigenlijk veel minder leuk is clean krijg je pas zin om opnieuw te nemen...

In die keren dat ik pep, coke en xtc heb gehad en een nacht doorhaalde, heb ik daarna geen last gehad van neerslachtige buien. Meer last van slaapgebrek.

In die keren dat ik pep, coke en xtc heb gehad en een nacht doorhaalde, heb ik daarna geen last gehad van neerslachtige buien. Meer last van slaapgebrek

Dat heb ik ook gehad vooral met coke kon ik zeer moeilijk in slaap vallen net als met ephedra, gek genoeg heb ik dat met speed nooit gehad, wel dat je de volgende dag helemaal kapot bent[moe] maar niet depri nee.

Ik merk wel na 3 jaar lang pillen geslikt hebben dat m'n kaken helemaal verrot zijn, ik kan geen harde broodjes meer eten worden me kaken moe van, iemand anders ook dat probleem. Is echt klote ben je halverwege aan het eten krijg je last van je kaken, heeft iemand anders dit probleem ook.

Met alcohol heb ik eigenlijk het meeste last mee. Ik kan maar 3 a hooguit 5 uurjes slapen en de volgende dag ben ik echt depri heb, echt helemaal nergens zin behalve op de bank te zitten voor de TV.

In die keren dat ik pep, coke en xtc heb gehad en een nacht doorhaalde, heb ik daarna geen last gehad van neerslachtige buien. Meer last van slaapgebrek

Dat heb ik ook gehad vooral met coke kon ik zeer moeilijk in slaap vallen net als met ephedra, gek genoeg heb ik dat met speed nooit gehad, wel dat je de volgende dag helemaal kapot bent[moe] maar niet depri nee.

Ik merk wel na 3 jaar lang pillen geslikt hebben dat m'n kaken helemaal verrot zijn, ik kan geen harde broodjes meer eten worden me kaken moe van, iemand anders ook dat probleem. Is echt klote ben je halverwege aan het eten krijg je last van je kaken, heeft iemand anders dit probleem ook.

Met alcohol heb ik eigenlijk het meeste last mee. Ik kan maar 3 a hooguit 5 uurjes slapen en de volgende dag ben ik echt depri heb, echt helemaal nergens zin behalve op de bank te zitten voor de TV.

:eek: 3jaar lang pillen geslikt??? In die 3 jaar iedere week dan. Je bent wel een zware gebruiker geweest;) . Dat korte termijn geheugen zul je ook wel nooit terug krijgen zeker:rolleyes: .

Ik ben met name dankzij 2-3jr speedgebruik , een aantal jaren echt geestelijk labiel geweest. Vreemde is dat dat pas kwam nadat ik gestopt was.

Van agressief naar depressief, van vrolijk naar ineens erg neerslachtig. Jantje lacht, Jantje huilt verhaal om het zo ff uit te drukken.

Paar wkn geleden een paar dgn speed gehad, maar ik werdt er echt niet vrolijker van.

Geen zin om me onder de mensen te begeven, schuchter, eigenlijk exact het tegenovergestelde van hoe ik nuchter ben!!

Als ik gestopt was met pillen heb ik de maanden erna ook last gehad van aggressieve gevoelens die ik niet echt kon plaatsen (wss wel niet zo erg als jij hebt gehad). Het voelde aan als een soort drang die ik had in mij, een soort gevoel die soms opkwam waarbij ik alles en iedereen haatte.. Nu heb ik dat gevoel zo goed als niet meer.

3jaar lang pillen geslikt In die 3 jaar iedere week dan. Je bent wel een zware gebruiker geweest . Dat korte termijn geheugen zul je ook wel nooit terug krijgen zeker

Wat denk je zelf tuurlijk niet ongeveer 1,5 keer per 2 maand het laatste jaar denk ik in 2002 6 pillen dus het valt mee.

Wat denk je zelf tuurlijk niet ongeveer 1,5 keer per 2 maand het laatste jaar denk ik in 2002 6 pillen dus het valt mee.

Dan vind ik het toch raar dat met jouw gebruik je hele kaken verrot zijn?? :rolleyes: Want zoveel heb je helemaal niet gehad als ik jou moet geloven;)

Klopt maar het is ook alleen als ik een hard broodje eet, verder heb ik er geen last van.

ik zal nooit maar ook egt NOOOIT drugs aanrakan!! en nee dat heb ik dus ook nog nooit gedaan!!! t*ring zooi is het

Als je het nooit aangeraakt hebt kan je daar ook niet over oordelen. Je hebt zeker ook nooit gedronken dan? Alcohol is ook een drug namelijk.

Terug
Naar boven