XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Als je het nooit aangeraakt hebt kan je daar ook niet over oordelen. Je hebt zeker ook nooit gedronken dan? Alcohol is ook een drug namelijk.

True, maar gewoon maatschappelijk geaccepteerd!

Als iemand anders softdrugs gaat gebruiken word die wel scheef bekeken terwijl alcohol imo ook gewoon een "softdrug" is.

Harddrugs is een ander verhaal maar ik heb al van zowel alcohol & harddrugs mensen KO zien gaan :rolleyes:

Je kan het natuurlijk ook anders bekijken wat is er erger? Iemand die om de 2-3 weken xtc neemt of iemand die dagelijks aan de toog hangt...

Af en toe eens trippen op acid is wel lachen en bij tijd en wijle een pilletje. Alleen heb je met lsd de volgende dag vrijwel nergens last van.

Na n pil voel je je de volgende dag toch een stuk leger, ook al heb je wel geslapen.

True, maar gewoon maatschappelijk geaccepteerd!

Als iemand anders softdrugs gaat gebruiken word die wel scheef bekeken terwijl alcohol imo ook gewoon een "softdrug" is.

Harddrugs is een ander verhaal maar ik heb al van zowel alcohol & harddrugs mensen KO zien gaan :rolleyes:

Hier sla je toch echt de plank mis! Alcohol is namelijk een harddrug!
Overigens meteen de ergste, want er zijn meer drankverslaafden dan drugsverslaafden in Nederland.

Iedereen zal mss zeggen dat ik zaag en dergelijke, maja :who: ,ik alvast niet haha :D .
Ik neem nooit en zal nooit eens een pilletje of iets in die aard nemen,ik ben er gewoon radicaal tegen...
Maja iedereen doet zijn goesting he.
:woot:

Iedereen zal mss zeggen dat ik zaag en dergelijke, maja :who: ,ik alvast niet haha :D .
Ik neem nooit en zal nooit eens een pilletje of iets in die aard nemen,ik ben er gewoon radicaal tegen...
Maja iedereen doet zijn goesting he.
:woot:

Ik was er eerst ook op tegen... tot ik mijn eerste pilletje nam :D Toen dacht ik woei ik leef maar 1 x en ik moet zeggen ik heb geen spijt ;)

Geniet maar gebruik met mate.

Wat mdma op een stampfauf, paar keer per jaar.

Helemaal los, een heerlijk gevoel en ik haal het probleemloos het einde.

elk weekend helemaal van de atlas:cool:

Ik was er eerst ook op tegen... tot ik mijn eerste pilletje nam :D Toen dacht ik woei ik leef maar 1 x en ik moet zeggen ik heb geen spijt ;)

Geniet maar gebruik met mate.

Hehe ja ik kan je wel begrijpen zenne, maar ik zen er niet voor te vinden :p

Nope...ik niet! Alleen multi's :P:D

multivitamines? :P

Ik merk wel na 3 jaar lang pillen geslikt hebben dat m'n kaken helemaal verrot zijn, ik kan geen harde broodjes meer eten worden me kaken moe van, iemand anders ook dat probleem. Is echt klote ben je halverwege aan het eten krijg je last van je kaken, heeft iemand anders dit probleem ook.

:roflol:

wat jij in een jaar slikte, slikte ik op 1 avond..

wat jij in die 3 jaar slikte, slikte ik in een weekend..

(welliswaar mn ergste weekend wat ik heb gehad)

maar als je zegt dat je 3 jaar lang pillen hebt gebruikt, dan denk ik aan minimaal 3 keer per maand..

ik heb geen last van mn kaken, terwijl ik op mn 15/16e elk weekend pillen gebruikte.. en op mn 18/19e ook elk weekend pillen gebruikte..

ik denk dus dat het van persoon tot persoon verschillend is..

Terug
Naar boven