- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteravond weer een keer los gegaan. Awakenings in de gas-fabriek A'dam. Het was weer vet als altijd, en damn wat is de xtc - ghb combinatie toch lekker. Eerst een paar goede pillen en dan wat buizen ghb en dan lekker rond slenteren. Heerlijk!!!
Toch maar wat buisjes in je aars gestoken? 
Hoe heb je nou die shit nog binnengesmokkeld?Toch maar wat buisjes in je aars gestoken?
![]()
Hoe heb je nou die shit nog binnengesmokkeld?Toch maar wat buisjes in je aars gestoken?
![]()

.Ik had een mooi pakketje. Een potje met 35 ml ghb onder mijn zak, een injectie spuitje er bij en wat pilletjes. Flinke bobbel in mijn broek![]()

markyben benieuwd wie van de dbb'ers zich met oud en nieuw blauw snuift en zich 3 planeten verder slikt![]()

Ik had een mooi pakketje. Een potje met 35 ml ghb onder mijn zak, een injectie spuitje er bij en wat pilletjes. Flinke bobbel in mijn broek![]()

Gisteren had ik er 1 met davidster, nog nooit eerder gezien, trip viel wel mee.
Nog iemand ervaringen ermee?

Ik had een mooi pakketje. Een potje met 35 ml ghb onder mijn zak, een injectie spuitje er bij en wat pilletjes. Flinke bobbel in mijn broek![]()