MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik had een mooi pakketje. Een potje met 35 ml ghb onder mijn zak, een injectie spuitje er bij en wat pilletjes. Flinke bobbel in mijn broek :)
GHB spuit je dat dan????????? daar is het tog veelste dik voor of verdun je dat eerst ik slikte het gewoon of in je drinken maar spuiten :eek:

Whaha idd om af te meten. Anyways, ghb is echt de shit, ik denk niet dat ik nog snel ooit pillen zal eten zonder het te combineren met ghb. En als je er dan nog wat lachgas bij neemt kan het feest helemaal niet meer op haha.

oke vroeger had je van die buisjes en dat was genoeg om net niet in slaap te vallen maar lkkr te spacen

oke vroeger had je van die buisjes en dat was genoeg om net niet in slaap te vallen maar lkkr te spacen

Mja doseren is gewoon altijd anders. Ligt aan de sterkte van de ghb en je eigen situatie (hoeveel heb je gegeten en hoe lang geleden, heb je al andere dope op, hoe vaak gebruik je het). Na wat vaker ghb gebruik kun je meer hebben en zal je dus ook meer nodig hebben om het gewenste effect te krijgen.

Mja doseren is gewoon altijd anders. Ligt aan de sterkte van de ghb en je eigen situatie (hoeveel heb je gegeten en hoe lang geleden, heb je al andere dope op, hoe vaak gebruik je het). Na wat vaker ghb gebruik kun je meer hebben en zal je dus ook meer nodig hebben om het gewenste effect te krijgen.

maar dat weet je tog nooit zeker hoe je er op reageer dan neem je tog een half buisje maar ik had meestal wel aan 2 buisjes genoeg andrs viel ik zowat in slaap en dat moet je nou net niet hebben met die zooi anders kan je wel eens wakker worden met pijn in je kont :D

maar dat weet je tog nooit zeker hoe je er op reageer dan neem je tog een half buisje maar ik had meestal wel aan 2 buisjes genoeg andrs viel ik zowat in slaap en dat moet je nou net niet hebben met die zooi anders kan je wel eens wakker worden met pijn in je kont :D

Nou ja, ik weet goed van mezelf wat ik kan hebben op nuchtere maag. Als je op een party bent neem je gewoon wat je weet wat je kan hebben (dat is met xtc op toch al snel 15 a 20% meer). Als dat niet genoeg is kun je na een half uur nog eens 1 of 2 ml bijnemen (als je spuitje hebt kun je perfect afmeten). Je voelt het zelf wel aan wat je kan hebben. En je gaat echt niet zo snel plat met ghb als veel mensen doen geloven. Tja je moet gewoon niet je zooi van een wild vreemde halen en dan beetje op gevoel naar binnen werken. Meten = weten en je moet ook weten waar je mee bezig bent en dan is het imo de ideale drug.

Doe al meer dan een maand elke avond G voor het slapen, zwaar relax spul. Nog nooit fout gedoseerd. Weleens teveel genomen, maar toen ben ik gewoon gaan liggen en werd de volgende ochtend wakker.

Ik moet zeggen dat ik me sinds meer dan een jaar toeleg op middelen die niet catabool werken, Paddo's, Acid, Ketamine, Mescaline en G. Af en toe wat pure wiet.

Alcohol, Speed, Coke en XTC vernken je fysiek toch wel in rap tempo.

Achja...zolang je niet elke week strak staat van de pillen, mdma of coke is het niet zon probleem. Af en toe (bv 1x per maand) beetje feesten moet kunnen toch? Ik zelf gebruik dan alleen maar coke...pillen enzo vind ik maar rotte zooi. Daar kan je niet eens fatsoenlijk mee uitgaan of iedereen ligt al te vragen wat heb jij gehad??
GHB heb ik nog nooit gehad...waarom weet ik zelf eigenlijk niet??? Bb'ers gebruiken het ook vaak omdat het de afgifte van ...(?) verhoogt toch?

