- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Binnenkort nog eens paar pillen binnen slaan denk ik.
ik wist het!!!
Manny Ribera=Corléone!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort nog eens paar pillen binnen slaan denk ik.

dealen klinkt 'groot' maar eigenlijk is het gewoon een gast waar je die pillen haalt en per pil 2euro winst.. loop je in discotheek, btje aan duistere typetjes vragen en je hebt misschien zelfs winst15 jaar, beetje dealen... Was toen voor mij nogal een ver van mn bed show.
Nou ja, ik kom ook uit een boerengat![]()

dealen klinkt 'groot' maar eigenlijk is het gewoon een gast waar je die pillen haalt en per pil 2euro winst.. loop je in discotheek, btje aan duistere typetjes vragen en je hebt misschien zelfs winst![]()
Hier inn omgeving Sint-Niklaas (tegen antwerpen) stikt het van de labos, per 1000 betaal je iets van een 500€, DAN maak je winst.
Idd, in dat geval een gat in de markt. Maar niet alleen in de prijzen maken ze grote winst ook in de hoeveelheid. één gram C is bijna altijd gelijk aan 0,7, 0,8, je zal nooit een volle gram krijgen. En dan heb ik het nog niet over wat ze bij de C draaien, waspoeder, versneden glas waardoor je neus opengaat en je zou denken wauw dit is straf spul, een echte business is het. Speed hetzelfde verhaal daar draaien ze nog eens rattenspul in ook. Soms maar best dat je niet weet wat je binnen hebt.
Idd, in dat geval een gat in de markt. Maar niet alleen in de prijzen maken ze grote winst ook in de hoeveelheid. één gram C is bijna altijd gelijk aan 0,7, 0,8, je zal nooit een volle gram krijgen. En dan heb ik het nog niet over wat ze bij de C draaien, waspoeder, versneden glas waardoor je neus opengaat en je zou denken wauw dit is straf spul, een echte business is het. Speed hetzelfde verhaal daar draaien ze nog eens rattenspul in ook. Soms maar best dat je niet weet wat je binnen hebt.
ik weet niet vanwaar jij je spulle haalt, maar ik kom toch zo dingen niet tegen hoor (vroeger altans)
.Da zijn toch al junk-toestanden, meestal word het versneden met Manitol, een soort baby-laxeermiddel. Dat verschil zie je echt bijna niet en het is onschadelijk.
Voelen doe je het wel (op de pot), en ik moet sowieso al dikwijls schijten van al die dope-toestanden.