XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Tsunami zei:
Geen drank, rookwaren of andere drugs. Alleen 1 a 2 keer per maand een goede single malt en hooguit 1 keer per jaar een kuur AS, that's it. Verder altijd op tijd naar bed, meer i.v.m. werk dan sport. Ga hooguit drie keer per jaar stappen. Goed eten en trainen wanneer ik kan. Saai he? Maar zo kun je wel maximaal gebruik maken van je leven!

Kan inderdaad ook, en als jij dit fijn vindt, dan haal je inderdaad het maximale uit je leven. Of doe je dit om gezond oud te worden?!

Ik haal ook het maximale uit mijn leven, maar ik ben meer van het feesten e.d. Doe wel dingen die niet bevordelijk zijn voor je gezondheid, maarja, ieder z'n ding.

Morgen ga ik bv weer helemaal lo(o)s.

Floyd zei:
Kan inderdaad ook, en als jij dit fijn vindt, dan haal je inderdaad het maximale uit je leven. Of doe je dit om gezond oud te worden?!

Ik haal ook het maximale uit mijn leven, maar ik ben meer van het feesten e.d. Doe wel dingen die niet bevordelijk zijn voor je gezondheid, maarja, ieder z'n ding.

Morgen ga ik bv weer helemaal lo(o)s.

Anders ik wel :D

Misshcien zie ikje nog wel, als je tenmiste op In Qontrol doelde.

KaLe zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Op deze site staan veel foto's van zeer lekkere dames..alleen jammer dat het merendeel nicknames als: Lonsdaleslet, Gabberhoer,Pepslet etc hebben :(

Pumpin' zei:
Anders ik wel :D

Misshcien zie ikje nog wel, als je tenmiste op In Qontrol doelde.

Zoutzak:

out of Qontrol?

Jazeker bro's, helemaal los, loos. Heb der zin in.

Nog meer mensen, Pumpin' jij bent wel van de party? Jij ook Zoutzak?!

wel de topic om idd over In Qontrol te beginnen he:)

ben ook zekers van de partij

hebben we r al een beetje zin in?

hmm?:banana: :cool:

Of Ghosttown...

MmS zei:
Maak maar een thread aan als ze in beginnen te werken waarbij je om het uur de progressie kenbaar maakt..

Hier heb je alvast wat karma..:thumb: ;)

Het ging niet door want die ene gast is eerder terug naar huis (Plymouth) en met z'n 2en zien we niet zo zitten....

Helaas dus geen waar voor je karma ;) , maar ik geef wel ff wat terug.

• Topic Starter Topic Starter
cool der is nog nooit zoveel op een thread van mij gereageerd als op deze. en geneens karma gekregen ???

!!BarmaN!! zei:
cool der is nog nooit zoveel op een thread van mij gereageerd als op deze. en geneens karma gekregen ???

Pfff , zit je erom te springen ofzo? Sinds wanneer krijgen mensen voor lange threads karma? Karma krijg je voor de informatie niet voor de lengte ( tenminste zo hoort het )

Azrael zei:
Pfff , zit je erom te springen ofzo? Sinds wanneer krijgen mensen voor lange threads karma? Karma krijg je voor de informatie niet voor de lengte ( tenminste zo hoort het )

dat was niet serieus bedoel azrael :rolleyes:

Ik drink rook blow niet, maar GHB doe ik wel regelmatig.
Vind het veel beter qua werking tov alcohol of zo.
Lekker geil en vrolijk en naderhand nergens last van :)
En als je de "spelregels" naleeft ook niet echt gevaarlijk.
En voor zover bekend is ook niet schadelijk voor spieropbouw, zou zelfs spieropbouwens werken maar dan vooral tijdens een kuur en dan moet je wel gaan slapen als je het genomen hebt.

RobbieH zei:
En voor zover bekend is ook niet schadelijk voor spieropbouw, zou zelfs spieropbouwens werken maar dan vooral tijdens een kuur en dan moet je wel gaan slapen als je het genomen hebt.

das de instelling hier met die ghb :D

RobbieH zei:

Hoe werkt GHB precies dan?

Dat wordt toch in drankjes van meisjes gedaan, om ze daarna te palen, ook al willen ze het niet.

aapie80 zei:
Hoe werkt GHB precies dan?

Dat wordt toch in drankjes van meisjes gedaan, om ze daarna te palen, ook al willen ze het niet.

Er zijn idd achterlijke zielige mong*len die dat doen...
Zulk soort gasten moeten zelf even gepaald worden maar dan door een heipaal.......
Maar buiten dat is het ok spul, kijk maar op jelinek.nl voor meer info.
Het lijkt op alcohol maar dan zonder het slome verslapppende zweterige gevoel.
En als je gewoon normaal doseert ben je ook veel helderder als met alcohol ( vind ik )
Je bent gewoon heel vrolijk en ENORM geil :P
Enigste waardat je dus echt WEL mee op moet passen is doseren en combineren.
Als je teveel pakt ga je "out" maar als je bepaalde regels hanteert is dat vrijwel uit te sluiten.
En zeker NIET combineren met alcohol want dat verstekt elkaars werking en dan kan het dus minder goed aflopen.
Daarom is het ook zo leip wat die gasten doen als ze het bij meisjes in hun (alcoholische) drankje gooien.
Die gasten en randfiguren die geen maat kunnen houden en dus veel teveel pakken zorgen voor de slechte naam.
Maar het mooie ervan is dus dat het niet slecht is voor de spiertjes :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven