- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me afvraag, heeft iemand weleens lidocaïne (in poedervorm uiteraard) in zijn bezit gehad?
ik ben daar wel geïntersseerd naar.
.
......... Wie heeft dit weleens geprobeerd:
Karma voor het gebruiken van het woord spouwen

gatver wil dringend ghb is proberen, maar het is zo moeilijk om er in belgie aan te geraken... vrienden hier die dicht bij de grens wonen? pm me![]()
En mocht je echt aan een verzetje toe zijn Manny is dit een aanrader!
Ayahuasca Pakket 1 - Azarius
Levensveranderende ervaring![]()
See?De middelen waar je echt het vaagst van wordt werken voornamelijk geestelijk.
Bumpen met puntjes op feesten is om de dosis lag te houden zodat het als party drug kan worden gebruikt. Dan geeft 't een droomachtig en wazig gevoel. Lopen en bewegen voelt heel vreemd aan.
Hoog je de dosis op, dan treed er langzaam dissociatie op, langzaam treed je uit je lichaam en dat begint met je ledenmaten niet meer kunnen vinden of niet snappen dat lichaamsdelen aan jezelf vastzitten.
Een lichte dosis geeft een trippy vaag gevoel. Een volledige dosis Ketamine, 200 mg via de neusroute in een korte tijd geeft volledige uittreding van je lichaam en is in geen enkel opzicht te vergelijken met lagere dosissen.
Al je zintuigelijke waarneming is opgelost todat er iets heel kleins van je overblijft, vlak voordat ook dat oplost denk je dat je zal sterven... even een vlaag van angst, alsof je een fatale dosis hebt genomen.
Alleen nog een zwart gat waarin een lichtpuntje een tunnel vormt (de K-hole), daar wordt je in opgezogen en logischerwijs probeer je je te verzetten, dan kom je ergens waar alleen je eigen data nog is, en kun je overal zijn waar je wilt...
Dit is totaal iets anders dan puntjes op een feest, maar een hele vette en leerzame ervaring. Thuis op een warm comfortabel bed waar je languit kunt liggen.
Als je weer wakker wordt, na een uurtje, heb je iets buitengewoons meegemaakt, heel even ben je een volwassen mensen zonder inhoud, net als een baby die nog niets heeft meegemaakt, kort daarna ben je weer compleet nuchter en ben je onder de indruk van wat je hebt meegemaakt.

'kga binnenkort het chemische DMT roken, hoor daar echt bizarre verhalen over, levensveranderd ja. Contact met wezens en werelden bestaande uit glazen bollen.
Vrienden van mij hebben contact gehad met allerlei wezens en verschillende dimensies doorkruist etc .......... Ben er nog jaloers op.
Wow da's ook echt bruut![]()
Heb weleens de kans gehad om het te doen maar zat destijds niet erg goed in mijn vel! Daarna heb ik er eigenlijk nog maar moeilijk aan kunnen komenVrienden van mij hebben contact gehad met allerlei wezens en verschillende dimensies doorkruist etc .......... Ben er nog jaloers op.
Maak je een verslagje want ben erg benieuwd hoe het is geweest.
Zelf ga ik eind april weer eens deelnemen aan een ayahuasca ritueel met een sjamaan uit Zuid-Amerika zal het hier posten![]()
Kijk eens op deze site. Onderaan staat een e-mail adres je zou kunnen mailen of zulke rituelen ook in belgie plaatsvinden.
The Awakening