- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen drugs
Geen alcohol
Geen pillen
Waarom leef je anders zo strikt voor de sport?
Thanks voor je reactie en uitleg Loo!
Ik werd al een beetje "bang" gemaakt door al die adviezen van MDMA op internet. Aan de ene kant zijn al die risico verhalen natuurlijk wel goed, want je kunt dan nooit zeggen dat je niet gewaarschuwd bent (en het is en blijft een drug).
Maargoed, vandaag is het dan zo ver. Vanmiddag eerst rustig indrinken en dan vanavond helemaal los gaan. Als ik wat aangeschoten, maar nog wel redelijk helder ben, dan zal ik een halve MDMA pil nemen. Ben benieuwd wat het wordt. Ik ben een uur geleden al begonnen met een flinke maaltijd en zal gedurende de dag ook genoeg blijven eten.

daarom nemen de meeste GHB, wat juist een positief effect heeftJa ok, kversta wel wat je wilt. Misschien kwam het ietwat extreem over. Maar ik zie het gewoon als volgt, als je nu echt alles telkens geeft in de gym en dan gewoon alles verkloot tijdens het bijvoorbeeld uitgaan aan alcohol of pillen , dan vind ik da gewoon niet kunnen.
probeer het te beperken tot 1 keer per maand, de andere weken kan je GHB proberen wat dichter in de buurt komt dan alcoholEven om hier op terug te komen,
Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd.![]()
daarom nemen de meeste GHB, wat juist een positief effect heeft
Acid.Zelfs als ik 80 ben doe ik dat boek nog niet dicht. Het hoogste waarop het menselijke bewustzijn kan situeren.

i love psychedelische drugsalleen ben nog jong...dus moet denk ik nog wel oppassen.
Even om hier op terug te komen,
Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd.![]()
licht meer aan jezelf dan...Je levensT veranderd door drugs waardoor je minder gemotiveerd en gepassioneerd je sport kan doen.