Whaha idd om af te meten. Anyways, ghb is echt de shit, ik denk niet dat ik nog snel ooit pillen zal eten zonder het te combineren met ghb. En als je er dan nog wat lachgas bij neemt kan het feest helemaal niet meer op haha.

die combi is ****ing t*ring geil........:D :D

Haha, waarom? Het ontrekt enkel wat B12 waardoor je iets minder vasculair wordt. Voor de rest is een lege maag vereist, maar heb daar zelf geen last van. Het is een psychedelisch dissociatief met een dempende werking.

Heb deze drug iets van 15 tot 20 keer gebruikt in een vrij korte tijd. Van 20 mg tot 200 mg, K-holing dus. Het enige wat ik kan bedenken, is dat er een interactie met je maaginhoud plaatsvind.

Ben benieuwd met welke argumenten je komt wat betreft catabole werking. ;)

P.S, ik heb het hier over onversneden Keta uiteraard, versnijdingsmiddelen kunnen evt. wèl catabool zijn.

nou ja. kan geen onderzoek ff te voorschijn toveren maar ketamine is een no go voor mij. mss eens een uitzondering maken.
als je t*ring hard en ook nog eens t*ring vaag bent dan kan t niet anders dan slecht zijn...maar goed....mss maar eens tijd voor een zelfmedicatie.;)
wat is dat k-holing? en is 200mg niet een beetje veel van t goede?
hoor altijd mensen maar enkele puntjes nemen. weet ik niet wat voor een sleutel jij hebt maar 200mg past niet op mijn sleutel ben ik bang ;)

gatver wil dringend ghb is proberen, maar het is zo moeilijk om er in belgie aan te geraken... vrienden hier die dicht bij de grens wonen? pm me :)

nou ja. kan geen onderzoek ff te voorschijn toveren maar ketamine is een no go voor mij. mss eens een uitzondering maken.
als je t*ring hard en ook nog eens t*ring vaag bent dan kan t niet anders dan slecht zijn...maar goed....mss maar eens tijd voor een zelfmedicatie.;)
wat is dat k-holing? en is 200mg niet een beetje veel van t goede?
hoor altijd mensen maar enkele puntjes nemen. weet ik niet wat voor een sleutel jij hebt maar 200mg past niet op mijn sleutel ben ik bang ;)

See? ;) De middelen waar je echt het vaagst van wordt werken voornamelijk geestelijk.

Bumpen met puntjes op feesten is om de dosis lag te houden zodat het als party drug kan worden gebruikt. Dan geeft 't een droomachtig en wazig gevoel. Lopen en bewegen voelt heel vreemd aan.

Hoog je de dosis op, dan treed er langzaam dissociatie op, langzaam treed je uit je lichaam en dat begint met je ledenmaten niet meer kunnen vinden of niet snappen dat lichaamsdelen aan jezelf vastzitten.

Een lichte dosis geeft een trippy vaag gevoel. Een volledige dosis Ketamine, 200 mg via de neusroute in een korte tijd geeft volledige uittreding van je lichaam en is in geen enkel opzicht te vergelijken met lagere dosissen.
Al je zintuigelijke waarneming is opgelost todat er iets heel kleins van je overblijft, vlak voordat ook dat oplost denk je dat je zal sterven... even een vlaag van angst, alsof je een fatale dosis hebt genomen.

Alleen nog een zwart gat waarin een lichtpuntje een tunnel vormt (de K-hole), daar wordt je in opgezogen en logischerwijs probeer je je te verzetten, dan kom je ergens waar alleen je eigen data nog is, en kun je overal zijn waar je wilt...

Dit is totaal iets anders dan puntjes op een feest, maar een hele vette en leerzame ervaring. Thuis op een warm comfortabel bed waar je languit kunt liggen.

Als je weer wakker wordt, na een uurtje, heb je iets buitengewoons meegemaakt, heel even ben je een volwassen mensen zonder inhoud, net als een baby die nog niets heeft meegemaakt, kort daarna ben je weer compleet nuchter en ben je onder de indruk van wat je hebt meegemaakt.

Terug
Naar boven