MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik neem tenminste een beetje speed om beter op werk te presteren(niet gemakkelijk als je informaticus bent en3 van de 5 leden onlangs werden buitengesmeten)!!!!

ohhh, je bent informaticus, zeg dat dan meteen joh, nou snap ik het!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::hahaha:

Revenge of the nerd !

Lang leve drugs, hoe meer drugs hoe beter!!

Hij leeft nog!

Niks te vertellen ?:D

Wel, ik zou graag terug een drugsperiode inlassen, aangezien ik me terug optimaal in m'n vel voel en ik wel genoeg alcohol door m'n lijf heb gejaagd de laatste tijd. Heb overlaatst nog eens zweefpillen weten te bemachtigen, en heb me hier zeer goed bij gevoeld. Nadeel is echter dat ik er nu terug zeer moeilijk kan aangeraken, dus het kan even een tijdje duren voor ik terug volop kan trippen, hopelijk wel niet te lang. :rolleyes:

Sinds je laatste post en tot nu was je volledig clean ofzo (buiten de zweefpllen dan, que ? ander woord voor xtc ?)

Idd, hopelijk niet te lang, want je verhalen waren altijd leuk om te lezen:D

Sinds je laatste post en tot nu was je volledig clean ofzo (buiten de zweefpllen dan, que ? ander woord voor xtc ?)

Idd, hopelijk niet te lang, want je verhalen waren altijd leuk om te lezen:D

Haha, bedankt.

Idd, buiten één keer speed die is tegengevallen en één keer slechte C, en zweefpillen (XTC) heb ik niets meer genomen. Neem nu wel een soort lichte anti-depressiva genaamd Deanxit (is bijna verwaarloosbaar). Ben van plan om hier mee te stoppen en weer over te stappen op hoge dosis Sint-Janskruid. :p:cool:

Ik vraag me af Corleone, in hoeverre het nou allemaal serieus was. Ik geloof best dat je er flink aan hebt gezeten maar sommige verhalen hadden een iets tè vermakelijk en uitlokkend tintje.

Ik vraag me af Corleone, in hoeverre het nou allemaal serieus was. Ik geloof best dat je er flink aan hebt gezeten maar sommige verhalen hadden een iets tè vermakelijk en uitlokkend tintje.

die verhalen waren net zo fake als het hoofdhaar van Gerard Joling

Ik begrijp nooit waar mensen het over hebben als ze zeggen dat ze zo'n ontzettend zelfvertrouwen krijgen van coke, bij mij verandert er op dat vlak niet zo veel. Ik krijg er vooral veel energie van. En ik heb ook wel langer effect dan 30 minuten, hoewel de eerste dosis altijd wel het prettigste effect heeft. Wat ik trouwens ook niet begrijp is hoe je 3 gram op een avond naar binnen krijgt, ik doe het meestal met een halfje, veel meer krijg ik gewoon niet op op een avond, of ik moet het erg forceren.

Doe het nu trouwens niet meer zo heel vaak, maar heb toch wel zo'n tien jaar ervaring met daartussen periodes van 1 tot 2 maal per week. Aan gebrek aan ervaring ligt het dus echt niet.

Ik begrijp nooit waar mensen het over hebben als ze zeggen dat ze zo'n ontzettend zelfvertrouwen krijgen van coke, bij mij verandert er op dat vlak niet zo veel. Ik krijg er vooral veel energie van. En ik heb ook wel langer effect dan 30 minuten, hoewel de eerste dosis altijd wel het prettigste effect heeft. Wat ik trouwens ook niet begrijp is hoe je 3 gram op een avond naar binnen krijgt, ik doe het meestal met een halfje, veel meer krijg ik gewoon niet op op een avond, of ik moet het erg forceren.

Doe het nu trouwens niet meer zo heel vaak, maar heb toch wel zo'n tien jaar ervaring met daartussen periodes van 1 tot 2 maal per week. Aan gebrek aan ervaring ligt het dus echt niet.

exact hetzelfde voor mij bro, exact hetzelfde.

coke en je zelfvertrouwen ski high omhoog, nou ik vind het wel mee vallen.
Enige wat ik relaxed vind aan sos, is om tijdens een avondje zuipen af en toe een nakkie te nemen, je behoudt die roes van de alcohol maar je blijft wel scherper dan dat je zonder sos zou zijn.
Je blijft vrij actief, terwijl je met alcohol alleen toch wat sloom wordt.

Maar voor de rest vind ik sos zwaar overrated!

exact hetzelfde voor mij bro, exact hetzelfde.

coke en je zelfvertrouwen ski high omhoog, nou ik vind het wel mee vallen.
Enige wat ik relaxed vind aan sos, is om tijdens een avondje zuipen af en toe een nakkie te nemen, je behoudt die roes van de alcohol maar je blijft wel scherper dan dat je zonder sos zou zijn.
Je blijft vrij actief, terwijl je met alcohol alleen toch wat sloom wordt.

