Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Even om hier op terug te komen,

Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd. :p

hahaha, mooi man.

mdma is idd hemels en de trip/high is met geen enkel ander goedje te evenaren.

beperk je gebruik met mate om er nog meer plezier van te hebben, vaak gebruik is slecht voor je en maakt de trips ook minder heftig dan bij sporadisch gebruik.

tip voor de volgende keer; die eerste inslag van de avond kan je niet evenaren en daar moet je ook niet meer naar op zoek gaan. Je kunt je trip wel verlengen door om de zoveel tijd (NIET TE KORT ACHTER ELKAAR !!!) nog een kwart of half pilletje te nemen.

Stop ook bijtijds, dus niet een half uur voor het einde nog een halve pil nemen.

Zoals beginnerbb ook al aangaf in zijn post.

Joint

nee ik vind dat het maar is;)

Ik wil het nooit gebruiken, nooit proberen of er in mee aanmerking komen:cool:
ik ben clean en wil zo blijven:rolleyes:

(un beetje alcohol als ik uitga kan voor mij zeker geen kwaat:cool:)

Als 1 van jullie het doet vind ik het allemaal best, (de meeste) van jullie zijn (hopelijk) volwassen en weten wat die "rommel" allemaal met je kan doen;)

Als 1 van jullie het doet vind ik het allemaal best, (de meeste) van jullie zijn (hopelijk) volwassen en weten wat die "rommel" allemaal met je kan doen;)

Nou nee, vertel eens dan.

Alles wat NIET goed voor je is

Als je meer wilt weten, gebruik dan een zoekmachiene..;)

alles wat slecht voor je is is lekker ;)

Jippie:rolleyes:

hahaha voor jou/jullie misschien;)

Ik weet niet wat jou post met volassenheid te maken heeft. Ik denk zelf dat misbruik onvolwassen is, maar een beetje gebruiker als ik kan echt geen kwaad hoor. En btw je ben pas 15 dus je weet nooit wat op je pad komt ;)

Hey ik hoor mezelf praten toen ik 15 was :eek:

De ommekeer kwam toen ik op mijn 16e naar Thunderdome '96 ging :D

toen ik 15 was had ik mezelf op mijn communiezieltje gezworen dat ik nooit iets van drugs zou nemen en tegen de tijd dat ik 19 was had ik zowat alles al eens uitgeprobeerd :P

je weet nooit van tevoren waar je morgen in kan verzeild raken.

toen ik 15 was had ik mezelf op mijn communiezieltje gezworen dat ik nooit iets van drugs zou nemen en tegen de tijd dat ik 19 was had ik zowat alles al eens uitgeprobeerd :P

je weet nooit van tevoren waar je morgen in kan verzeild raken.
Haha same for me :P

Weet iemand waar trouwe poster XTREME_BODY is gebleven?

nee, spijt zeker niet.

al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik af en toe iets te hard ben gegaan en er soms wel een prijs heb voor moeten betalen.
zowel fysiek als mentaal ben ik er wel een paar keer minder goed vanaf gekomen.
het is de bedoeling dat jij drugs gebruikt en niet andersom en soms lag dat wel ff anders, maar uit je fouten leer je.
heb er alleszins heel leuke dingen mee beleefd (veel domme en bizarre dingen ook :D) en die blijven je uiteindelijk toch bij.

xtc zal altijd mijn favoriet blijven, de prachtigste drug die er is.
vooral de combi coïtus en xtc is wondermooi :)

nu ga ik enkel nog zo om de 3 maanden eens een avondje gaan hoogvliegen and that's it.
wil er zeker geen spierverlies van hebben of er nog nodeloos aan verslingerd raken.

\De ommekeer kwam toen ik op mijn 16e naar Thunderdome '96 ging :D

ik hoorde trouwens dat thunderdome dit jaar in de RAI is :eek:

ik ga wel denk ik, retro gek!

dankzij thunderdome hebben veel kinderen kennis gemaakt met xtc, dat moet gevierd worden!

Ik begin stilletjesaan coke 'minder' en 'minder' te vinden.
Met bijna 1,5 gram kom je lekker een ganse avond toe, echt het beste gevoel ever, maar na je laatste opneming voel je je zo neerslachtig en moe. En dat gevoel wil ik niemand aanraden. Het k*tste wat er is. Dan wil je nog een keer snuiven om vanaf te zijn van dat gevoel, maar je kan er niet van ontlopen want je krijgt het weer 30 min na je laatste opneming. Dan wordt het imo gevaarlijk omdat je telkens naar een nieuw lijn 'hunkert' wanneer je je down voelt.

Voor de komende maanden geen coke meer voor mij, maar ik wil nog(?) geen afscheid nemen van dit wereldje. Ik wil nog heel wat shit uitrpoberen.:D
Te beginnen met wat xtc in I love Techno of eender welk groot dance event en wat paddo's onder vrienden thuis.

Terug
Naar boven