- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GHB spuit je dat danIk had een mooi pakketje. Een potje met 35 ml ghb onder mijn zak, een injectie spuitje er bij en wat pilletjes. Flinke bobbel in mijn broek![]()

daar is het tog veelste dik voor of verdun je dat eerst ik slikte het gewoon of in je drinken maar spuiten 
GHB spuit je dat dandaar is het tog veelste dik voor of verdun je dat eerst ik slikte het gewoon of in je drinken maar spuiten
![]()

GHB spuit je dat dandaar is het tog veelste dik voor of verdun je dat eerst ik slikte het gewoon of in je drinken maar spuiten
![]()
ach toen ik die zooi gebruikte zat jij nog in je broek te poepen
oke vroeger had je van die buisjes en dat was genoeg om net niet in slaap te vallen maar lkkr te spacen
Mja doseren is gewoon altijd anders. Ligt aan de sterkte van de ghb en je eigen situatie (hoeveel heb je gegeten en hoe lang geleden, heb je al andere dope op, hoe vaak gebruik je het). Na wat vaker ghb gebruik kun je meer hebben en zal je dus ook meer nodig hebben om het gewenste effect te krijgen.

ach toen ik die zooi gebruikte zat jij nog in je broek te poepen
3-Berguh Hooligans!
no offence maar ghb injecteren is zeker grappig.
allhoewel, hier op dbb weet je het nooit natuurlijk

maar dat weet je tog nooit zeker hoe je er op reageer dan neem je tog een half buisje maar ik had meestal wel aan 2 buisjes genoeg andrs viel ik zowat in slaap en dat moet je nou net niet hebben met die zooi anders kan je wel eens wakker worden met pijn in je kont![]()
Bb'ers gebruiken het ook vaak omdat het de afgifte van ...(?) verhoogt toch?Whaha idd om af te meten. Anyways, ghb is echt de shit, ik denk niet dat ik nog snel ooit pillen zal eten zonder het te combineren met ghb. En als je er dan nog wat lachgas bij neemt kan het feest helemaal niet meer op haha.

Ik moet zeggen dat ik me sinds meer dan een jaar toeleg op middelen die niet catabool werken, Ketamine, .

nou ja. kan geen onderzoek ff te voorschijn toveren maar ketamine is een no go voor mij. mss eens een uitzondering maken.
als je t*ring hard en ook nog eens t*ring vaag bent dan kan t niet anders dan slecht zijn...maar goed....mss maar eens tijd voor een zelfmedicatie.
wat is dat k-holing? en is 200mg niet een beetje veel van t goede?
hoor altijd mensen maar enkele puntjes nemen. weet ik niet wat voor een sleutel jij hebt maar 200mg past niet op mijn sleutel ben ik bang![]()
De middelen waar je echt het vaagst van wordt werken voornamelijk geestelijk.