AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Gematigdheid draait het wel om. Dan kun je er je hele leven mee doorgaan met de volle positieve effecten.

Vaak zie je mensen die een paar jaar extreem gebruiken en tegen de jongere generatie zeggen je komt er nog wel achter. Mate van controle waren ze kwijt.

Xtc moet je hoogstends om de 4 maanden doen en dan een knaller van 130/140 mg en evt. een re-dose van 70 mg. Maar als je het echt goed doet en ongecombineerd (ook excl. drank en joints), ga je 6 tot 7 uur helemaal los op 1 big hit van 130. Lege maag, lage tolerantie etc.

Binnenkort na 2,5 jaar meer weer eens een E'tje, dan stop ik weer anderen dingen als LSD en Mescaline in de kast. Is nu andersom.

1x in de week coke =/= niet gematigd, zeker?:o
Geen probleem met tolerantie, ik had nog steeds het gewenste gevoel, maar de 'down effect' achteraf haatte ik echt. Alleen al daaraan denken, was ik bang voor en wou ik nog een gram kopen. En dat vond ik erg te ver gaan.

Ben erg benieuwd naar de xtc. Urenlang is toch ongelooflijk. Vergeleken met coke dat maar amper 20 minuten duurt.

Gewoon max een paar keer per jaar wat X gecombineerd met een paar buizen GHB. Geen al te grote kater, en het beste gevoel in de wereld.

Ben blij dat dit topic weer heropleeft, was veel te lang geleden.:D

ohja: jij hebt nog karma van me tegoed, maar ik moet nog verdelen.

@ Cyan...Waar ga je zoal uit ?

Ikzelf zal ook mr eens bekennen zeker.
Vroeger zwaar doorgeslaan in't weekend, 8 pillen op een zaterdagavond, zondagmorgen tot zondagmiddag. Dan ook coke ontdekt, mr om echt zo op uit te gaan, weet niet hoor ! als je al behoorlijk wat gedronken hebt , dan een lijntje en 1 groot feest idd ! Mr als je te vroeg begint is je avond wat omzeep ! Niets smaakt je.
Ook vloeibare X ... Vind ik het beste wat er is !! Ben je direct goed van, en blijft lang genoeg ook ! Wel oppassen natuurlijk,al behoorlijk veel van zien nr beneden gaan, gelukkig geen maten. Dancing Insomnia bv staat ervoor bekend, en ja hoor, elk weekend vallen er gem. 2 ! Erg ! Eigenlijk alles al gedaan !! geprobeerd !
Als snotneus eens geprobeert om uit te gaan op paddo's !! Mij supergoed geamuseerd ! Non-stop op de dansvloer gestaan!!! Prachtige avond beleeft ! De dag erna hoorde ik wel van maten dat ik totaal naast het ritme aan't dansen was.Blijkbaar was ik aan het slowen ! :D
Drugs is fijn maar je moet er eens mee stoppen en zeker niet in de week gebruiken. Eens je niet meer zonder op de dansvloer geraakt om te dansen ben je niet goed bezig ! Om al deze redenen ben ik vermindert, zelfs een jaar gestopt geweest met alles !
GrtzZz...
:cool:

Ik gebruikte coke niet om uit te gaan, dat was enkel rondcruisen met de auto samen met 3 vrienden. Elk betaalde 70 euro (totaal 210) voor 5 volle gram coke (dus niet 5x0.7/0.8), wat eigenlijk een super goede deal was.

Ik ga int weekend uit in Overpoort met wat maten en zuip ik me te pletter, maar sinds laatst met m'n nieuwe vriendin rustig drinken en dansen.
Naar Le blue ga ik vaak. Chill volk, geen boelzoekers, weinig allochtonen (vergeleken met cuba libre vb).

En hebben jullie er spijt van mannen? Ik kon mezelf wel voor de kop slaan dat ik er niet eerder mee begonnen was ;)

So true. Heb dit jaar pas XTC ontdekt. had het graag wat eerder ontdekt. Maar aan de andere kant vind ik dat je er niet te vroeg mee moet beginnen. Je moet eerst wel goed de voor- en nadelen weten.

Ik gebruikte coke niet om uit te gaan, dat was enkel rondcruisen met de auto samen met 3 vrienden. Elk betaalde 70 euro (totaal 210) voor 5 volle gram coke (dus niet 5x0.7/0.8), wat eigenlijk een super goede deal was.

