MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:roflol:

wat jij in een jaar slikte, slikte ik op 1 avond..

wat jij in die 3 jaar slikte, slikte ik in een weekend..

(welliswaar mn ergste weekend wat ik heb gehad)

maar als je zegt dat je 3 jaar lang pillen hebt gebruikt, dan denk ik aan minimaal 3 keer per maand..

ik heb geen last van mn kaken, terwijl ik op mn 15/16e elk weekend pillen gebruikte.. en op mn 18/19e ook elk weekend pillen gebruikte..

ik denk dus dat het van persoon tot persoon verschillend is..

Had ik ook zo begrepen.

Die afkick van speed was redelijk zwaar en ik ben het allemaal een beetje beu eigenlijk. Ik ben blij dat ik alles eens voldoende heb uitgeprobeerd, maar nu is het tijd om ermee te kappen. Een echte toevoeging in mijn leven is het niet meer vind ik. Mijn alcoholgebruik zal ik ook sterk verminderen.

corleoné kapt er ook mee idd;) . Samen staan we sterk om er af te blijven:o

Ik rook niet,blow niet en harddrugs ook niet.Drink wel af en toe teveel,maarja ik ben nog in mijn jeugdjaren en dan mag dat:p

ben weer drie weken vrijgezel dus nu weer elke wekend bijna laats had ik er tien op is ook niet goed

rat dat kan niet goed zijn voor je opbouw lijkt me of merk je dat niet ?

Ik snuif alleen maar heroine :cool:

:roflol:

wat jij in een jaar slikte, slikte ik op 1 avond..

wat jij in die 3 jaar slikte, slikte ik in een weekend..

(welliswaar mn ergste weekend wat ik heb gehad)

maar als je zegt dat je 3 jaar lang pillen hebt gebruikt, dan denk ik aan minimaal 3 keer per maand..

ik heb geen last van mn kaken, terwijl ik op mn 15/16e elk weekend pillen gebruikte.. en op mn 18/19e ook elk weekend pillen gebruikte..

ik denk dus dat het van persoon tot persoon verschillend is..

Ik heb ook geen last van mijn kaken gehad mijn kaken zijn er juist door ontwikkeld.Elke week meer massa en definitie!:)

Ik doe daar niet aan voor mij alleen maar wat bier!

eens moet de eerste keer zijn!

jezus, loopt dit topic nog steeds!!:eek:

mijn drugs gebruik is sterk verminderd. Eerst van bijna elke weekend naar nu misschien 1 keer in de 1,5 maand en dan maken we het ook niet te gek. gewoon 1 pilletjes ofzo of een halfje coke.

Ligt ook aan het feit dat ik vaak in het buitenland ben en hier niet veel uit ga (en ook niet veel voorhande is). Ook in Nederland ga ik minder uit en ga ik minder feestjes af en dit scheelt ERG veel.

Ook drink ik veel minder. Na 3 biertjes voel ik me al lichtelijk draaierig :p

Blowen deden we zowiezo al niet, want daar wordt ik echt kotsmisselijk van. Roken ook nauwelijks, alleen als ik een paar biertjes op heb. (oude gewoonte)

Maar geen probleem natuurlijk. Het is alleen maar gezonder.

wat een drugs-liefhebbers hiero:D

rendieren

Binnenkort nog eens paar pillen binnen slaan denk ik :D.

Terug
Naar boven