Maar voor de rest vind ik sos zwaar overrated!

Precies, vooral als je al wat moe bent om te beginnen, en je gaat ook nog zuipen, dan is wat hulp van af en toe een klein niffie wel prettig om scherp te blijven, maar ik hou goed in de gaten dat het bij incidenteel gebruik blijft, het moet geen gewoonte worden.

Ik toch wel. Zo'n gevoel van onoverwinnelijkheid, je durft alles zonder enige terugtrokkenheid. Een gevoel dat maar 10-15 minuten duurt, helaas. Dan snuif ik na een kwartier weer om hetzelfde gevoel weer te krijgen.
3 gram is ook erg veel op een avond, maar echt wel doenbaar. Hoogste bij mij was bijna 2 gram en dan heb ik nog 3 uren liggen jammeren op de bed/sofa. Echt 3 dodelijk uren, geen zin in niks, slapeloosheid, k*tgevoel...
Je hebt op dat moment wel een gigantische goesting naar coke weer, om gewoon van dat gevoel af te geraken.
Wat een gevaarlijke dug is dta ook, damn, ik heb het onderschat. Of ik ben zo zwak als wat.:o

Ik betrap me er de laatste tijd op dat ik ook nogal een drang heb om coke te gebruiken met 't uitgaan. Gelukkig ben ik niet echt verslavingsgevoelig, dus kan ik me ervan afzetten. Ook speelt de prijs van coke mee, want om nou elke keer €50 uit te geven voor een gram coke spreekt mij nou niet echt aan. Als de prijs wat lager was, dan zou ik het wel meer gebruiken vermoed ik.

En bij mij werkt coke hoe Zelda zijn ervaring beschrijft. Ik krijg ook niet echt meer zelfvertrouwen of zo.

Echt goede coke met crystals en flakes erin geeft zo'n electrisch spanningsgevoel en een zalig gevoel in je zenuwen.

Ik doe het niet meer, ik wordt er supergesloten van en zelfvertrouwen rised ook niet, zeker ook omdat ik m'n fysiek zacht en vochtig voel worden en na een nachtje duidelijk kleiner ben.

Het scherpe zicht en ontspannen koele gevoel vond ik dan wel weer fijn. En een zweterige dikke pik.

ben vrijdag nog eens gaan vliegen op enkele mitsubishi's en een paar snelheidslijntjes.

:nut:
mitsubishi.jpg
mitsubishi.jpg
:p[Afbeelding niet meer beschikbaar]:p
mitsubishi.jpg
mitsubishi.jpg

ben eerst gaan trainen en daarna naar de discotheek lekker een avondje dansen tot 10 uur 's morgens.
nu is het weer voor een tijdje gedaan.
af en toe eens proeven en daarna een periode off is voor mij de boodschap.
ben 2,5 kilo lichter sinds vrijdag door het grote vochtverlies dat de dope met zich meebrengt.
zie er wel precies iets ripter uit.
het wordt dus alleszins terug een weekje flink eten om de 'schade' wat te beperken :)

die verhalen waren net zo fake als het hoofdhaar van Gerard Joling

Haha, nee toch niet. Bijna alles wat ik heb meegemaakt heb ik hier op neer geschreven. Alle verhalen zijn 100% waarheidsgetrouw, zelfs geen beetje overdreven, integendeel. Als ik zei hoeveel pillen ik had genomen waren er dat exact zoveel... Ik moet nu wel toegevn dat mijn enthousiasme omtrent drugs sterk is afgenomen, mss omdat ik nu ook de negatieve zijde ervan ken en meer stil sta bij het leven. Mss was ik gewoon naïef.. :)

ben vrijdag nog eens gaan vliegen op enkele mitsubishi's en een paar snelheidslijntjes.

mitsubishi.jpg
mitsubishi.jpg
:p[Afbeelding niet meer beschikbaar]:p
mitsubishi.jpg
mitsubishi.jpg

ben eerst gaan trainen en daarna naar de discotheek lekker een avondje dansen tot 10 uur 's morgens.
nu is het weer voor een tijdje gedaan.
af en toe eens proeven en daarna een periode off is voor mij de boodschap.
ben 2,5 kilo lichter sinds vrijdag door het grote vochtverlies dat de dope met zich meebrengt.
zie er wel precies iets ripter uit.
het wordt dus alleszins terug een weekje flink eten om de 'schade' wat te beperken :)

Dit zijn ongetwijfeld de beste pillen die er bestaan!!! & tevens ook de meeste verslavende. Heb hier de leukste tijden mee beleeft. Zoals je zelf zegt: je gaat er letterlijk van vliegen!

Terug
Naar boven