Ik ga int weekend uit in Overpoort met wat maten en zuip ik me te pletter, maar sinds laatst met m'n nieuwe vriendin rustig drinken en dansen.
Naar Le blue ga ik vaak. Chill volk, geen boelzoekers, weinig allochtonen (vergeleken met cuba libre vb).

le blue ? is dat niet aan de zuid ?
wat voor muziek draaien ze daar eigenlijk ?

1x in de week coke =/= niet gematigd, zeker?:o
Geen probleem met tolerantie, ik had nog steeds het gewenste gevoel, maar de 'down effect' achteraf haatte ik echt. Alleen al daaraan denken, was ik bang voor en wou ik nog een gram kopen. En dat vond ik erg te ver gaan.

Ben erg benieuwd naar de xtc. Urenlang is toch ongelooflijk. Vergeleken met coke dat maar amper 20 minuten duurt.

xtc valt totaal niet met coke te vergelijken, totaal anders.

coke is zwaar overrated in vergelijking met xtc.

Pure nieuwsgierigheid: heeft er iemand hier al eens crystal meth gebruikt en het tot op heden onder controle kunnen houden? Of is het waar dat 1x gebruikt = een vogel voor de kat?

jup, hou het bij 2x p week... gaat nog goed tot nu.

hehe, 2 maal per week is al niet weinig meer imo...

Pure nieuwsgierigheid: heeft er iemand hier al eens crystal meth gebruikt en het tot op heden onder controle kunnen houden? Of is het waar dat 1x gebruikt = een vogel voor de kat?

Is zwaar overrated, het is gewoon een hele sterke euforische amphetamine in pure rookbare/spuit vorm, en dat is dan methamphetamine in z'n zuiverste vorm, oftwel 'Ice'.

Zelfs in speed in Nederland en zelfs sommige pillen zit meth. Het is dan gewoon te vergelijken met sterke en langdurig werkende speed. Meestal merk je dat niet eens op.

De hevige verslavingsvorm die de media haalt, gaat om Ice dat in de VS ook best zeldzaam is en moet dan wel gebased of gespoten orden. Het is dan te vergelijken met het roken van coke, maar duurt 24 uur. En coke shots met de injectienaald of pijp slechts paar minuten.

Maar in Nederland vind je geen Meth van dat kaliber. Niets 1 x gebruikt en voor de bijl gaan. Na 1 x blijf je met crack/heroine/meth alleen achter met een vrijwel onbeheersende lust naar een nieuwe dosis. Het is dan dus vechten tegen de trek, maar zeker nog geen lichamelijke kwestie.

Levitian was er al een jaar geleden mee aan de gang, hij vond het zwaar relaxed geloof ik.

Tijdje al niks van die gast gehoord trouwens, misschien ligt hij inmiddels wel ergens op een centraal station met een naald in z'n arm...

Is zwaar overrated, het is gewoon een hele sterke euforische amphetamine in pure rookbare/spuit vorm, en dat is dan methamphetamine in z'n zuiverste vorm, oftwel 'Ice'.

Zelfs in speed in Nederland en zelfs sommige pillen zit meth. Het is dan gewoon te vergelijken met sterke en langdurig werkende speed. Meestal merk je dat niet eens op.

De hevige verslavingsvorm die de media haalt, gaat om Ice dat in de VS ook best zeldzaam is en moet dan wel gebased of gespoten orden. Het is dan te vergelijken met het roken van coke, maar duurt 24 uur. En coke shots met de injectienaald of pijp slechts paar minuten.

Maar in Nederland vind je geen Meth van dat kaliber. Niets 1 x gebruikt en voor de bijl gaan. Na 1 x blijf je met crack/heroine/meth alleen achter met een vrijwel onbeheersende lust naar een nieuwe dosis. Het is dan dus vechten tegen de trek, maar zeker nog geen lichamelijke kwestie.

Als je coke spuit duurt het wel langer dan een paar minuten hoor! De flash zelf duurt mss tot 5min. Maar je blijft toch wel tot een uur liggen hoor..

zit al 2maanden ongeveer 3 dagen per week aan de speed, vanaf midden oktober toch stoppen.. spieren beginnen wat ectovormig te worden(maar wel ****ing droog zonder moeite voor te doen..)

Terug
Naar boven