XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

^^ sommige drugs zijn betere alternatieven dan alcohol

Geen drugs
Geen alcohol
Geen pillen

Waarom leef je anders zo strikt voor de sport?

Wie zegt dat ik strikt voor de sport leef. Ik leef om te leven. Maar als je naast dit alles een goed voedingsschema hebt is de schade voor je fysiek erg te beperken.

Ja ok, kversta wel wat je wilt. Misschien kwam het ietwat extreem over. Maar ik zie het gewoon als volgt, als je nu echt alles telkens geeft in de gym en dan gewoon alles verkloot tijdens het bijvoorbeeld uitgaan aan alcohol of pillen , dan vind ik da gewoon niet kunnen.

Thanks voor je reactie en uitleg Loo!

Ik werd al een beetje "bang" gemaakt door al die adviezen van MDMA op internet. Aan de ene kant zijn al die risico verhalen natuurlijk wel goed, want je kunt dan nooit zeggen dat je niet gewaarschuwd bent (en het is en blijft een drug).

Maargoed, vandaag is het dan zo ver. Vanmiddag eerst rustig indrinken en dan vanavond helemaal los gaan. Als ik wat aangeschoten, maar nog wel redelijk helder ben, dan zal ik een halve MDMA pil nemen. Ben benieuwd wat het wordt. Ik ben een uur geleden al begonnen met een flinke maaltijd en zal gedurende de dag ook genoeg blijven eten.

Even om hier op terug te komen,

Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd. :p

Ja ok, kversta wel wat je wilt. Misschien kwam het ietwat extreem over. Maar ik zie het gewoon als volgt, als je nu echt alles telkens geeft in de gym en dan gewoon alles verkloot tijdens het bijvoorbeeld uitgaan aan alcohol of pillen , dan vind ik da gewoon niet kunnen.
daarom nemen de meeste GHB, wat juist een positief effect heeft

Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd. :p
probeer het te beperken tot 1 keer per maand, de andere weken kan je GHB proberen wat dichter in de buurt komt dan alcohol

als je echt voor je sport leeft zou ik het beperken tot 4 keer per jaar, het nooit nemen vind ik onzinnig, mdma moet iedereen eens genomen hebben

heb pas voor de eerste keer een pilletje gehad maar was zeker niet de laatste keer ;)
alcohol drink ik maar 3/4 keer per jaar.

daarom nemen de meeste GHB, wat juist een positief effect heeft

Als je hier plezier aan wilt houden, moet je het ook max. 3 x per week doen.

Heb G helaas zo misbruikt en ken het door en door dat ik er enkel nog slaperig van wordt. Wel jammer want kon het effect altijd apprecieren.

is toch een jaar of 4, 5 geleden al
hoeft voor mij niet meer

geen xtc meer voor mij, geef mij maar lsd 1x in de 3 maanden.

Acid. :heart: Zelfs als ik 80 ben doe ik dat boek nog niet dicht. Het hoogste waarop het menselijke bewustzijn kan situeren.

Je levensT veranderd door drugs waardoor je minder gemotiveerd en gepassioneerd je sport kan doen.

Acid. :heart: Zelfs als ik 80 ben doe ik dat boek nog niet dicht. Het hoogste waarop het menselijke bewustzijn kan situeren.

Imo is dat toch echt DMT gewonnen uit de kruiden en liaanextracten uit Zuid Amerika :meal:

Neemt niet weg dat acid ook top is :heart:

Waar is die TS eigenlijk gebleven?

i love psychedelische drugs:heart:alleen ben nog jong...dus moet denk ik nog wel oppassen.

i love psychedelische drugs:heart:alleen ben nog jong...dus moet denk ik nog wel oppassen.

Het versneld je geestelijke verouderingsproces, en op jonge leeftijd ontwikkel je ook snel. Kans is er dat je je eerder op terreinen gaat bevinden waar je anders pas jaren later mee zou bezighouden. Dus eventueel met een volwassener bewustzijn rondloop dan generatiegenoten. Wat niet goed of slecht is.

Goed dat je een mooi feesje hebt gehad. Ik vind die drugs ook ongelooflijk. Toch zal ik oppassen met drinken en xtc tegelijk. Aangezien in pillen vaak ook speed zit, wat de kernwarmte van je lichaam verhoogt, aangezien alcohol ook dehydrerend is heb je een vergroote kans op oververhitting of uitdroging.

Om het effect te verlengen zou je na een uur gewoon nog een kwart kunnen nemen, en dan na een tijdje weer. Je zal de heerlijke inslag nooit terug krijgen, maar je kan op deze menier de trip wel verlengen. Wel oppassen dat je op tijd stopt, anders lig je in je bed nog te stuiteren.

denk dat de meeste 16, 17 jarige
hier over een paar jaar wel anders overdenken
maja was ooit zelf ook zo

als ik er nu op terug zie, vind ik het een wast of time
elk weeked te liggen gebruiken enzo
toen deet ik niet aan sport ben met alles gestopt en beginnen te sporten
mis het zeker niet
wat jullie nu als goede ervaringen beschrijven, heb ik zo iets van tja ooit was ik ook zo dom
is mijn mening, niet dat ik kritiek heb, ieder doet wat hij wilt

Terug
Naar boven