XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Meeh , de coke kan je leven toch ff naar de kloten helpen als je 16-17 bent en ff verslaafd bent geraakt :( zo'n jeugdinstellingen zijn niet echt een pretje ...

Maaarr ben 3 weken clean en zo zeggen van heel af een lijntje doen in de toekomst zou dom zijn wnt dan ben'k weer vertrokken

Tch ben'k trots op mezelf :P :P

Waaw, en dat voor je derde post

Gebruikte 4/5 keer per week coke(roken en snuiven) bijna 2 jaar lang.
Wou al heel lang weer trainen(heb altijd gesport) maar door de drugs was ik te brak en lui geworden
heb 2 maand terug de knop in me kop kunnen omzetten(en die van 3 vrienden van me) en train nu 4x per week en 1x per week muay thai dr bij.
Dit werkt zeer goed voor ons en voel me al veel ''wakkerder'' en heb niks meer nodig.
Niet liegen alleen me bier dan:D hier stop ik niet mee want heb er en gain van 7 kilo in een jaar mee gehaald;)
en nu ik bulk gaat het nog harder:rocker:
van 60 kilo 2 jaar terug nu 70(was 73 maar door griep 3 kilo kwijt)
Trainen en gebruiken gaan dan ook niet samen IMO

Laatst bewerkt:
Gebruikte 4/5 keer per week coke(roken en snuiven) bijna 2 jaar lang.
Wou al heel lang weer trainen(heb altijd gesport) maar door de drugs was ik te brak en lui geworden
heb 2 maand terug de knop in me kop kunnen omzetten(en die van 3 vrienden van me) en train nu 4x per week en 1x per week muay thai dr bij.
Dit werkt zeer goed voor ons en voel me al veel ''wakkerder'' en heb niks meer nodig.
Niet liegen alleen me bier dan:D hier stop ik niet mee want heb er en gain van 7 kilo in een jaar mee gehaald;)
en nu ik bulk gaat het nog harder:rocker:
van 60 kilo 2 jaar terug nu 70(was 73 maar door griep 3 kilo kwijt)
Trainen en gebruiken gaan dan ook niet samen IMO

GHB rulez, de rest is rommel

Ik ben jaren gestopt geweest met drugs, maar ben er recent terug mee begonnen. Vond dat het leven te saai werd zonder en heb bewust gekozen voor een leven als junk. Dan leef ik maar korter....

Ik heb een aantal vraagjes. Rijdt er een trein van belgie naar nederland na 23.00 u ? En kan er iemand adresjes geven van smartshops in nederland ?

Bump.

Heeft er iemand enig idee hoe dat je de kwaliteit van Coke teweten komt ?

ik zie bodybuilding als een topsport, en dan kunnen dergelijke dingen niet!

vroeger heb ik ales wel is gebruikt ben zo een 5 jaar geleden gestopt, mis het niet
toen gezond beginnen leven
fietsen, fitniss, boksen, body building

Geen coke

*kick*

Even een vraag; gebruik van MDMA en veel bier drinken tezamen, gaat dat samen?

Hieronder even wat meer informatie over mezelf en de situatie, indien iemand daar interesse voor heeft! ;)

---

Ik ben van plan om dit weekend MDMA te nemen. Als ik MDMA ga nemen, zal dat de eerste keer voor mij zijn. Echt veel drugs ervaring heb ik echter nog niet: 2 joints, 1x speed en 1x coke, in me hele leven. Ik heb voldoende informatie gevonden over MDMA en ben wel geinteresseerd om 't zelf een keertje te gaan proberen. Vaak is het met drugs zo, dat je het beter niet kunt combineren met alcohol. Ook heb ik gelezen dat dit met MDMA toch wel af te raden is. Waarom dan deze vraag? Omdat ik graag wat persoonlijke ervaringen zou willen weten over gebruik van MDMA en bier tezamen. Ik ben een voorzichtig iemand en ik zal de eerste keer niet meer dan een halve pil nemen. Uiteraard zullen er verschillende soorten MDMA pillen in de omgang gaan. De ene zal wat sterker zijn dan de ander etc. Maar dat even terzijde graag. :)
Dit weekend is er een groot feest waar ik heen ga, waar ook het nodige alcohol genuttigd zal worden. Toch wil ik wel eens nieuwe ervaring meemaken, vandaar mijn vraag.

Wij gooiden het gewoon door de baco heen, nooit problemen gehad.
XTC (feitelijk ook gewoon MDMA) ook altijd, eerst flink zuipen en daarna een pilletje.
Ik persoonlijk vind het een beetje spookverhalen "drugs en alcohol is levensgevaarlijk"

Als je beginnend gebruiker ben zou ik toch matig doen met alcohol, en vooral veel water drinken tijdens je avondje om uitdroging te voorkomen. Je weet immers nog niet goed hoe je reageert op MDMA.
Af en toe een AA'tje om je bloedsuikerspiegel op peil te houden doet ook goed.

En veel, heel veel vitamine-rijk voedsel eten voor en na je gebruik he.
En l-tryptofaan gecombineerd met vitamine B-complex om je dip tegen te gaan.

have fun!

vind tegenwoordig de xtc maar triestige troep meeste zijn maar 80 a 100 mg

Wij gooiden het gewoon door de baco heen, nooit problemen gehad.
XTC (feitelijk ook gewoon MDMA) ook altijd, eerst flink zuipen en daarna een pilletje.
Ik persoonlijk vind het een beetje spookverhalen "drugs en alcohol is levensgevaarlijk"

Als je beginnend gebruiker ben zou ik toch matig doen met alcohol, en vooral veel water drinken tijdens je avondje om uitdroging te voorkomen. Je weet immers nog niet goed hoe je reageert op MDMA.
Af en toe een AA'tje om je bloedsuikerspiegel op peil te houden doet ook goed.

En veel, heel veel vitamine-rijk voedsel eten voor en na je gebruik he.
En l-tryptofaan gecombineerd met vitamine B-complex om je dip tegen te gaan.

have fun!

Thanks voor je reactie en uitleg Loo!

Ik werd al een beetje "bang" gemaakt door al die adviezen van MDMA op internet. Aan de ene kant zijn al die risico verhalen natuurlijk wel goed, want je kunt dan nooit zeggen dat je niet gewaarschuwd bent (en het is en blijft een drug).

Maargoed, vandaag is het dan zo ver. Vanmiddag eerst rustig indrinken en dan vanavond helemaal los gaan. Als ik wat aangeschoten, maar nog wel redelijk helder ben, dan zal ik een halve MDMA pil nemen. Ben benieuwd wat het wordt. Ik ben een uur geleden al begonnen met een flinke maaltijd en zal gedurende de dag ook genoeg blijven eten.

Geen drugs
Geen alcohol
Geen pillen

Waarom leef je anders zo strikt voor de sport?

Terug
Naar boven