AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Als je speed nodig hebt om beter te presteren op je werk, dan word het toch eens tijd om een andere carriere te overwegen lijkt me zo.

van speed wordt je penis kleiner.. ik merk dat al met ritalin. waarom gebruik je trouwens gewoon geen ritalin ? lijkt mij beter dan speed. maar ik ga me zo weer aftrekken met gasoline en anti-vries:o

Ik slik om de dag 100mg Aspirine, telt dat ook?

en gewone therapeutische dosis van ritalin lijkt me ook een beter alternatief :)

Speed en spieren
is zoals
zon en sneeuw

het eerste uurtje wel ja, het tweede uur begint het langzaam tot je door te dringen dat je niet gaat klaarkomen.:(

:)
niet kunnen komen van speed ok, maar van xtc ? dan moet ik er al enorm veel van genomen hebben en in combi met wat anders...

na een avondje dansen op xtc moet er gewoon nog coïtus bij, dit is voor mij klaarkomen in andere dimensie, de kers op de taart :p

heb ik gezegd dat ik er trots op ben? ik neem tenminste een beetje speed om beter op werk te presteren(niet gemakkelijk als je informaticus bent en3 van de 5 leden onlangs werden buitengesmeten)!!!!

Das echt zo'n zwak excuus man ! :rolleyes:

ter info :

aanstaande zondag ZEKER naar canvas / panorama kijken (om iets na 20 uur) !

het gaat over Noordfranse jongeren die in het weekend de grens oversteken om in de Belgische discotheken te gaan fuiven op drugs.
in Frankrijk sluiten de dancings verplicht om 5 uur en daarom komen ze hier een beetje feesten.

de preview was alvast veelbelovend met sfeerbeelden uit de grensdiscotheken en enkele jongeren die opgepakt werden door de narcotica-brigade.
was oa een meisje bij dat met bevende hand haar zakje bolletjes overhandigde aan de pliesie :D

ben es benieuwd...

als je al een dunne ecto bent valt het niet zo op, dan heb je weinig te verliezen....
, k'vind men body zo goed :) blijf jij je maar lekker vol spuiten , ik ken men limieten, vandaag zit ik thuis tot zondag, en heb ik daarvoor pep nodig? neen ;) zoals met roids, moet je gewoon niet overdrijven en weten waar je moet stoppen. ciao

heb ik gezegd dat ik er trots op ben? ik neem tenminste een beetje speed om beter op werk te presteren(niet gemakkelijk als je informaticus bent en3 van de 5 leden onlangs werden buitengesmeten)!!!!
87665~Dude-Wtf-Posters.jpg

, k'vind men body zo goed :) blijf jij je maar lekker vol spuiten , ik ken men limieten, vandaag zit ik thuis tot zondag, en heb ik daarvoor pep nodig? neen ;) zoals met roids, moet je gewoon niet overdrijven en weten waar je moet stoppen. ciao

HAHAHA, dude, Je zit 3 dagen per week aan de speed. Wat ken jij je grenzen goed joh, vooral zo doorgaan, met deze grens.

euh mensen? moeit u nekeer met uw eigen zakens.. gasten die elke dag bier drinken vind ik even erg, of elken dag zo stoned zijn dat ze alleen maar naar tv kunnen gapen:s

euh mensen? moeit u nekeer met uw eigen zakens.. gasten die elke dag bier drinken vind ik even erg, of elken dag zo stoned zijn dat ze alleen maar naar tv kunnen gapen:s

Ja, ik ook. Maar daar hadden we het even niet over. Maar jij begint te flamen over spuiten, terwijl je zelf 3 dagen per week aan de speed zit. Wel eens die uitdrukking over die pot en ketel gehoord?
Trouwens wel appart dat je alleen in dit topic gepost hebt. Aangezien speed gebruiken het belangrijkste is van bb.

Ja, ik ook. Maar daar hadden we het even niet over. Maar jij begint te flamen over spuiten, terwijl je zelf 3 dagen per week aan de speed zit. Wel eens die uitdrukking over die pot en ketel gehoord?
Trouwens wel appart dat je alleen in dit topic gepost hebt. Aangezien speed gebruiken het belangrijkste is van bb.

man, ik was hier gewoon wat aan het lezen, en gaf eens een commentaar alsof ik ne crimineel ben, zo iemand beoordelen vind ik toch wel overdreven en sorry, van da spuiten heb ik wel gezegd wanneer hij me voor een ecto had beledigd, ik neem dan wel wat speed (max 1 gr per week) eerste maand was minder, maar ik verzorg me wel goed en blijf wel heel goe eten..

Terug
Naar boven