- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
GHB is wat dat betreft idd erg lekker, en helemaal niet schadelijk zowel fysiek als mentaal.
maar het grote probleem met G vind ik (en met mij vele anderen) dat het zo moeilijk doseren is, de grens tussen lekker spacen en out gaan is heel dun.
als ik een avondje thuis wil chillen of ergens in de buurt is G nog wel lekker, omdat het dan niet zo'n gek probleem is als ik ff out ga of sloom word, helemaal niet als ik rustig op de bank zit.
maar op een party vind ik G niet de drugs of choice.
te veel risico op out gaan, misselijk worden, sloom worden, etc.
Mja ik heb er niet zo veel ervaring mee omdat ik het maar 1 keer gecombineerd heb. Maar het viel me op dat je dan echt stukken meer G kan pakken dan dat je een G-only avond hebt. Je moet gewoon een flesje G mee nemen en dan een spuit waarmee je op de 10e mililiter af kan meten. Dan pak je gewoon lekker porties van 1 of 2 ml tot je lekker in de roes zit. Niet meteen buizen van 5 ml weg gaan tikken aan de lopende band.
Wat ik zelf echt zwaar relaxed vond was dat je op het einde van de avond, waar je normaal beetje een dip krijgt omdat het feest af is, gewoon lekker je G kan blijven nemen. Omdat je toch wel lekker slaapt op dat spul.
Ook heb je minder die vlagen dan met XTC alleen. Als XTC over de top heen is krijg je vaak een beetje van die vlagen, dus van die momenten dat je denk: huh, is het nu uitgewerkt? En dan komt het weer op, en dan zakt het weer weg. En als je G op hebt heb je dat echt stukken minder of helemaal niet. Gewoon een constante lekkere flow wazigheid. Mmmm, damn, nog 3 maanden tot nieuwjaar...

3jaar lang pillen geslikt
In die 3 jaar iedere week dan. Je bent wel een zware gebruiker geweest
. Dat korte termijn geheugen zul je ook wel nooit terug krijgen zeker
.