MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Wat ik me afvraag, heeft iemand weleens lidocaïne (in poedervorm uiteraard ;) ) in zijn bezit gehad?

ik ben daar wel geïntersseerd naar.

vage shit die special K

Van het weekend, Gtje met ex. ff wachten...... en hopsekee... Vervolgens heb ik haar heerlijk de hele avond door gedekt.

@buffster
volledig gelijk eigenlijk:)

Iemand dit al eens geprobeerd?

Als het klopt wat ze beweren, wondermiddel :D.

Explore

Gemaakt uit de meest krachtige kruiden, eXplore II is een geschikte en een 100% natuurlijke vervanger voor 'echte' XTC. Dankzij de strikte samenstelling is elke dosis eXplore II hetzelfde en kun je ervan uitgaan dat het puur is en dat het effect zal hebben. eXplore II garandeert een veilig maar effectieve golf van energie die voor 7 uur aangehouden kan worden. Geen kater of andere bijwerkingen de volgende dag. Geniet van je nacht hoe lang die ook duurt.

@ Manny maatje van mij heeft het eens geprobeerd. Afrader! Hij voelde zich opgejaagd , en kreeg ook last van hartkloppingen kan je beter niet doen dus.

Nu we toch bezig zijn :D......... Wie heeft dit weleens geprobeerd:

Kratom leaves Thai - Azarius

ik hou het tegenwoordig alleen maar bij mijn multi-vitamine pil!

;)

en vette diarree en moeten spouwen zeker? :D

:D alleen hardcore bb kunnen tegen vette diarree en spouwen (thx) haha :D
mss wel een ideetje als je snel wil vermageren?
=> :burger: :brew: :kots:
:roflol: :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
gatver wil dringend ghb is proberen, maar het is zo moeilijk om er in belgie aan te geraken... vrienden hier die dicht bij de grens wonen? pm me :)

Dude liquid/vloeibare = ghb en da's echt niet moeilijk te vinden. Hier in zottegem is 50% van de drugs verkocht in het uitgangsleven ghb.

See? ;) De middelen waar je echt het vaagst van wordt werken voornamelijk geestelijk.

Bumpen met puntjes op feesten is om de dosis lag te houden zodat het als party drug kan worden gebruikt. Dan geeft 't een droomachtig en wazig gevoel. Lopen en bewegen voelt heel vreemd aan.

Hoog je de dosis op, dan treed er langzaam dissociatie op, langzaam treed je uit je lichaam en dat begint met je ledenmaten niet meer kunnen vinden of niet snappen dat lichaamsdelen aan jezelf vastzitten.

Een lichte dosis geeft een trippy vaag gevoel. Een volledige dosis Ketamine, 200 mg via de neusroute in een korte tijd geeft volledige uittreding van je lichaam en is in geen enkel opzicht te vergelijken met lagere dosissen.
Al je zintuigelijke waarneming is opgelost todat er iets heel kleins van je overblijft, vlak voordat ook dat oplost denk je dat je zal sterven... even een vlaag van angst, alsof je een fatale dosis hebt genomen.

Alleen nog een zwart gat waarin een lichtpuntje een tunnel vormt (de K-hole), daar wordt je in opgezogen en logischerwijs probeer je je te verzetten, dan kom je ergens waar alleen je eigen data nog is, en kun je overal zijn waar je wilt...

Dit is totaal iets anders dan puntjes op een feest, maar een hele vette en leerzame ervaring. Thuis op een warm comfortabel bed waar je languit kunt liggen.

Als je weer wakker wordt, na een uurtje, heb je iets buitengewoons meegemaakt, heel even ben je een volwassen mensen zonder inhoud, net als een baby die nog niets heeft meegemaakt, kort daarna ben je weer compleet nuchter en ben je onder de indruk van wat je hebt meegemaakt.

klinkt goed :D

heb het een aantal keer geprobeerd maar het is die enkele keer bij een puntje of 2 gebleven.

1ste keer was na Mysteryland 2 of 3 jaar terug. Natuurlijk nog na-wazig van de xtc en dan de Special K in combo met poppers ???

Ik zat in de auto en een maat van me stap zijn hoofd door het opstaande raam. Zijn hoofd leek helemaal te vervormen en ik moest steeds lachen maar van de andere kant vond ik het eng en riep ik lachend/licht bangetjes dat ie op moest zouten.

rare ervaring was dat, maar wel lachen :D

daarna nog op 2 verschillende moment 1 puntje genomen maar merkte er toen vrij weinig van. Beetje draaierig misschien.

'kga binnenkort het chemische DMT roken, hoor daar echt bizarre verhalen over, levensveranderd ja. Contact met wezens en werelden bestaande uit glazen bollen.

Wow da's ook echt bruut :cool:

Heb weleens de kans gehad om het te doen maar zat destijds niet erg goed in mijn vel! Daarna heb ik er eigenlijk nog maar moeilijk aan kunnen komen :( Vrienden van mij hebben contact gehad met allerlei wezens en verschillende dimensies doorkruist etc .......... Ben er nog jaloers op.

Maak je een verslagje want ben erg benieuwd hoe het is geweest.

Zelf ga ik eind april weer eens deelnemen aan een ayahuasca ritueel met een sjamaan uit Zuid-Amerika zal het hier posten :)

Wow da's ook echt bruut :cool:

Heb weleens de kans gehad om het te doen maar zat destijds niet erg goed in mijn vel! Daarna heb ik er eigenlijk nog maar moeilijk aan kunnen komen :( Vrienden van mij hebben contact gehad met allerlei wezens en verschillende dimensies doorkruist etc .......... Ben er nog jaloers op.

Maak je een verslagje want ben erg benieuwd hoe het is geweest.

Zelf ga ik eind april weer eens deelnemen aan een ayahuasca ritueel met een sjamaan uit Zuid-Amerika zal het hier posten :)

damn, wou dat ik erbij kon zijn

Terug
Naar boven