- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha iedereen die nog gelooft in 200 + mg mdma terug naar De Efteling..... Na testen zijn de zwaarste 180 mg geweest. En da's enorm zwaar aangezien een normale pil 80/100 mg bevat.
Mocht je echt wat zwaars willen brouwen neem gewoon kristallen weet de zuiverheid en weeg het af.
Bedoel je deze?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze heb ik namelijk op het moment, zijn ook aardig heftig!
kameraad van me ging bijna knock out nadat die een hele in een keer nam..

Iig lijkt het zo dat afkicken van de meeste drugs goed te doen is, alleen heroïne/meth ed. lijken op dat vlak vaak een uitzondering te zijn.
Die blauwe mitshu's zijn idd erg sterk, in 2005 waren deze er volop, maar waren zeker geen 200 mg. Eerder 130/150 mg. 150 mg is toch echt zeldzaam.
Hangt sterk van de persoon af, sommige moeten een leven kunnen accepteren waarin ze constant een zucht voelen naar een middel en zich ertegen moeten verzetten.
Zijn zelfs rokers die jarenlang na het stoppen, langs een kroeg lopen en waarbij de lucht van tabak voor hen een gevaar vormt.

Bedoel je deze?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze heb ik namelijk op het moment, zijn ook aardig heftig!
kameraad van me ging bijna knock out nadat die een hele in een keer nam..
. Maar heb het nog altijd af en toe lastig...Ik heb een lange periode heel zwaar aan de dope gezeten.. coke, heroine, xtc, speed alles wat ik maar kon nemen en spuiten.. Na een tijdje moest ik er echt wel vanaf geraken.. had al 2 vrienden verloren eraan, mn ouders zagen er echt vanaf.. Heb ik me laten opnemen (5maand) en daar heb ik een nieuwe verslaving leren kenne => dumbbells. Maar heb het nog altijd af en toe lastig...
Ik hoor net op het nieuws dat die getuige van Willem Holleeder Ex-advocaat Bram Zeegers overleden is aan een overdoses drugs. Volgens het nieuws een overdoses MDMA.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand aan een overdoses MDMA is overleden. Wel door oververhitting bijvoorbeeld (veel MDMA in combinatie met niet drinken en warme omgeving) maar echt thuis overlijden aan een overdoses MDMA, dan moet je wel gruwelijk veel innemen lijkt me?
Ja da is ook ziekelijk veel!
Kijk maar uit Corleone, G moet je mee om kunnen gaan. Gulzigheid en haantjesgedrag wordt afgestraft.
Dronken zijn en GHB nemen leverd veelal levensgevaar op. Op een feest moet je effe de tijd nemen en nooit vanuit het buisje/flesje/ballonnetje direct in je glas gieten.
Het beste ga je met een leeg glas naar de WC, legt een klein bodempje, wat water erbij en wegdrinken. Of met je lege glas er wat in doen, en dan aan een maat vragen of hij er wat fris bijschenkt. Geen alcohol uiteraard.
Kort daarna voel je je bedweld en warm, zin in contact, als je geil wordt krijg je het echt warm met een heerlijke zwaffel pik, net niet helemaal hard.
same for me, doordat ik train leef ik veel bewuster en trek ik grenzen, als ik niks om mijn lichaam zou geven dan zou het einde zoek zijn.
bodybuilding, bedankt!

Zal vnv wss vloeibare (ghb) nemen, ben echt benieuwd naar het resultaat aangezien ik hier al meer dan een jaar achter zoek en naar verlang.![]()
Ik zal wel al stevig dronken zijn normaal, kan dit kwaad?

Zal vnv wss vloeibare (ghb) nemen, ben echt benieuwd naar het resultaat aangezien ik hier al meer dan een jaar achter zoek en naar verlang.![]()
Ik zal wel al stevig dronken zijn normaal, kan dit kwaad?