- Waardering
- 666
Even om hier op terug te komen,
Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd.![]()
hahaha, mooi man.
mdma is idd hemels en de trip/high is met geen enkel ander goedje te evenaren.
beperk je gebruik met mate om er nog meer plezier van te hebben, vaak gebruik is slecht voor je en maakt de trips ook minder heftig dan bij sporadisch gebruik.
tip voor de volgende keer; die eerste inslag van de avond kan je niet evenaren en daar moet je ook niet meer naar op zoek gaan. Je kunt je trip wel verlengen door om de zoveel tijd (NIET TE KORT ACHTER ELKAAR !!!) nog een kwart of half pilletje te nemen.
Stop ook bijtijds, dus niet een half uur voor het einde nog een halve pil nemen.
Zoals beginnerbb ook al aangaf in zijn post.

lang niet gezien!

Techno gaan we weer!