MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Zou jij, de hele avond over zo iemand ontfermen? Ik niet ze, je avond is dan ook zwaar naar de kloten omdat hij niet kan omgaan met drugs. Je kan hem paar keer in het oog houden, maar als ie telkens wegloopt, nja. Alles wat je zegt dringt toch niet tot hem door, hehe;). Niet dat ik deze persoon ken.

ja precies ik zou hem wel helpen als het een vriend van me zou zijn zodat hij even ergens kan gaan zitten ofzo maar ik ga niet de hele avond achter hem aan lopen. gewoon even laten uit spacen:D dat verwacht ik dan ook van andere mensen dat ze mij zo behandelen ze hoeven mij dan ook niet naar huis te brengen als het feest nog niet is afgelopen. ik ga dan gewoon ergens een beetje liggen of hangen en na het feest helpen ze me dan wel naar huis als dat dan nog niet gaat

dan moet je deze gozer eens zien die is pas aardig van het pad af.

Moest die bij mij thuis zitten, hang hem aan een haakske omhoog aan de muur ! Zo irritant ! Voor even gaat dat misschien mr die overdrijft !!

Dat eerste filmpje van Loo is wel lachen, maten van me hebben ook zo stoten uitgehaald, wel niet zo mongolisch !! Mr bv deed een maat zijnn schoenen uit. Hij dacht dat hij thuis was ! We hadden hem dat niet zien doen, pas na 3 uur ofzo hadden we dat maar gezien. Zijn schoenen stonden mooi naast elkaar in een hoekje van de dancing.
Een andere keer gingen we naar buiten en toen we terug binnen wouden moesten we ons lidkaart tonen, hij was die vergeten in de auto... Hij liep er alleen om en toen hij terug kwam toonde hij zijn lidkaart, dacht hij... Hij had een x-box bakje dat in zijn koffer lag meegenomen ! :D De portier kon er nog mee lachen...
Een andere maat kwam in't midden van de nacht bij me op de dansvloer... Sleurde me mee want wou me dringend spreken !! Ik mee naar buiten.
Vroeg hem wat zo dringend was, Hij zegt tegen mij=> Had die voorzet ietske harder geweest, hij zat rechtstreeks binnen in de goal !! :D
En dat zijn mr een paar anekdotes...

Moest die bij mij thuis zitten, hang hem aan een haakske omhoog aan de muur ! Zo irritant ! Voor even gaat dat misschien mr die overdrijft !!

Dat eerste filmpje van Loo is wel lachen, maten van me hebben ook zo stoten uitgehaald, wel niet zo mongolisch !! Mr bv deed een maat zijnn schoenen uit. Hij dacht dat hij thuis was ! We hadden hem dat niet zien doen, pas na 3 uur ofzo hadden we dat maar gezien. Zijn schoenen stonden mooi naast elkaar in een hoekje van de dancing.
Een andere keer gingen we naar buiten en toen we terug binnen wouden moesten we ons lidkaart tonen, hij was die vergeten in de auto... Hij liep er alleen om en toen hij terug kwam toonde hij zijn lidkaart, dacht hij... Hij had een x-box bakje dat in zijn koffer lag meegenomen ! :D De portier kon er nog mee lachen...
Een andere maat kwam in't midden van de nacht bij me op de dansvloer... Sleurde me mee want wou me dringend spreken !! Ik mee naar buiten.
Vroeg hem wat zo dringend was, Hij zegt tegen mij=> Had die voorzet ietske harder geweest, hij zat rechtstreeks binnen in de goal !! :D
En dat zijn mr een paar anekdotes...

waha gekke shit :roflol:

das idd de gekke shit...
Dan heb de ook de gore shit zoals bv een maat van me die stond te pissen tegen de toog.
dacht dat hij in de wc stond. Allemaal niet zo erg maar hij de portier die tamelijk kwaad stond te kijken kreeg 50 cent van m'n maat. Hij dacht dan ook dat hij de wc-madam was.
Dat was erover, heeft er een blauw oog aan over gehouden ! :D

Ik hoop dat ik zo'n dingen niet meemaak vanavond. Ik ga vertrekken naar I :heart: techno

Idd... Hopelijk niet hé ! Van waar ben je man ? Dat je nu al gaat vertrekken?!
Have fun é dude !! :rocknana:

Tjezus wat een irritante mafkees zeg in dat filmpje. Ik zou hem even 10 ml G voeren en op de bank leggen ;)

Ik heb net de gratis pilletjes van TNHC geslikt, ruig he:cool:

Nope, nooit een pilletjes die jullie bedoelen geslikt:P

Tjezus wat een irritante mafkees zeg in dat filmpje. Ik zou hem even 10 ml G voeren en op de bank leggen ;)

Vieze neppert, hij doet net of hij zwaar van het pad af is maar die gozer is gewoon nuchter hoor en denkt grappig te zijn.

Ze zouden hem voor de gein ff een goeie lik aan een LSD stempel moeten geven, dan is hij niet meer zo bijdehand.

Vieze neppert, hij doet net of hij zwaar van het pad af is maar die gozer is gewoon nuchter hoor en denkt grappig te zijn.

Ze zouden hem voor de gein ff een goeie lik aan een LSD stempel moeten geven, dan is hij niet meer zo bijdehand.

nou hij doet niet als of als je op yuotube kijkt staan er geloof ik wel 10 filmjes van hem allemaal van die dag. maar hij is wel ****ing vervelend als je dat op bezoek heb. :hamer:

net 2ml GBL op(2x zo sterk als GHB) en nog 1 +1,5 +1,5 ml op zak dus dat wordt een goed feestje bouwen toch ?
nu voelt ie toch echt insane in the brain

Laatst bewerkt:
Als 2 ml GBL goed valt geeft het wel degelijk een euforisch en actief effect als je inaitief tot bewegen of dansen neemt. Het boost je niet zoals XTC of speed, als je eenmaal in een ritme zit voelt het zalig. Puberale geilheid van zo'n dosis ook.

Als 2 ml GBL goed valt geeft het wel degelijk een euforisch en actief effect als je inaitief tot bewegen of dansen neemt. Het boost je niet zoals XTC of speed, als je eenmaal in een ritme zit voelt het zalig. Puberale geilheid van zo'n dosis ook.

ja precies, ik was ook aardig los gegaan op 6,5 ml GBL en 2 bier en 1 joint:D
puberale geilheid zeg je en wat denk je dan wat er gebeurt als je een puber bent en het neemt ja dan sta je 4 uur lang met een stijve :roflol:

Gadverdamme, deze keer had ik nu echt de droge hoest en ik had een zeer groot slok gepakt van een hoestsiroop en even later voel ik me de ganse tijd raar. Toen drong het me in natuurlijk hoe het kwam.:roflol:

Beetje zwaar in m'n kop, maar wel een goed gevoel.

Nortussine noemt het. Ik zie dat er 200 mg staan op de verpakking, maar hoe interpreteer ik dat ? Waarschijnlijk zit er totaal zoveel dextromethorphan in, in een flesje van 125 ml.

Zit jij nu nog altijd aan de hoestsiroop man :roflol:

Gelukkig misschien maar dat je niet naar I love Techno geweest bent ! Zie u daar al volledig gaan met u fleske hoestsiroop !! :D :D

Terug
Naar boven